چه خبر از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان؟

اینستاگردی پاییزی روزیاتو در صفحاتی با مخاطبان میلیونی

چه خبر از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان؟

روزهای پایانی سومین ماه خزان هزار رنگ ایران را سپری می کنیم و در این روزهای سرد پاییزی، فضای شبکه های اجتماعی ایرانیان به خصوص در اینستاگرام، داغ داغ است. همچون روال ماه های گذشته، این هفته نیز سری زدیم به پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان تا از چند و چون جدیدترین پست های آذرماهی سلبریتی ها، آگاه شویم.

در اینستاگردی پاییزی امروز ما همراه باشید. همچون هفته گذشته، نخستین خبر را به اینستا نوشته های پر بیننده سفیر جدید ایران در لندن اختصاص دادیم که کالسکه گردی های هفته گذشته اش در کاخ باکینگهام، بازتاب های بسیاری پیدا کرد.

اینستانوشته های آقای سفیر

حمید بعیدی نژاد، مذاکره کننده ارشد اسبق هسته ای کشورمان و سفیر جدید ایران در لندن، مدتی است که در اینستاگرامش بسیار فعال شده و اینستانوشته های ایشان، بازتاب های گسترده در رسانه های داخلی و بین المللی پیدا کرده است.

i1
تصویر اینستاگرام سفیر ایران در لندن

وی اکنون با انتشار بیش از ۴۳۰ پست، بیش از ۳۴ هزار فالوور دارد که به نظر می رسد این رقم تا ۱۰۰ هزار مورد، کار سختی در پیش ندارد. او در جدید ترین پست خود، از قرارداد اخیر ایران با بوئینگ آمریکا حمایت کرد و چنین گفت:

امروز تمام خبرگزاریهای جهان از تهران خبر دادند که قرار داد ده ساله شانزده و نیم میلیارد دلاری فروش هشتاد فروند هواپیمای بوئینگ میان شرکت بوئینگ و ایران ایر به امضاء نهایی رسید.

شرکت بوئینگ نیز در بیانیه رسمی خود به انعقاد این قرارداد بعنوان تنها قراردادی که این شرکت بعد از چهل سال با شرکت ایرانی منعقد نموده است اشاره کرده است. انعقاد این قرارداد در حالی صورت گرفت که بعد از تحولات سیاسی اخیر در آمریکا از جمله مصوبه اخیر کنگره و انتخاب ترامپ عده ای در امکان انعقاد این قراداد آمریکا تردید جدی داشتند.

i2
تصویر اینستانوشته بعیدی نژاد که جویای حال یکی از هموطنان در لندن شده بود

حتی در چند روز گذشته با مخالفتهای تند و ناگهانی ترامپ با تامین هزینه سنگین ساخت هواپیمای رئیس جمهور آمریکا که توسط بوئینگ انجام می گیرد، روابط ترامپ با بوئینگ نیز تیره شده است. مذاکرات این قرارداد ماه هاست که بین دو طرف بطول انجامیده است.

دور آخر این مذاکرات که منجر به انعقاد نهایی قرارداد شد یک هفته کامل بصورت شبانه روزی در تهران بطول انجامید. مذاکرات اینگونه قراردادهای هواپیمایی بسیار پیچیده، فنی و طولانی است. بویژه به جناب آقایان مهندس پرورش و دکتر کاشان که تحت مدیریت آقای دکتر آخوندی با صبر و حوصله زیاد مذاکره بر روی چند صد صفحه قرارداد بسیار مهم را به پیش بردند تبریک و خسته نباشید عرض می کنم.

آقای سفیر را در این نشانی دنبال کنید که مطالب و نوشته های روزانه اش از لندن گردی ها را به اشتراک می گذارد.

بهنوش بختیاری و ارتش ۵ میلیونی

i3

شمار فالوورهای بهنوش بختیاری، هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان از مرز ۵ میلیون فالوور گذشته است و او همچنان پر بیننده ترین صفحه را در اختیار دارد. ایشان یکی از فعال ترین هنرپیشه ها در شبکه محبوب اینستاگرام بوده و ظرف ۳ سال گذشته، بیش از ۱۸۰۰ پست که شامل تصاویر و ویدئو های مختلف از سبک زندگی دیجیتالی اش بوده را به اشتراک گذاشت.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بهنوش،  اخیراً پستی از نمایش دورهمی زنان شکسپیر که در شهریور ماه در تهران به روی صحنه آمده بود منتشر کرد. لیلی رشیدی، مهناز افشار، بهاره رهنما، سحر دولتشاهی، نسیم ادبی و بهنوش بختیاری، در این تئاتر ایفای نقش کردند.

i4

همان  طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، جدید ترین پست بهنوش خانم به فوتوشوت جدیدش اختصاص پیدا کرده که زیرش گفته بود:

و خدایی که درین نزدیکیست…..عکس از یکی از بهترین عکاسان ایران…دوست تو دلی هنرمند خودم شهپرجان آرمات که خیلی خیلی دوسش دارم و یه کاری کرد کارستون…بچه های روستای آیر قایه رو آورد تهران و همه ما رو برد برای دیدنشون…و یه عالمه مهمان نوازی کرد….جز شهپر هیچکس نمیتونه انقدر بزرگوار باشه..

به هر حال، ارتش بهنوشی ها را در این نشانی دنبال کنید. بد نیست بدانید، فیلم سینمایی “ماجان” جدید ترین کار بهنوش است که برای جشنواره فجر آماده می شود.

محمد رضا گلزار و کیک ۴ میلیون فالووری!

i5
کیکی به افتخار ۴ میلیون هوادار اینستاگرامی

صفحه اینستاگرام محمد رضا گلزار، هنرپیشه سرشناس سینمای ایران که اخیراً با فیلم میلیاردی سلام بمبئی، روزهای داغی را برای اکران پاییزی به ارمغان آورده، از مرز ۴ میلیون فالوور گذشت.

به همین خاطر، شماری از هودارانش، کیکی با شمایل لوگو اینستاگرام برایش ترتیب دادند که وی، فیلم ۳۰ ثانیه ای آن را در این نشانی منتشر کرد.

i6
سلفی جدید با RezaaBand

در تصویر بالا که جدید ترین پست رضا در اینستاگرام است، وی از سلفی جدیدش با گروه موسیقی خود خبر داده که با هواپیمایی کیش ایر، به یکی از نقاط کشور رفته و گویا قرار است برنامه ای اجرا کند.

برای آگاهی از جدید ترین فعالیت های هنری و خبری این سوپر استار به  این نشانی مراجعه کنید.

الناز و تشکر از خواهر به زبان انگلیسی!

i7

الناز شاکردوست پس از حمله هکرها به صفحه اش، بار دیگر به اینستاگرام بازگشته است و مخاطبان ۵ میلیون نفریش را همچنان با تصاویر گوناگونی از خود سورپرایز می کند. وی در جدید ترین پست خود، از سلفی جدیدش با خواهرش رونمایی کرد که بر خلاف پست های قبلی، به زبان انگلیسی به ستایش از ایشان پرداخت.

خوووووواهر

There is no other person like you, you make me laugh, you make me love, you make me live, I can’t imagine Life without U

اینکه چرا با وجود میلیون ها کاربر فارسی زبان صفحه الناز، وی به زبان انگلیسی از خواهر فارسی زبان خود ستایش می کند، جای تعجب دارد!

i8

البته این فقط اینستا نوشته های انگلیسی زبان الناز نیست که مخاطبانش را گاهی سورپرایز می کند. وی همان طور که در تصویر بالا هم مشاهده می کنید‌، اخیراً به انتشار تصاویری به زبان انگلیسی نیز علاقه نشان داده است و ترجمه ای هم به فارسی برای مخاطبان فارسی زبان ارائه نکرد.

اینکه آیا الناز، رکورد بهنوش بختیاری را می شکند یا خیر، به نظر می رسد تا پایان سال جاری، تکلیفش معلوم می شود.

الناز شاکردوست را در این نشانی دنبال کنید. الناز همچون ادل و بیانسه، هیچ صفحه ای را در اینستاگرام فالو نکرده است.

از نیکی کریمی چه خبر؟

i9

“عروس” سینمای ایران دهه شصت، مدتی است که به جمع سلبریتی های اینستاباز ایرانی پیوسته و ظرف ۲ سال گذشته بیش از ۵۴۰ پست را منتشر کرده است که بخشی از آن ها، به پشت صحنه زندگی و فعالیت های هنری وی اختصاص دارد.

جدید ترین پست آذرماهی خانم کریمی، به آلودگی هوای تهران در هفته گذشته اختصاص دارد که وی، هیچ نوشته ای برای آن ارائه نکرد و شاید خواسته به این موضوع اشاره کند که این بیلبورد اتوبان پایتخت، خود همه چیز را بیان کرده است.

نیکی را این نشانی دنبال کنید که شمار مخاطبانش، اکنون از مرز ۲.۱ میلیون فالوور فراتر رفت.

سحر دولتشاهی و ستایش از خانم آناستازیا!

i10

همانطور که در اینستاگردی هفته گذشته عنوان کردیم، سحر دولتشاهی از روزهای سرد آذر ماه تهران استفاده کرده و به جزایر تایلند در جنوب شرق آسیا رفته است والبته در آنجا پست جدیدی که تصویرش را در بالا مشاهده می کنید، به اشتراک گذاشت و زیرش نوشت:

ویشکای عزیزم خیلی بهت افتخار کردم. در واقع اما دلم برای تو ضعف رفت. زیبا و با شکوه و درجه یک بودی روی صحنه. می درخشیدی. به به …عکس از آقای حسین حاجی بابایی (بعد از اجرای زیبای”می سی سی پی نشسته می میرد” خسته نباشید به همه گروه.

بزودی سرویس هنری روزیاتو، گزارشی از سبک مد و لباس خانم ویشکا آسایش در دو دهه اخیر منتشر می کند که جالب توجه خواهد بود.

سحر را در این لینک دنبال کنید که ۱.۴ میلیون طرفدار دارد.

از بهرام رادان چه خبر؟

i11

بهرام رادان هم مثل سحر دولتشاهی، در این روزهای سرد پاییزی تهران، هوای تایلند گردی به سرش زده است و روانه دیار برنج و سبزی و گردشگری در جنوب شرق آسیا شده است. وی با انتشار تصویر بالا در کابین هواپیما، در حالی که وی را مشغول کار با نوت بوک اپل خود پیش از پرواز نشان می دهد نوشت:

در سفرى به مراه رفقاى عزیزم و به دعوت نهادگردشگرى تایلند چند روزى میهمان کشور زیبایشان بودیم، در روزهاى دیگه عکسها و فیلمهاى این سفر خاطره انگیز رو با شما همراهان جان به اشتراک میگذارم.

بزودی، یک تایلند گردی مفصل با بهرام رادان در سرویس گردشگری روزیاتو ارائه خواهیم کرد که با معرفی مقصدهای ژانویه گردی این کشور زیبا نیز همراه خواهد شد.

i12
تصویر جدید ترین سلفی بهرام رادان پیش از عزیمت به تایلند

او را در این لینک دنبال کنید که ۲.۴ میلیون فالوور دارد.

اینستاگردی با صدای نوستالژیک

i13

رضا یزدانی که با ترانه های لاله زار و دهه شصتی، از وی به عنوان صدای نوستالژی ها یاد می شود، با انتشار تصویر بالا، در جدید ترین اینستانوشته خود گفت:

رضا، ماه آینده کنسرتی در تهران دارد که گویا با انتقاد گسترده هوادارانش مواجه شد. به همین خاطر، در اینستانوشته ای که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید، به انتقادات به طور دوستانه پاسخ گفت.

i14
اینستا نوشته جدید رضا یزدانی درباره کنسرت دی ماه در تهران

رضا را در این نشانی دنبال کنید که ۳۳۳ هزار طرفدار دارد.

همراه با اینستا نوشته های استاد پرویز

پرویز خان پرستویی همانطور که قبلاً هم عنوان کردیم، یکی از خاص ترین صفحات اینستاگرامی را نه تنها در بین سلبریتی ها بلکه در بین کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی محبوب در اختیار دارد. نه تنها به خاطر عکس هایی که استاد از خود و زندگی و فعالیت های هنریش به اشتراک می گذارد. بلکه به خاطر اینستا نوشته های جذاب، با محتوا و نغز وی که مقولات فرهنگی و هنری و اجتماعی را شامل می شود.

i15

وی در جدید ترین پست آذرماهی خود چنین گفت:

از انسان دانایی پرسیدند، چرا خداوند این دنیا را آفرید که در آن شاهد اینقدر ظلم و بدی و جنایت باشیم؟ پاسخ: شاید برایت عجیب باشد که خداوند هرگز این دنیا را اینگونه نیافریده است.

این دنیا آفرینش خود شما است. بله قطعاً خداوند دنیا را آفریده، ولی تو ابداً در مورد آن دنیا چیزی نمیدانی. او این دنیا را هرگز اینگونه نیافریده است؛ این دنیا را که در آن ریچار نیکسون وجود دارد، ویتنام وجود دارد و چنگیز و هیتلر وجود دارد. خداوند چنین دنیایی را نیافریده است؛

دنیای آدلف هیتلر و موسولینی و فاشیزم و کمونیسم و استالین و مائو. خدا این دنیا را نیافریده است؛ دنیایی که در آن فقر بیداد می‌کند، زیرا که مردم بسیار طمعکار هستند، زیرا که مردم به احتکار کردن ادامه می‌دهند، دنیایی که در آن زندگی چنین زشت است، دنیایی که در آن حتی بارشی از عشق وجود ندارد، دنیایی کویر گونه، بی عشق که در آن مردم فقط رقابت می‌کنند و می‌جنگند.

جایی که خشونت بسیار زیاد است. نه، خدا چنین دنیایی را نیافریده است. این دنیای شماست؛ شما آفریننده آن هستید. شما همین دنیا هستید. این دنیا فرافکنی شماست، این دنیا بر اساس زشتی شما ارتعاش دارد. پس خدا چنین دنیایی را نیافریده است. لطفاً او را مسئول آن نساز، او مسئول نیست.

و در جایی دیگر نیز گفت:

هرکسی از ظن خود شد یار من…

یک روز سگِ دانایی از کنار یک دسته گربه می گذشت . وقتی که نزدیک شد و دید که گربه ها سخت با خود سرگرم اند و اعتنایی به او ندارند و ایستاد. آنگاه از میان آن دسته یک گربه درشت و عبوس پیش آمد و گفت:” ای برادران دعا کنید؛ هرگاه دعا کردید باز هم دعا کردید و کردید، آنگاه یقین بدانید که بارانِ موش خواهد آمد.

” سگ چون این را شنید در دل خود خندید و از آن ها رو برگرداند و گفت: ” ای گربه های کور ابله ، مگر ننوشته اند و مگر من و پدرانم ندانسته ایم که آنچه به ازای دعا و ایمان و عبادت می بارد موش نیست بلکه استخوان است.

پرویز خان را در این نشانی دنبال کنید که بیش از ۱.۵ میلیون طرفدار دارد.

اسطوره پرسپولیسی ها به یاد اسطوره استقلالی ها

i16

مشغله های علی دایی اجازه نمی دهد که او همچون دیگر فوتبالیست ها، در اینستاگرام فعالیت کند و در چند سال اخیر، تنها ۹۰ پست روی صفحه شهریار به اشتراک گذاشته شده است.

در تصویری که در بالا مشاهده می کنید، وی از اسطوره استقلالی ها، مرحوم ناصر حجازی یاد کرده که اخیراً، سالرزو تولد این چهره معروف فوتبال ایران و آسیا گرامی داشته شد.

i17
جدید ترین تصاویر منتشر شده بر روی اینستاگرام علی دایی

وی را در این نشانی دنبال کنید که ۱.۷ میلیون مخاطب دارد.

از جادوگر آسیا چه خبر؟

i18

یکی دیگر از اسطوره های قرمز پوش های پایتخت، علی کریمی است که این روزها در اینستاگرام، فعالیت زیادی دارد و جدید ترین پست خود را به عکس بالا اختصاص داد و همچون دفعات قبلی، چیزی زیر آن ننوشت.

علی کریمی اخیراً یکی از اینستا نوشته هایش در حمایت از مهدی رحمتی، دروازه بان تیم فوتبال  استقلال تهران، بازتاب گسترده ای پیدا کرد.

علی آقا را در این نشانی دنبال کنید که ۱.۷ میلیون مخاطب دارد.

از سلطان قرمز ها چه خبر؟

شماره هفت اسطوره ای قرمز ها یعنی سلطان علی پروین نیز در روزهای سرد آذر ماه، هواردانش را در اینستاگرام تنها گذاشته و هنوز پست آذر ماهی از وی منتشر نشده است. به هر حال، علی پروین را در این نشانی دنبال کنید.

زانیار با سان استار بازگشت!

i19

آذر و دی، فصل کنسرت است به خصوص نیمه دوم آن که از رضا یزدانی تا سیروان و زانیار و خیلی های دیگر، سالن های کنسرت تهران و مراکز استان ها را از قبل رزرو کرده و عاشقان موسیقی پاپ و سنتی را به سمت استیج های داغی پاییزی کشانده اند.

زانیار را که این روزها هموطنان تهرانی با بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگراه ها در حال تبلیغ کنسرت اخیرش با اسپانسری یک شرکت تولیدی ایرانی مشاهده می  کنند، اینستاگرام ۷۱۷ هزار فالووری خود را به پشت صحنه تصاویر آماده سازی برای کنسرت های پاییزی همراه کرده است که در بالا یکی از آنها را مشاهده می کنید.

i20
زانیاز زیر این عکس نوشت: این زمستون خیلی فرق میکنه!

او اخیراً، سفیر  تبلیغاتی نوشیدنی سان استار هم شده است.

زانیار خسروی را در این نشانی دنبال کنید.

از آقای فروشنده چه خبر؟

i21

شهاب حسینی، هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون کشورمان که سال ۲۰۱۶ میلادی را با افتخار نخل طلای بهترین بازیگر کن فرانسه به پایان می برد، اخیراً در اینستاگرام فعال شده و توانسته ۱.۶ میلیون طرفدار جمع کند.

پست های آذر ماهی شهاب حسینی، همچنان بوی فروشنده اصغر فرهادی می دهد. ادمین صفحه وی در پستی نوشت:

شانس سی و نهم دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد اعلام شد. در این لیست، نام های بازیگران مطرحی همچون کیسی افلک، دنیزل واشنگتن، رایان گاسلینگ، وارن بیتی و رابرت دنیرو در رتبه های اول تا پنجم شانس های دریافت اسکار به چشم می خورد. این وب سایت همچنین تام هنکس را در رتبه ى هفتم، بن افلیک را شانس نوزدهم و برد پیت را شانس بیست و یکم معرفی نموده است. در این فهرست هنرمندانی چون مت دیمون، جاش برولین، سیلین مورفی و … دارای شانسی کمتر از شهاب حسینی برای دریافت این جایزه دانسته است.

شهاب را در این نشانی دنبال کنید. گفتنی است، فروشنده اصغر فرهادی، نامزد گلدن گلوب نیز شده است.

از نقاش هنرمند ایرانی چه خبر؟

i22

فاطمه حمامی را یادتان می آید؟ دختر هنرمند کاشانی که با انگشتان پا، پرتره های جذاب شخصیت های هنری و ورزشی کشور را می کشید و یکی از شخصیت های هنری معروف سال ۹۵ است. او اخیراً با سیلی از تقدیرنامه های دولتی مواجه شده که نمونه اش را در بالا مشاهده می کنید.

i23

جادوی اینستاگرام سبب شده تا وی طرفداران بسیاری در ایران و سایر نقاط جهان پیدا کند و برخی از شخصیت های هنری و سیاسی و فرهنگی و ورزشی ایران به خانه اش بروند و با او عکس بگیرند. معرفی فعالان هنری کم توان ایرانی و حمایت از آن ها، وظیفه همه اینستا بازی های کشورمان به شمار می رود.

فاطمه را در این لینک دنبال کنید.

چه خبر از کافه وی؟

i24

کافه وی، همچنان می تازد. فولکس واگن آبی رنگ معروف این روزهای خیابان های سرد پایتخت، شاهد هنرنمایی زوج جوان کارآفرینی است که خلاقیت آن ها، هر روز مخاطبان جدیدی به سمت خود می کشاند و نوآوری جذابشان، به آن سوی مرزها نیز کشیده شده است.

کافی شاپ سیار تهرانی ها، این روزها با ۶۴ هزار فالوور همراه شده و به نظر می رسد، برای ۵ رقمی شدن، کار سختی در پیش نداشته باشند.

اگر در پاییز گردی های تهران، با این فولکس واگن آبی آشنا شدید، بدانید که نخستین کافی شاپ سیار ایران است.

کافه وی را در این نشانی دنبال کنید.

از آقا سید والیبال چه خبر؟

i25

سید محمد موسوی، برترین دفاع جهان و یکی از برترین های والیبال ایران در سال های اخیر، شمار فالوورهایش از مرز ۱ میلیون نفر فرا تر رفت. تصویر بالا را با یکی از قدیمی های والیبال گرفته است و این تنها پست آذرماهی آقا سید است که جدیداً منتشر شد.

محمد آقا را در این نشانی دنبال کنید.

از پژمان بازغی چه خبر؟

i26

پژمان بازغی که به تازگی از سفر سوئد بازگشته است،  جدید ترین پست های آذر ماهی وی را در تصویر بالا مشاهده می کنید.

وی زیر یکی از انها نوشت:

اسرافیل را در اینستاگرام دنبال کنید.

وی را در این نشانی دنبال کنید که شمار فالوورهایش بزودی از مرز ۱ میلیون نفر فرا تر خواهد رفت.

جالب است که بدانید، وی فقط صفحه همسرش (مستانه مهاجر) را فالوو کرده است.

اینستاگردی با رئیس مجلس!

i27

بله! رئیس مجلس شورای اسلامی هم فعالیت های خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، مربوط به دیدار لاریجانی با وزیر بهداشت است که درباره اش چنین نوشت:
سیاستمدارانی مانند وزیر بهداشت و درمان دولت وقت که تلاش می‌کنند مشکلات حوزه‌ی سلامت و بهداشت مردم را حل کنند نمونه‌ای از کسانی هستند که در جریان رحمت قرار می‌گیرند البته کار ایشان بسیار سخت است .

چرا که با بدهی بسیار در حوزه بهداشت و درمان روبه رو هستند .

بنابراین دولت و کمیسیون بهداشت و درمان باید تدبیری بیندیشند تا وضعیت این بخش را ساماندهی کنند چرا که به سرنوشت تندرستی مردم وابسته است اما هنوز سامان نیافته است، مجلس و دولت تلاش کرد منابع خوبی برای حوزه سلامت تعبیه کند اما لازم است تصمیمات مهم تری گرفته شود.

دکتر لاریجانی را در این نشانی دنبال کنید.

از قطام چه خبر؟

i28

ویشکا آسایش، این روزها، در اینستاگرام خیلی فعال است. او این روزها نمایش می سی سی پی نشسته می میرد را در تالار وحدت بر روی صحنه دارد و به واسطه تیپ خاصش در این تئاتر، معمولاً اینستانوشته هایی با این استایل به اشتراک می گذارد. وی زیرش نوشت:

میدونم خسته شدین از این گریم و لباس ولى وقتى دوست عزیزت به دیدن اجرات میاد و بعدش کلى بهت انرژى میده و مجبورى بچلونیش میشه همین که من این عکس رو به اشتراک بگذارم .

او را در نشانی دنبال کنید که ۵۳۴ هزار فالوور دارد.

از مهناز افشار ۵ میلیونی چه خبر؟

i29

مهناز افشار که پس از مدت ها به اینستاگرام بازگشته است، اکنون شمار مخاطبانش از مرز ۵ میلیون نفر فراتر رفته است. او در جدید ترین پستش، به یاد دوران مدرسه افتاده و ایشان را با مقنعه مشکی در تصویر بالا مشاهده می کنید.

در تصویر زیر، تصاویر جدید منتشر شده بر روی اینستاگرام مهناز افشار را مشاهده می کنید.

i30

مهناز افشار بزودی با نهنگ عنبر ۲، به سینماهای کشور باز میگردد.

او را در این لینک دنبال کنید.

رضا عطاران هم ۲ میلیونی شد.

i31

رضا عطاران هم که در اینستاگرام، ویدئوهای زیادی از فعالیت های روزمره خود منتشر می کند،‌ اخیرا شمار فالوورهایش از مرز ۲ میلیون نفر فراتر رفت.

جدید ترین تصاویر ایشان را در بالا مشاهده می کنید که گویا مدتی در خارج از کشور به سر می برد.

رضا را در این لینک دنبال کنید.

همراهان همیشگی

هر هفته با مجله اینستاگردی روزیاتو با خبرهای جالب از اینستا نوشته های سلبریتی  های ایرانی این شبکه اجتماعی با ما همراه باشید.

یادتان باشد که اعتیاد به اینستاگرام، می تواند یکی از عوامل ابتلا به بیماری خاموش قرن (دیابت) باشد!

سبک زندگی دیجیتالی خود را کنترل کنیم.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۷ نظر

ورود

  • سعیده آذر ۲۴, ۱۳۹۵

    عشق من الناز 🙂
    ویشکا خیلی ماهه. بهنظرم رادان فقط سلبریتیه. خیلی بازیگر قوی نیست. اما خوب اینستاگرامش خیلی مخاطب داره.
    باتشکر از این مقاله

  • میهن آذر ۲۴, ۱۳۹۵

    به به
    اینا هر روز باشه عالیه . خخخخخخخ

  • سیما نهاندوی آذر ۲۵, ۱۳۹۵

    فقط پژمان و الناز 🙂

  • محمد آذر ۲۵, ۱۳۹۵

    پرویز پرستویی خیلی ماه است
    خیلی
    من همیشه مطالبشو میخونم. مرسی از یادآوری

  • محسن آذر ۲۵, ۱۳۹۵

    مهناز خیلی با حال بوووووووووووووووووووووووووودا
    خیلی کوچولو بود 🙂
    من عاشق رضام. بازم بزارید از اینا

  • سارا آذر ۲۵, ۱۳۹۵

    جالب و متنوع بود ???
    سپاس

  • مهتاب آذر ۲۵, ۱۳۹۵

    کافی وی رو من رفتم
    خیلی خوبن. جالبه از اون گفتین