۱۵ حقیقت جالب و کمتر شنیده شده درباره «جانی گالکی»، بازیگر نقش لئونارد در سریال تئوری بیگ بنگ

۱۵ حقیقت جالب و کمتر شنیده شده درباره «جانی گالکی»، بازیگر نقش لئونارد در سریال تئوری بیگ بنگ

فیلم ها و سریال ها این روزها جایگاه بسیار ویژه ای میان مردم پیدا کرده اند و به شدت طرفدار دارند. آن ها می توانند علاقه مندان را برای ساعت ها سرگرم سازند و در عین حال آموزنده نیز باشند. در حال حاضر، سریال های زیادی در شبکه های مختلف تلویزیونی پخش می شود که از جمله سرشناس ترین آن ها می توان به «بازی تاج و تخت» اشاره نمود. در این میان مجموعه کمدی «تئوری بیگ بنگ» نیز توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند.

بر اساس آمار ها، بیش از ۱۸ میلیون نفر هر هفته این سریال را دنبال می کنند. با توجه به آمار خیره کننده بیننده ها در سراسر جهان، می توان «تئوری بیگ بنگ» را بزرگترین مجموعه تلویزیونی دانست. همین امر سبب شده که بازیگران آن نیز به سوپر استارهایی محبوب تبدیل شوند. از جمله هنرپیشه های مطرح آن می توان به «جانی گالکی» بازیگر نقش لئونارد اشاره نمود.

ما در این مقاله قصد داریم ۱۵ نکته جالب درباره بازیگر تئوری بیگ بنگ را مطرح کنیم. تا پایان همراه باشید.

140-w700
جانی به عنوان دومین بازیگر پر درآمد در تلویزیون شناخته می شود. وی با درآمد ۲۴ میلیون دلاری در سال، توانسته برای دومین سال پیاپی در بین ۵ هنرپیشه ثروتمند جعبه جادو قرار بگیرد.
141-w700
او عینکی نیست و تنها برای ایفای نقش در سریال تئوری بیگ بنگ عینک می زند؛ البته آن ها نیز فاقد هر گونه لنز هستند.
142
او و ماییم بیالیک از سنین نوجوانی یکدیگر را می شناسند. آن ها در شوی تلویزیونی «Blossom» هنگامی که جانی بازیگر میهمان بود، یکدیگر را ملاقات کردند.
143-w700
ماییم که دوستی نزدیکی با جانی دارد، یک ماجرا را هیچگاه فراموش نمی کند. ظاهرا آقای گالکی به جشن تولد ۱۶ سالگی بیالیک دعوت بوده که در راه با موتور سیکلت تصادف می کند.
144-w700
بازیگر تئوری بیگ بنگ به مدت دو سال مخفیانه با کیلی کوئوکو نامزد کرد. هر دوی آن ها در سریال مذکور حضور دارند.
146-w700
جانی قرار بود اول نقش شلدون را بازی کند، اما دریافت که در نقش لئونارد موفق تر خواهد بود.
147-w700
بازیگری تنها هنر او نیست. آقای گالکی از دوران کودکی در زمینه نوازندگی ویولن سل فعالیت می کرد.
148-w700
حضور او در شوی تلویزیونی «روزان» باعث شد که «روزان بار» به شدت تحت تاثیر بازی او قرار بگیرد. خانم بار همکاری با جانی را بسیار خوب توصیف نمود.
149-w700
او در فیلم «Bounce» نقش بسیار کوتاهی در کنار بن افلک بازی کرد. این نقش به طور ویژه برای جانی نوشته شده بود.
150-w700
بازیگر سریال تئوری بیگ بنگ علاقه زیادی به حیوانات دارد. در سال ۲۰۰۹، او هنگام پیاده روی یک سگ رها شده در جعبه را دید و سرپرسی آن را قبول کرد.
151-w700
وی در پایه هشتم مدرسه را رها کرد و به بازیگری حرفه ای روی آورد. او در ۱ سالگی به صورت مستقل در کالیفرنیا زندگی می کرد. این تجربه ممکن است در نگاه اول جالب به نظر برسد، اما آقای گالکی آن را دلهره آور و همراه با تنهایی دانست. به هر حال جانی اکنون توانسته خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیگران تلویزیون مطرح کند.
152-w700
او در لحظات ابتدایی فیلم ترسناک «من می دانم شما سال گذشته چه کرده اید» حضور داشت و نقش آن نیز بسیار دلهره آور جلوه می کرد.
153-w700
هنگامی که جانی ۱۰ سال داشت، به والدینش اصرار می کرد که اجازه دهند گوش خود را سوراخ کند. آن ها مخالفت کردند، بنابراین وی یک سوزن برداشت و خودش این کار را انجام داد.
154-w700
جانی به نقاشی و هنرهای ترسیمی علاقه زیادی دارد و آن ها را پیگیری می کند.
145
این سوال پیش می آید که او با درآمد ۲۴ میلیون دلاری اش چه کاری انجام می دهد؟ وی در شهر کالیفرنیا ویلایی زیبا دارد و هنگام بیکاری برای استراحت به آنجا می رود. البته ۱۴۶ هکتار زمین اطراف آن نیز متعلق به آقای گالکی است.

منبع: diply
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود