ماشین و هواپیمای آینده دونالد ترامپ چگونه خواهند بود؟ [تماشا کنید]

ماشین و هواپیمای آینده دونالد ترامپ چگونه خواهند بود؟ [تماشا کنید]

دونالد ترامپ توانست هیلاری کلینتون را کنار بزند و به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود. وی نزدیک به دو ماه دیگر، به صورت رسمی کاخ سفید را از باراک اوباما تحویل خواهد گرفت. اما فرایند انتقال قدرت، نیازمند پیش زمینه هایی است که باید به دقت انجام گیرد. یکی از مسائلی که در این رابطه وجود دارد، ماشین و هواپیمای مخصوص رئیس جمهور است.

بر اساس اخبار منتشر شده، آقای ترامپ خودروی زرهی جدیدی را دریافت خواهد کرد. این موضوع برای رسانه ها جذابیت دارد و اهمیت زیادی به آن داده می شود. در همین راستا، «نیل بلومکمپ» کارگردان فیلم های علمی تخیلی، از دیدگاه خودش به مسئله مذکور پرداخته و وسایل نقلیه خاصی را برای رئیس جمهور آینده ایالات متحده طراحی کرده است.

آقای بلومکمپ بیشتر در زمینه ساخت فیلم های آینده نگرانه و ماورایی فعالیت می کند. بنابراین پرداختن به موضوع وسایل نقلیه آقای ترامپ، کمی عجیب به نظر می رسد. با این حال، طراحی هواپیما بسیار جالب انجام گرفته و احساس قدرتمندترین فردن دنیا بودن را به خوبی منتقل می کند. ماشین ساخته شده توسط کارگردان هالیوودی نیز در نوع خود جالب است و به خوبی با حال و هوای زندگی آقای ترامپ سازگاری دارد.

از شما دعوت می کنیم به تماشای ویدیوهای زیر بنشینید تا بیشتر با این وسایل نقلیه جالب آشنا گردید.

منبع: jalopnik
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود