«موانا» صدر نشین جدید این هفته باکس آفیس

«موانا» صدر نشین جدید این هفته باکس آفیس

به نظر می رسد امسال، سال خوبی برای شرکت «والت دیزنی» بوده است. فیلم جدید این کمپانی نیز موفق ظاهر شده و توانسته صدر باکس آفیس این هفته را به خودش اختصاص دهد. «موانا» اثر جدید والت دیزنی، توانسته در تعطیلات سه روزه عید شکرگزاری، ۵۵.۵ میلیون دلار بفروشد. این میزان در پنج روز نخست اکران، به ۸۱.۱ میلیون دلار رسیده است.

تماشاگران استقبال خوبی از انیمیشن جدید به عمل آورده اند. «موانا» می تواند نظر تمامی اقشار را به خود جلب کند و میزان فروش نیز به خوبی این مسئله را اثبات می کند. تکنیک های قوی، شخصیت های باور پذیر و موسیقی متن گیرا، «موانا» را به اثری زیبا و دیدنی تبدیل کرده است. در نظر داشته باشید که کمپانی مذکور، فیلم «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» را نیز در پیش دارد.

«موانا» تا چند هفته آینده رقیب چندان قدرتمندی نخواهد داشت. انیمیشن بعدی که قرار است اکران شود، «خوانندگی» نام دارد و ماه دیگر بر روی پرده های سینما خواهد رفت. به همین دلیل، پیش بینی می شود که ساخته جدید والت دیزنی بتواند فعلا به یکه تازی خود ادامه دهد. باید منتظر باشیم و ببینیم که موانا در هفته های بعدی چگونه عمل می کند.

«جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها» در رتبه دوم باکس آفیس قرار گرفته است. این فیلم با کاهش ۳۹ درصدی فروش مواجه شده و توانسته با کسب درآمد ۴۵.۱ میلیون دلاری در هفته گذشته، میزان فروش کلی را به ۱۵۶.۲ میلیون دلار برساند. با وجود از دست دادن صدر نشینی، عملکرد این اثر سینمایی همچنان موفقیت آمیز برآورد می گردد.

میزان فروش ۴۷۳.۷ میلیون دلاری در بازار جهانی، بسیار رضایت بخش قمداد می شود. ««جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها»» نیز می تواند تا اکران جنگ ستارگان جدید، فروش خوبی را تجربه کند.

«دکتر استرنج» در سکوی سوم قرار گرفته است. آخرین ساخته ماروِل، هفته گذشته ۱۳.۳ میلیون دلار فروش داشت و درآمد مجموع خود را به ۲۰۵ میلیون دلار رساند.

benedict-cumberbatch-as-stephen-strange-in-doctor-strange-w700

«متفقین» درامی که داستان عاشقانه ای در جنگ جهانی دوم را روایت می کند، توانسته در جایگاه چهارم بایستد. فیلم جدید «برد پیت» و «ماریون کوتیارد»، طی هفته گذشته فروش ۱۳ میلیون دلاری را تجربه کرده است. اکران بین المللی نیز موفقیت چندانی برای فیلم نداشته و درآمد ۲۷.۴ میلیون دلاری حاصل از آن، هنوز نتوانسته بودجه ۸۵ میلیون دلاری فیلم را جبران نماید.

«ورود» پنجمین فیلم در جدول باکس آفیس این هفته است. فروش ۱۱.۲ میلیون دلاری، درآمد مجموع ۶۲.۳ میلیون دلاری را برای اثر جدید «دنی ویلنو» به همراه داشته. «ترول ها» با فروش ۱۰.۳ میلیون دلاری، در رتبه ششم قرار می گیرد. درآمد ۱۳۵ میلیون دلاری خانگی و ۲۸۱ میلیون دلاری بین المللی، از موفقیت نسبی ساخته جدید «دریم ورکس» حکایت دارد.

«تقریبا کریسمس» نیز با فروش هفتگی و مجموع ۷.۶ و ۳۶.۶ میلیون دلار، در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

brett-kelly-and-billy-bob-thornton-in-bad-santa-2-w700

فیلم کمدی «سانتای بد ۲» تنها ۶.۱ میلیون دلار فروخته و در رده هشتم قرار می گیرد. به نظر می رسد که این اثر سینمایی، در ماه دسامبر نیز با مشکل مواجه شود، زیرا «میهمانی کریسمس اداره» ۱۰ روز دیگر اکران خواهد شد. «ستیغ اره‌ ای» آخرین ساخته مل گیبسون نیز تنها ۵.۴ میلیون دلار فروش داشته و درآمد مجموع خود را به ۵۲.۲ میلیون دلار رسانده است.

«آستانه هفده سالگی» نیز با فروش ۲.۹ میلیون دلاری طی هفته گذشته و کسب درآمد مجموع ۱۰.۲ میلیون دلار، آخرین فیلم باکس آفیس لقب می گیرد.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود