ترفندهای آرایشی که با به کارگیری آنها سال ها جوان تر به نظر خواهید رسید

سایه تیره، تنها در یک سوم پایینی پلک

ترفندهای آرایشی که با به کارگیری آنها سال ها جوان تر به نظر خواهید رسید

تقریبا هیچ زنی وجود ندارد که دلش نخواهد زیباتر، جوان تر و جذاب تر به نظر برسد اما نباید این گمان را هم کرد که چین و چروک های به وجود آمده روی صورت به معنای پایان تمام این زیبایی هاست.

«برایت ساید» بار دیگر و با کمک گرفتن از یک آرایشگر حرفه ای و حفظ زیبایی های طبیعی توانسته راهکاری را برای پنهان کردن عددی که در شناسنامه درج شده پیدا کند.

اگر شما هم در میانسالی قرار گرفته اید و یا دوست دارید به اطرافیان میانسال خود آموزش مناسبی بدهید می توانید از ترفندهای این نوشته استفاده کنید.

در تصاویری که در ادامه این نوشته خواهند آمد، در سمت چپ تصویر چهره طبیعی زنی میانسال و در سمت راست تصویر تغییرات ایجاد شده در چهره او پس از آرایش را مشاهده خواهید کرد.

زیرسازی 

1

برای زنی در سن و سالی که در تصویر ملاحظه می کنید، بسیار اهمیت دارد که از یک کرم برای پوشش دادن و پر کردن بخشی از چروک های پوست خود استفاده کند. آن را کمی درخشان، شفاف و هموار کند.

کرم پودر

2

هدف از زدن کرم پودر هموار کردن سطح پوست و بافتی شفاف و مخمل گون دادن به آن است. به همین دلیل هم پیشنهاد می شود از کرم پودرهای مدیوم یا روشن به عنوان پایه آرایش استفاده شود.

ابرو

3

داشتن ابروی زیبا و مرتب در چهره می تواند آن را متوازن و زیباتر به نظر برساند. اینکه هلال ابرو و رنگ آن مناسب چهره باشد می تواند چشم ها را بازتر و صورت را شاداب تر به نظر آورد.

تلاش کنید از رنگ هایی چون سیاه و خاکستری در رنگ ابروی خود استفاده نکنید. هرچقدر رنگ های گرم تری از مداد یا سایه در ابرو استفاده شود، فرد جوان تر به نظر خواهد رسید.

خط روی پلک 

4

مداد مشکی را انتخاب کنید و درست بر روی پلک خطی باریکی بکشید. یادتان باشد که این خط چشم نیست و تنها خطی باریک بر روی پلک های شماست. این کار به نگاه شما عمق بیشتری می دهد و مژه ها را حجیم تر به نظر می رساند.

سایه 

5

سایه را روی پلک اعمال کنید. در گوشه داخلی چشم، سایه روشن تری را به کارگیرید و سپس به سمت رنگ های دیگری همچون هلویی مات، صورتی هلویی و توناژهایی این چنینی حرکت کنید.

قسمت های خارجی چشم را نیز با سایه های تیره تری چون شکلاتی، قهوه ای متمایل به خاکستری، قهوه ای که کمی بنفش در آن وجود دارد ادامه دهید. بهتر است سایه را در یک سوم پایینی پلک کار کنید تا بیش از اندازه روی صورت تان سنگینی نکند و سن تان را بالا نبرد.

آرایش لب

6

برای آنکه آرایش لب ها برای مدت طولانی تری باقی بماند، از یک مداد لب خوب استفاده کنید. بهتر است از خط های لب خارج نشوید و فقط به سطح آن رنگ بدهید. گوشه های داخلی لب را با مداد تیره تری کار کنید. اگر دوست دارید لب ها مات باشند آنها را در همین حالت رها کنید.

و حالا نتیجه نهایی 

7

اینکه تکنیک های این چنینی می توانند به فرد در جوان تر به نظر رسیدن کمک کند نباید ایجاد نوعی سردرگمی کند و فقط برای جلب تحسین دیگران باشد بلکه اهمیت موضوع این است که خود آن فرد بتواند احساس بهتری داشته باشد و اعتماد به نفس بیشتری را تجربه کند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود