چگونه می توان هنگام سقوط آسانسور زنده ماند؟ [تماشا کنید-زیرنویس فارسی]

چگونه می توان هنگام سقوط آسانسور زنده ماند؟ [تماشا کنید-زیرنویس فارسی]

آسانسور وسیله ایست که همه ما با آن سر و کار داریم و به وفور از آن استفاده می کنیم. این وسیله کاربردی، جزء جدانشدنی زندگی ماست و نبود آن می تواند مشکلات زیادی برایمان به وجود بیاورد. تصور ساختمان های بلند بدون آسانسور غیر ممکن است و نمی توان تنها از پله استفاده نمود. با این حال، این وسیله کاربردی همیشه هم امن نیست و باید هنگام استفاده از آن، حواس خود را جمع کنیم.

حتما تا به حال درباره حوادث آسانسوری شنیده اید. سقوط، توقف و عدم کارکرد درست، از جمله مواردی است که برای آسانسورها پیش می آید. هنگامی که یکی از آن ها سقوط می کند، احتمالا مرگ سرنشینان به شدت افزایش می یابد. ما در این مطلب قصد داریم چگونگی زنده ماندن در این شرایط را برای شما تشریح کنیم. ویدیوی زیر، جزئیات کامل را به شما نشان خواهد داد، بنابراین دعوت می کنیم آن را تماشا کنید؛ ویدیو دارای زیرنویس فارسی است.

منبع: businessinside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • حمیدرضا آبان ۱۵, ۱۳۹۵

    سلام ممنون
    این ویدئوهای زیرنویس دار بسیار مفیدند

  • Mosi آبان ۱۶, ۱۳۹۵

    جالب بود، من قبلا از یه مهندس موقع نصب آسانسور که همین مشکل براش پیش اومده بود شنیده بودم که قبل از ضربه خوردن آسانسور به زمین باید بپری، اینطوری کمتر صدمه میبینی.

    • Saeed دی ۱۳, ۱۳۹۶

      اتفاقا من هم قبلاً با خودم خیلی در این مورد فکر کردم و به این نتیجه رسیده بودم که پریدن بهترین انتخاب هستش ولی وقتی یکی از استادای فیزیک پرسیدم همین دراز کشیدن رو گفتن چون باید وزن تقسیم بشه ولی دست ها باید زیر سر قرار بگیره تا به جمجمه اسیب کمتری وارد شه

  • test آبان ۱۶, ۱۳۹۵

    لطفاً همانند سایت زومجی، برای ویدیوها یک لینک دانلود هم بذارین. چون آپارات باید بعضاً هزار بار کلیک کنیم تا بازشه