پرخاش لوزانو به معروف/ گربه‌کشی در ریو!

پرخاش لوزانو به معروف/ گربه‌کشی در ریو!

بازی ایران و آمریکا در هفته نخست لیگ جهانی یک اتفاق جالب و البته مستتر در دل خود داشت. نبردی که برای دو تیم بسیار حساس و بااهمیت بود و همین سب شده بود که تنش و حاشیه در میدان بالا بگیرد. سعید معروف در لحظه ای از ست اول بازی ایران و آمریکا به داور بازی اعتراض کرد.

جعفر ابراهیم علی، داور مصری بازی ایران و آمریکا، خیلی مقرراتی و سخت گیر بود. او در ست اول مسابقه از هر یک از دو تیم دو خطای جایگیری گرفت. در همان خطای اولی که از ایران گرفت، سعید معروف به او اعتراض کرد و با دست پرخاش داشت. چیزی که باعث عصبانیت داور مصری شد.

بلافاصله بعد از این رفتار معروف، رائول لوزانو با صدایی بلند و با خشم به کاپیتانش تشر رفت و خواست با داور بحث نکند. لوزانو که یکی از بهترین مربیان دنیاست، با این کار خواست نظم تیمش در اختیارش باشد و نشان دهد برایش کاپیتان و ستاره تیم با یک بازیکن کم سن و سال مثل معنوی نژاد فرقی ندارد. او به نوعی گربه را در حجله ریو کشت تا به همه بازیکنانش بفهماند که در تیم او خبری از خودسری و گردنکشی مثل سابق نیست.

سال قبل و در لیگ جهانی قبلی، معروف خیلی با داوران بازی ها درگیر می شد. هم با داوران و هم با مربیان تیم های حریف و هم با بازیکنان خودی. چیزی که باعث شده بود منتقدان بگویند کواچ از معروف حساب می برد و نظم تیم از دستش در رفته و این تیم دچار بازیکن سالاری است. اما در تیم لوزانو از این خبرها نیست.

سرمربی اقتدارگرای آرژانتینی بر روی تیم و ستاره هایش تسلط کامل دارد و اجازه نمی دهد که کسی پا را از گلیمش فراتر بگذارد. حتی اگر این فرد سعید معروف کاپیتان محبوب تیمش باشد.

 

دیجیاتو
بدون نظر

ورود