«لاتانزیو»، زنی که سالانه ۱.۶ میلیون دلار برای نگهداری از ۱۰۰۰ گربه اش خرج می کند [تماشا کنید]

این گربه ها هفته ای یک بار مورد معاینه و چکاپ قرار می گیرند

«لاتانزیو»، زنی که سالانه ۱.۶ میلیون دلار برای نگهداری از ۱۰۰۰ گربه اش خرج می کند [تماشا کنید]

خانم ۶۷ ساله ای به نام «لینئا لاتانزیو» با داشتن بیش از هزار گربه در خانه حدود چهار هزار متر مربعی خود، لقب فردی که عاشق این حیوان است را به خود اختصاص داده.

وی در خانه ای مخصوص گربه ها به نام «کینگز» در کالیفرنیا، که بزرگ ترین مکانی که به شکل قفس هم نیست، زندگی می کند. لاتانزیو به همراه تیمی که وی را در کار نگهداری از این موجودات حمایت می کنند، روزانه به ۸۰۰ گربه بالغ و ۳۰۰ بچه گربه رسیدگی می نماید.

2

این زن می گوید که احتمال دارد دیگران مرا دیوانه فرض کنند اما واقعیت این است که من به جای داشتن یک مرد در زندگی ام از بیش از ۸۰۰ گربه مراقبت می کنم. به این ترتیب نیازی به داشتن یک همدم در خود احساس نمی کنم.

لاتانزیو نخستین بار در سال ۱۹۹۲ میلادی به منظور کاهش هزینه های مراقبت های دارویی از حیوانات، تکنسین دامپزشکی شد. وی با این کار توانست از حیوانات خانگی خود با صرف هزینه های کمتری محافظت کند.

او به همراه همکارانش قادر گشت، بیش از ۲۴.۰۰۰ گربه و ۷.۰۰۰ سگ را در مکان نگهداری این حیوانات جمع کند. وی ۴۰.۰۰۰ حیوان را که عقیم شده بودند را نیز در طول این سال ها مورد حمایت قرار داده.

در حالی که بسیاری ممکن است این زن را دیوانه تلقی کنند، خودش با نگهداری از حدود ۲۸.۰۰۰ گربه در طول ۲۴ سال به خود می بالد و آن را رکوردی تازه از نگهداری حیوانات تلقی می کند.

وی از علت علاقه خود به نگهداری از گربه ها می گوید که آنها موجوداتی مستقل، زیبا و با ابهت هستند و به همین دلایل هم این حیوان را بسیار دوست دارد.

لاتانزیو اضافه می کند، زمانی که بسیار جوان و مجرد بودم این ملک را خریداری کردم و واقعیت آن است که تصورش را هم نمی کردم که روزی بیش از ۱۰۰۰ گربه را در آن نگهداری کنم. من از یک خانه بسیار زیبا با ۵ اتاق خواب، استخر و سایر امکانات رفاهی در کنار رودخانه به این خانه با فلزات زنگ زده آمدم.

این خانه جا دار اکنون متشکل از یک آشپزخانه و خدمه برای پذیرایی از گربه ها، گاز چوبی برای گرم نگه داشتن آنها و حیاط مخصوص گربه هاست. همچنین برای استراحت آنها هم اتاق، تخت، خوراکی، و کاناپه هایی در نظر گرفته شده.

4

در فضاهای خارجی هم پاسیو، سایه بان و به اندازه کافی پوشش سبز و درخت برای بازی کردن این گربه ها تعبیه شده است.

لاتانزیو و گروهی که او در این کار یاری می کنند صبح ها ساعت ۴ از خواب بر می خیزند. اگر گربه ای به دارو نیاز داشته باشد، آن را در اختیارش قرار می دهند. برای چک کردن وضعیت سلامتی این گربه ها، دامپزشکی به همراه تمام امکانات لازم، هفته ای یک بار آنها را تحت معاینه پزشکی و بهداشتی قرار می دهد.

اگرچه لاتانزیو به گربه هایش علاقه فراوانی دارد اما به دنبال خانه های جدیدی برای آنها نیز می گردد. اخیرا برای ۵۰۰ مورد از این گروه تقاضای سرپرستی شده و آنها هم آماده رفتن به خانه های تازه خود هستند.

 

منبع: businessinsider
بدون نظر

ورود