راهکارهایی که با انجام آنها ابروهای تان زیباتر شده و ظاهرتان تغییرات مثبت فراوانی می کند

توصیه های «گافنی»، میکاپ آرتیست سلبریتی هایی چون تیلر سوئیفت

راهکارهایی که با انجام آنها ابروهای تان زیباتر شده و ظاهرتان تغییرات مثبت فراوانی می کند

بسیاری از آرایشگران از ابرو به عنوان سلطان صورت یاد می کنند. اما متاسفانه برخی از ما خانم ها به جای آنکه از پادشاه صورت خود محافظت کنیم، با انجام برخی از کارهای اضافه این عضو مهم در زیبایی صورت را بدل به چیزی غیرعادی کرده و گاهی خودمان هم از آن خسته می شویم.

شاید اگر به این نکته اشاره کنیم که بزرگ ترین میکاپ آرتیست های جهان هم مشتریان خود را از انجام کارهای بسیار غیرطبیعی برحذر می دارند، به این باور برسیم که زیبایی طبیعی می تواند تنها مراقبت و زیباتر کردن آن عضو طبیعی باشد تا اینکه جایگزین پدیده ای عجیب و غریب و مصنوعی شود.

با این مقدمه کوتاه به ۷ راهکار برای مراقبت و زیبایی ابروها پرداخته و برای هریک توضیحات کارشناسانه میک آریست های معروف جهان را بر خواهیم شمرد.

اجازه دهید که ابروهای تان شکل طبیعی و نخستین خود را باز یابند

1

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای ایجاد یک تغییر مناسب در ابروهای خود به وجود آورید این است که به مدت سه ماه به آنها دست نزنید.

«رمی گافنی» از میکاپ آرتیست های معروف شهر نیویورک و موسس مرکز درمان و زیبایی «رمی» که با سلبریتی هایی چون هلی بری و تیلر سویفت نیز همکاری داشته در این مورد می گوید: “با این کار قادر خواهید بود ابروهای خود را به حالت طبیعی آن و پیش از آنکه آنها را دوباره اصلاح کنید در آورید.

او از تجربه مشتریان خود در این زمینه نیز می گوید. همچنین تاکید می کند با برداشتن دائم ابرو باعث می شوید که ابروها نازک و بدشکل شوند و هرگز فرم و شکل مورد نظرتان را به خود نگیرند چرا که وقتی به طور مداوم برداشته می شوند، بدکشل تر می شوند.

خویشتن داری را تمرین کنید

2

گافنی در این باره می گوید، بسیاری از زنان علی الرغم داشتن ابروهای بسیار زیبا، به علت حساسیت زیاد، هر روز آن را دستکاری می کنند. زمانی که تردید دارید از این کار پرهیز کنید چرا که امکان دارد همان موی ابرویی را که امروز آن را برداشته اید، بتوانید فردای همان روز بردارید یا اینکه نظرتان برای انجام این کار تغییر کند.

با ابروهای تان همانند موهای سر رفتار کنید

3

گافنی می گوید، برای این کار تنها لازم است با یک بورس یا شانه مخصوص ابرو، موهای ابروهای تان را مرتب کنید. با این کار به ابرو کمک می کنید که در بهترین وضعیت ظاهری خود قرار داشته باشد.

برخی از افراد از نرم کننده و یا روغن نارگیل هم برای تقویت ابروهای شان استفاده می کنند.

با طبیعت مادر زادی ابروهای تان مبارزه نکنید

4

ابروی شما به هر فرم و شکلی است حتما دلیلی برای آن وجود دارد که به ساختار صورت و استخوان های آن می تواند وابستگی هایی داشته باشد. این بدان معناست که شما نباید بیش از اندازه از این طبیعت و فرم اصلی و اولیه ابروها خارج شوید.

گافنی تاکید می کند برای کمک به نزدیک تر بودن به شکل و فرم اصلی ابرو، هرگز گوشه های آن را با تیغ نتراشید و سپس با لوازم آرایش آن جاهای خالی را پر کنید چرا که بیش از اندازه مصنوعی به نظر خواهید رسید.

به خوردن ویتامین ها و مواد مغذی ادامه دهید

5

گافنی بر این باور است که مصرف ویتامین می تواند به بهبود وضعیت مو و ناخن کمک کند و در این میان، زینک و بیوتین می توانند مفیدتر باشند. همچون مصرف به اندازه پروتئین نیز بر این روند تاثیر دارد.

وی بر این باور است که زمانی که پای تقویت مو به میان می آید، موهای ابرو هم باید مورد نظر قرار گیرند.

هیچ کار دائمی را بر روی ابروهای تان انجام ندهید

6

گافنی به دلایلی چون غیرقابل برگشت بودن بسیاری از تاتو و یا لیرز بر روی ابروی مشتریان خود، آنها را از چنین کارهایی بر حذر می دارد. وی از تجربه خود در این باره می گوید که حتی یک مشتری هم نداشته که از انجام چنین کارهایی رضایت کامل را داشته باشد.

این میکاپ آرتیست پرآوازه بر این موضوع نیز تاکید دارد که صورت و ابروی افراد دائم در حال تغییر کردن است به همین دلیل هم انجام یک کار دائمی بر روی اعضایی که در حال تغییر مداوم هستند، کار اشتباهی است.

از آرایش کردن ابرو به نفع زیبایی تان بهره ببرید

7

گافنی می گوید: “حتی پرپشت ترین و زیباترین ابروها هم با پرکننده های مخصوص ابرو، مداد ابرو و یا ژل های مخصوص آن زیباتر می شوند. وی بر این باور است که زمانی که جاهای خالی ابرو پر شوند، بسیار زیباتر به نظر می رسند.”

وی می گوید برای انجام درست این کار، ابروها را مدام شانه زده و جاهای خالی میان موهای آن را پر کنید. اگر ابروهای تان خیلی روشن است با رنگ کمی تیره تر آن را پر و آرایش کنید و اگر هم خیلی تیره است تنها آنها را مرتب و یا تقویت کنید.

منبع: rd
بدون نظر

ورود