تریلر اسرار آمیز فیلم «تبدیل شوندگان ۵: آخرین شوالیه» منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر اسرار آمیز فیلم «تبدیل شوندگان ۵: آخرین شوالیه» منتشر شد [تماشا کنید]

بسیاری از شما با مجموعه فیلم های «تبدیل شوندگان» آشنایی دارید. این اثر سینمایی داستان ربات هایی را روایت می کند که خودشان را به شکل ماشین درآورده و در دنیای انسان ها زندگی می کنند. جلوه های ویژه «تبدیل شوندگان» بسیار خیره کننده است و هر کسی را به تحسین وا می دارد. «عصر انقراض» آخرین سری این فیلم ها بود که دو سال پیش اکران شد. اکنون تریلر جدیدی منتشر شده که سری پنجم «تبدیل شوندگان» را نشان می دهد.

«تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه»، نام این اثر سینمایی است و باز هم «مایکل بی» کارگردانی را بر عهده خواهد داشت. در قسمت آخر، «اوپتیموس پرایم» سعی داشت «سایبرترون» را نجات دهد. اکنون باید ببینیم که در فیلم بعدی، چه چیزی انتظار ما را می کشد. فیلم جدید، به شناخت بیشتر ربات های تبدیل شونده می پردازد و مسائلی مانند چرایی تبدیل شدن آن ها به چند فرقه و چگونگی آمدنشان به روی زمین را مورد بررسی قرار می دهد.

نکته ای که می توان از تریلر دریافت، این است که سری جدید نیز راه فیلم های قبلی را در پیش خواهد گرفت. سری اول توانسته بود شخصیت ها و احساسات را به خوبی کنار یکدیگر قرار دهد، اما فیلم های بعدی چندان در این کار موفق نبودند. باید تا بیست و سوم ژوئن سال میلادی آینده صبر کنیم و عملکرد «آخرین شوالیه» را مشاهده نماییم. از شما دعوت می کنیم به تماشای ویدیوی منتشر شده بنشینید.

منبع: gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود