۸ نکته آرایشی برای زیبایی بیشتر چشم ها

۸ نکته آرایشی برای زیبایی بیشتر چشم ها

چشم ها دریچه روح آدمی هستند که می توان از طریق آنها به عمق وجود هر کسی پی برد. شاید به همین خاطر باشد که خانم ها تاکید بسیاری روی آرایش این عضو از بدن دارند؛ زیبایی چشم ها موجب جلب توجه بیشتر می شود.

از این رو، برای اینکه بهترین روش برای آرایش چشم ها از زبان متخصصان میک آپ را بیاموزید، توصیه می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

پررنگ کردن ابروها

1

ابروها در نمای کلی صورت و تقارن دو سمت آن تاثیر زیادی دارند. ابروها می توانند موجب بزرگ تر یا کوچک تر دیده شدن چشم ها شوند. برای اینکه با استفاده از آن به زیبایی چشمان خود کمک کنید، بهتر است با استفاده از سایه یا مداد ابرو، به آنها شکل زیبایی ببخشید. به طور مثال، ریمل ابرو به آنها حجم داده و ژل ابرو نیز موجب تثبیت موها در جای خود می شود.

از مداد سفید برای بخش داخلی چشم استفاده کنید

2

اگر تمایل دارید که چشمانتان روشن و شفاف به نظر برسند، یک مداد سفید یا صدفی درون چشم خود بکشید.

از سایه روشن استفاده کنید

3

برای روشن کردن چشمان خود بهتر است از سایه صدفی در پشت پلک ها استفاده کنید. آن را ابتدا در زیر ابروها زده و محو کنید. سپس بخش داخلی چشم و بخش میانه پشت پلک را با این رنگ سایه بزنید.

مژه ها را فر کنید

4

اگر مژه های صاف دارید، بهتر است با استفاده از فرمژه، آنها را بشکنید. پس از این گار، ریمل بزنید. برای ریمل زدن باید از ریشه مژه به سمت ساقه بیایید. کج ریمل زدن مژه ها کمک می کند تا چشمانتان کشیده تر به نظر برسند.

از سایه بژ در پشت پلک استفاده کنید

5

ترکیب رنگ های قهوه ای روشن و بژ و کرم بهترین گزینه ها برای سایه چشم محسوب می شوند. یک لایه سایه روشن پشت پلک زده و سایه های تیره را در بخش بیرونی چشم بکشید. در آخر نیز در بخش داخلی چشم و مرکز پشت پلک، روشن ترین سایه را بزنید.

زیر و پشت مژه ها را تیره کنید

6

با استفاده از مداد یا سایه تیره یا سیاه بهتر است زیر مژه های پائین و پشت مژه های بالا را تیره کنید.

سایه آبی در پشت پلک ها

7

سایه آبی برای رنگ چشم های سبز، قهوه ای و آبی بسیار مناسب است. از این رو از این رنگ برای جذابیت بیشتر چشم ها استفاده کنید.

از ترکیب رنگ ها نهراسید

8

از اینکه از چند رنگ سایه با هم استفاده کنید، ترسی به دل راه ندهید. توجه داشته باشید که بهترین سایه برای هر چشمی، رنگ عنبیه چشم است تا در ترکیب با هم، نتیجه جذاب و زیبایی را رقم بزندد.

بدون نظر

ورود