باکس آفیس هفته؛ صدر نشینی دوباره «شکاف» ساخته جدید شیامالان

باکس آفیس هفته؛ صدر نشینی دوباره «شکاف» ساخته جدید شیامالان

فیلم های جدیدی که در هفته گذشته اکران شدند، نتوانستند به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند. بنابراین باز هم شاهد صدر نشینی «شکاف» آخرین فیلم «ام نایت شیامالان» کارگردان هندی تبار هالیوود هستیم.

«شکاف» این هفته موفق شد ۲۶.۲ میلیون دلار بفروشد. آمار ها نشان می دهند که این میزان در مقایسه با هفته نخست، تنها ۳۴.۳ درصد کاهش یافته است. بنابراین می توان عملکرد این فیلم را قدرتمندانه توصیف نمود. این اثر سینمایی تا به حال برای تهیه کنندگانش ۷۷.۹ میلیون دلار درآمد داشته و توانسته در عرصه بین المللی نیز ۱۰۱.۶ میلیون دلار برای آن ها به همراه داشته باشد.

«هدف یک سگ» فیلم تازه واردی که در ژانر خانوادگی عرضه شده، با ۱۸.۳ میلیون دلار سکوی دوم را به خود اختصاص داده است. این فیلم با چند مشکل مواجه است که موفقیت آن را به چالش می کشند.

نخست آن که برخی از فعالان حقوق حیوانات، به خاطر مسائلی که در این فیلم وجود دارد، آن را تحریم کرده اند. به علاوه، منتقدان نیز روی خوشی به «هدف یک سگ» نشان نداده اند و بیشتر بررسی ها با انتقادات شدید همراه بوده است. ۱۰ روز دیگر نیز فیلم «بتمن لگویی» اکران می شود و خانواده ها را هدف قرار می دهد. با این اوصاف نمی توان موفقیت چندانی برای اثر سینمایی مذکور متصور بود.

«افراد پنهان» فیلمی که در مراسم اسکار امسال نیز نماینده خواهد داشت، با فروش هفتگی و مجموع ۱۴ و ۱۰۴ میلیونی، به همان رتبه سوم بسنده کرده است.

hidden-figures-movie-janelle-monae-w700

در سکوی چهارم باکس آفیس فیلم تازه وارد «رزیدنت ایوِل: قسمت نهایی» به چشم می خورد. فروش ۱۳.۸ میلیون دلاری آن، پایین ترین میزان را در میان فیلم های این مجموعه داشته و ۴ میلیون دلار کمتر از قسمت نخست گزارش شده است. این اثر سینمایی نتوانسته آن طور که باید و شاید موفق ظاهر شود و تنها هواداران قدیمی و همیشه همراه خود را به سینما ها کشانده است.

شرکت سونی می تواند به فروش بین المللی ۷۸.۳ میلیون دلاری «رزیدنت ایوِل: قسمت نهایی» دل خوش کند و نگران هزینه ۴۰ میلیون دلاری فیلم نباشد.

« لا لا لند» (عالم هپروط) اثری که ۱۴ نماینده در اسکار خواهد داشت، ۱۲ میلیون دلار دیگر فروخته و با قرار گرفتن در رتبه پنجم باکس آفیس، توانسته در مجموع ۱۰۶.۵ میلیون دلار درآمد زایی داشته باشد.

«سه ایکس: بازگشت ژاندر کیج» با فروش هفتگی و مجموع ۸.۲ و ۳۳.۴ میلیون دلار، در رده ششم باکس آفیس قرار می گیرد. «آواز» نیز با فروش ۶.۲ میلیونی هفته را به پایان رسانده است. درآمد مجموع ۲۵۷.۴ میلیون دلاری آن باعث شده که «آواز» در میان ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۷ از نظر فروش خانگی (تنها در آمریکا) قرار بگیرد.

sing-movie-2016-animals-w700

«روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» با فروش هفتگی و مجموع ۵.۱ و ۵۲۰ میلیون دلاری، جایگاه هشتم را به خودش اختصاص داد. «کامیون های غول پیکر» نیز توانسته در هفته گذشته ۴.۱ میلیون دلار بفروشد و درآمد مجموعش را به ۲۸.۱ میلیون برساند.

«طلا» فیلمی که از حضور چهره سرشناسی به نام «متیو مک کانهی» سود می برد، تنها ۳.۴ میلیون دلار فروش داشته و نقدهای منفی زیادی نیز دریافت کرده است. این اثر سینمایی دهمین فیلم باکس آفیس این هفته به شمار می رود.

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود