اینستاگردی روزیاتو؛ از جشن سینمای ایران تا بانوان رزمی کار

اینستاگردی روزیاتو از اینستانوشته های جدید چهره های سرشناس

اینستاگردی روزیاتو؛ از جشن سینمای ایران تا بانوان رزمی کار

در دومین هفته بهمن ماه ۹۵ همچون روال هفته های قبل، گزارش اینستاگردی روزیاتو نگاهی دارد به جدید ترین پست های صفحات پر بیننده و معروف اینستاگرام ایرانیان و تلاش می کند علاوه بر صفحات میلیونی، صفحاتی که موضوعات جالبی در آن ارائه می شود را نیز بررسی کند.

با توجه به افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و درگذشت حسن جوهرچی هنر پیشه سینما و تلویزیون، این روزها صفحات اینستاگرام ایرانیان به خصوص صفحات هنرپیشه ها به این دو مقوله اختصاص یافته است.

مهناز افشار در کاخ جشنواره

مهناز افشار که چندی پیش به خاطر مشکل قلبی روانه بیمارستان شده بود، خبر سلامت خود را در کانال تلگرامش اعلام کرد. جدید ترین اینستا نوشته مهناز افشار به حضورش در کنفرانس خبری مربوط به اکران عمومی فیلم “خانه ای در خیابان چهل و یکم” اختصاص پیدا کرده است.

photo_2009-04-30_09-50-39
اینستانوشته ای که مهناز افشار یک روز پیش از بستری شدن در بیمارستان منتشر کرد.

مهناز افشار با بیش از ۵.۳ میلیون مخاطب، در کنار بهنوش بختیاری و الناز شاکردوست یکی از پر بیننده صفحات اینستاگرامی ایرانیان را در اختیار دارد.

شما می توانید آخرین خبرها از این هنرپیشه نامدار را در این نشانی دنبال کنید.

روایت قطام از جشنواره امسال

i42

ویشکا آسایش که با کاراکتر قطام در سریال امام علی دهه هفتاد وارد عرصه سینما شد، جدید ترین اینستا نوشته خود را به روایتی از جشنواره فیلم فجر امسال اختصاص داده است. وی این دوره با فیلم:‌ “خوب، بد، جلف” در جشنواره حضور دارد.

شما می توانید اخبار ویشکا آسایش را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از اینستا نوشته های استاد پرستویی؟

پرویز پرستویی، هنرییشه نامدار عرصه تئاتر و سینمای ایران که سبک زندگی دیجیتالی او با اینستا نوشته های مفهومی زبانزد شده است، این هفته نیز در حسابش مطالب جالبی منتشر کرد.

جدید ترین پست استاد مربوط به پیام تسلیتی برای درگذشت حسن جوهرچی بود که سینمای ایران را در دومین جمعه بهمن شوکه کرد.

i2

استاد، این هفته در ادامه اینستا نوشته های مفهومی خود، عبارتی از آلبر کامو را منتشر کرد:

“من از آن تافته های جدابافته نبودم که هر توهینی را ببخشایم، اما همیشه در آخر کار آن را از یاد می بردم. آن کس که تصور می کرد که من از او نفرت دارم چون می دید که با لبخندی صمیمی به او سلام می گویم غرق در شگفتی می شد و نمی توانست باور کند. در این حال، بر حسب خلق و خوی خودش، یا بزرگواریم را تحسین و یا بی غیرتی ام را تحقیر می کرد، بی آنکه فکر کند که انگیزه من ساده تر از اینها بوده است، من همه چیز حتی نام او را از یاد برده بودم.”

او شعری هم از آلن گینزبرگ با نام گل یاس، در اختیار هواردانش گذاشت که به این شرح بود:

“چشم را خیره می‌ کند

تیغ آفتاب پژواک پریان

پرده آسمان را می‌ درد

بوق تاکسی‌ ها در خیابان

منعکس می‌ شود بوق خراب ماشین‌ ها

صدای بزغاله می‌ دهد ‌ آسمان با کلمه‌ ها

پوشیده شده‌ ست روز با کلمه‌ ها

پوشیده شده‌ ست شب با کلمه‌ ها

پوشیده شده‌ ست خدا با کلمه‌ ها

پوشیده شده‌ ست ‌ آگاهی با کلمه‌ ها

پوشیده شده‌ ست ذهن با کلمه‌ ها

پوشیده شده‌ ست مرگ و زندگی با کلمه‌ ها

پوشیده‌ ست کلمه‌ ها با کلمه‌ ها

پوشیده‌اند عشاق با کلمه‌ ها

پوشیده شده‌ اند قتل‌ ها با کلمه‌ ها

پوشیده شده‌ اند جاسوس‌ ها با کلمه‌ ها

پوشیده شده‌ اند دولت‌ ها با کلمه‌ ها

پوشیده شده‌ اند گاز خردل با کلمه‌ ها

پوشیده است بمب‌ های هیدروژنی با کلمه‌ ها

پوشیده شده‌ اند «اخبار» جهان با کلمه‌ ها

یکی از پست های جالب پرستویی در هفته گذشته،‌ اینستا نوشته ای درباره پل ورسک بود که بازتاب های گسترده ای پیدا کرد. او نوشت:

i3

“پل ورسک را دریابید. ورسک از بزرگترین پل های راه آهن سراسری ایران است که در ارتفاعات روستای ورسک در شهرستان سوادکوه در استان مازندران قرار دارد. این پل از شاهکارهای مهندسی به حساب می آید و در سال هزار و سیصد و پانزده بازگشایی شده است.”

“پل ورسک که راه آهن سراسری تهران شمال را به هم متصل می کند در ارتفاع صد و ده متری از ته دره با دهانه شصت و شش متری و با وسائل ابتدایی ساخته شد. پل ورسک در شمار مهمترین آثار فنی مهندسی راه آهن شمال ایران محسوب می شود و در مهر ماه هزار و سیصد و پنجاه و شش با شماره هزار و پانصد و سی و چهار ثبت آثار ملی شده است.”

“ورسک ازجمله پل های استراتژیک ایران است که توسط شرکت سوئدی دانمارکی کاکامپساکس و با تضمین هفتاد ساله احداث شد. این پل فقط مخصوص عبور قطار است ودر حال حاضر قطارهای مسافری تهران و ساری و تهران گرگان پس از گذشت هفتاد سال هر روز چندین مرتبه از روی آن می گذرند. همچنین قطارهای باری و سوختی نیز از روی آن عبور می کنند.”

“امروزه پل ورسک علاوه بر اهمیت ویژه در صنعت حمل و نقل، ازجاذبه های سیاحتی ایران محسوب می گردد. نام ورسک در کتاب رکوردگینس، دربخش پل های با ارتفاع بیش از شصت و یک متر به ثبت رسیده است. همانگونه که در متن بالا ملاحظه نمودید ،عمر قانونی پل ورسک هفتاد سال بوده و الان ده سال هم از عمر آن می گذرد.”

شما می توانید آقای پرستویی را در این نشانی دنبال کنید.

اینستا نوشته های جشنواره ای نیکی کریمی

i10

نیکی کریمی که اخیراً شمار مخاطبانش از مرز ۲.۲ میلیون نفر فراتر رفته، در چند وقت اخیر، اینستا نوشته های جشنواره ای در صفحه خود به اشتراک گذاشته است:

i4
سلفی نیکی کریمی با دو تن از دوستان در عصر جمعه در راه تماشای اکران مردمی فیلم آذر که با نقش آفرینی او همراه شده است.
i5
اینستا نوشته نیکی کریمی که دو تصویر از مراسم افتتاحیه فیلم آذر را در جشنواره فیلم فجر نشان می دهد. نیکی کریمی‌ برای نخستین بار، به معرفی آرایشگر های خود هم پرداخت. این رویه مدتی ست بین هنرپیشه های سینمای ایران متداول شده است.
i6
اینستا نوشته ابری نیکی کریمی که خبر از هوای خوب این روزهای تهران می دهد.

شما می توانید اخبار نیکی کریمی را در این نشانی دنبال کنید.

پژمان بازغی از حسن گفت

i7

پژمان بازغی، هنرپیشه سینما و تلویزیون کشورمان که اخیراً ۱ میلیون فالووری شده است، در جدید ترین پست خود  با انتشار عکسی قدیمی به خبر درگذشت حس جوهرچی واکنش نشان داد.

شما می توانید آقای بازغی را در این لینک دنبال کنید. او به خاطر تراژدی ساختمان پلاسکو در ۳۰ دی ماه ۹۵، به نشانه همدردی با آتش نشانان شهید، عکس خود را تغییر و تصویر کلاه آتش نشانان را در پروفایل خود قرار داد.

او فقط صفحه همسرش که تهیه کننده سینمای ایران است را فالوو کرده است.

از ارتش بهنوشی ها چه خبر؟

بهنوش بختیاری، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون که در چند ماه اخیر با استفاده از ارتش ۵.۴ میلیون نفری خود در اینستاگرام، فعالیت های تبلیغاتی هم انجام می دهد، در اینستا نوشته های جدیدش چنین گفته است:

i8

“خانم چمنی بچه ها…..محله گل و بلبل عین بهشته….میون قیل و قال زندگی…میون آدمایی که چند صباحی میان و تو رو پر میکنن از احساسات منفی…..تنها همینجاست که می چسبد….هرچند سه بار چای میارن و من وقت نمی کنم چایم رو بنوشم….اما هرجا حرف از کودک است…حال من هم خوب است….و از کارگردان خوبم آقای احمد درویش علی پور که نسل بچه های امروز خیلی مدیون ایشونن….و تهیه کننده نازنین آقای مسلم آقاجانزاده….و نویسنده نابغه مون آقای محمد درویشعلی پور تشکر میکنم….”

وی در جای دیگری در ادامه اینستا نوشته های تبلیغاتی خود از بزرگ ترین سلفی اش با مردم رونمایی کرد و نوشت:

i9

“افتتاح سی و سومین شعبه پاندورا در ایران، شهر بندر عباس.”

شما می توانید بهنوش بختیاری که ۵.۴ میلیون مخاطب دارد را در این نشانی دنبال کنید.

رضا گلزار روی استیج

i10

رضا گلزار که این روزها با سلام بمبئی، فروش ۱۲ میلیاردی را در اکران زمستانی تجربه می کند، در صفحه ۴.۶ میلیون فالووری خود، پیام تسیلتی برای درگذشت حسن جوهرچی منتشر کرد.

گلزار که به زودی پس از سالها در تهران کنسرت برگزار می کند، در این باره نوشت:

i11

“اولین کنسرت من بعد از سالها در تهران، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در ۲۰ اسفند برگزار می شود.”

i12
تصویری جدید از گلزار که او را در کنار خودرویی در یکی از کشورهای همسایه مشاهده می کنیم.

شما می توانید رضا گلزار را در این نشانی دنبال کنید. وی در جشنواره فیلم فجر امسال حضور ندارد.

سوگ نوشته بهرام رادان از رفتن حسن جوهرچی

i13

بهرام رادان، یکی دیگر از سوپراستار های این روزهای سینمای ایران نیز که اخیرا شمار فالوورهایش از مرز ۲.۵ میلیون نفر فراتر رفته است، جدید ترین اینستا نوشته خود را به سوگ نوشته ای در وصف مرحوم جوهرچی اختصاص داد و گفت:

“حسن جانم، یادته تابستان ٧٩ سکانس هاى آخر فیلم “آبى”، تو تأتر شهر؟ کل کل جک داشتیم، اینقدر واسه هم جک تعریف کردیم و غش غش خندیدیم که حمیدخان لبخنده(کارگردان) دعوامون کرد، ساکت شدیم و خنده مونو نگه داشتیم جورى که رنگمون بنفش شده بود.”

“سالها بعد دیدمت، حوالى همون تئاتر شهر، همون صورت مهربون، ریش سفید کرده بودى، شماره تلفن هامونو به هم دادیم، قرار شد زنگ بزنى، زنگ بزنم، نزدیم، حیف، حیف، حیف….”

او در اینستا نوشته ای دیگر درباره جشنواره فجر گفت:

photo_2002-02-02_01-04-11

“امروز افتتاحیه سى و پنجمین جشنواره فیلم فجر است، سینمایى که بى شک بهترین معرف فرهنگ و هنر ایران زمین است، گرچه بر خلاف دوره سى و چهارم در این دوره حضور نخواهم داشت، اما امیدوارم این جشنواره هم مانند گذشته استعدادهاى بى نظیرى را معرفى کند، سال نوى سینماى ایران بر همه مبارک.”

شما می توانید بهرام رادان را در این آدرس دنبال کنید.

سوگ نوشته باران کوثری از درگذشت جوهرچی

i15

“انگار هرچه قدر هم مى پذیرى مرگ حقیقته و همه جا هست ، باز با داس نحسش جایى رو مى زنه که شوکه ات کنه … براى من و هم نسلان من ، بعد از سریال ” در پناه تو ” حسن جوهرچى نماد مرد خوب بود ، مرد باوقار ، مرد متین ، عاشق صبورى که در سکوت و متانت منتظر ماند و حتى یک بار صدایش را از آن صداى آرام و خجالتى ، بالاتر نبرد.”

“همه این سال ها ، بعد از آن که گرد سفیدى هم روى موهایش نشست چیزى از آن تصویر و متانت کم نشد و همچنان تصویرش یادآور عشق جوانى بود و شور و شوق رسیدن در کنار نجابت … باورم نمى شود. زمان کمى صورتش را افتاده کرده بود و موهایش سفید شده بود ، اما مرگ ؟! خیلى زمان داشت ، خیلى نقش ها ، خیلى تصویرهاى دیگرى از عشق مانده بود که در آستانه میانسالى رقم بزند.”

i16
رونمایی از تیزر فیلم سد معبر باران کوثری در جشنواره فیلم فجر

باران کوثری با ۸۲۰ هزار مخاطب در این نشانی در دسترس است.

رضا کیانیان و تقدیر از فرهادی و ترانه

رضا کیانیان که این روزها مجموعه تصاویر خود را در گالری آرت سنتر تهران رونمایی کرده است، در جدید ترین اینستا نوشته خود گفت :

“موضع گیری ترانه علیدوستی در برابر حماقت ترامپ عالی بود و افتخارآمیز. در این مدت منتظر موضع گیری اصغر فرهادی بودم. مطمئن بودم حتماً فکر خلاقانه ای دارد. تا اینکه امروز موضع قاطع و شجاعانه او منتشر شد.”

i17

“ترامپ دستور احمقانه ای داد و سیستم اجرایی احمقانه تر عمل کرد و البته غیرقانونی ، که بلافاصله دستور را اجرا کرد. هر دستوری برای اجرایی شدن قاعدتاً باید یک زمان بندی داشته باشد. نه اینکه امروز دستور بدهند و همان روز اجرا کنند، چون کسانی هستند که مدت ها قبل بلیط تهیه کردند.”

“عده ای حتماً از قبل قرار و مدارهایی برای تجارت و همکاری گذاشته اند. عده ای برای دیدارهای خانوادگی پس از ماه ها و شاید سال ها راهی آنجا بودند. باید به آن ها خبر می دادند و یک مهلت می گذاشتند. میلیون ها دلار صرف این بی تدبیری شده. چه کسی باید جوابگو باشد؟”

رضا کیانیان را در این نشانی دنبال کنید که ۴۷۳ هزار فالوور دارد.

الناز شاکردوست و رونمایی از مانتوهای جدید

i18

الناز شاکردوست که امسال  با فیلم خفه گی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در اینستا نوشته های جدید خود،‌ تصاویری از مدل های مانتویش منتشر کرد.

 

الناز شاکردوست با ۵.۳ میلیون فالوور به همراه بهنوش بختیاری و مهناز افشار، در فهرست پر فالوور ترین صفحات ایرانی در اینستاگرام قرار دارد.

شما می توانید او را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از جادوگر آسیا؟

i21

علی کریمی که از زمان تراژدی پلاسکو در ۳۰ دی ماه امسال، همچنان تصویر پروفایل خود را به عکسی سیاه رنگ تغییر داده است، وی در جدید ترین پست اینستاگرامی خود تصویر بالا را منتشر کرد.

شما می توانید علی کریمی را در این نشانی دنبال کنید.

شهریار پرسپولیسی ها ۲ میلیونی شد

i22

شمار مخاطبان علی دایی این هفته از مرز ۲ میلیون نفر فراتر رفت. او اکنون به فهرست پر بیننده ترین ورزشکاران ایرانی در اینستاگرام ملحق شده و به همین خاطر از هوادرانش تشکر کرده است.

وی در پست دیگری گفت:

i23

»سلام عزیزان، آرزوی موفقیت دارم برای تیم پرسپولیس که با شایستگی تمام در لیگ می جنگد و امیدوارم با کمک بازیکنان و کادر فنی خوب خود ، همین نتایج درخشان را در آسیا هم تکرار کند تا باعث خوشحالی همه مردم ایران شود.”

“متاسفانه از صحبت های من سو برداشت شده و بعضی ها آن را به نفع خود به گونه هاى مختلف تعبیر کردند تا بین من و هواداران پرسپولیس شکاف ایجاد نمایند؛ کارهاى زشت و نخ نمایى که گویا تمامى ندارد، بدون شک جایگاه فعلی پرسپولیس، شایسته این تیم و هوادارانش است.”

“در پایان از همه شما عزیزان و دوستانی که در صفحات مختلف تولد من را تبریک گفتند تشکر می کنم و برای همه بهترین ها را آرزومندم.”

وی را در این نشانی دنبال کنید.

فرهاد خان در پاریس

i24
جدید ترین پست در صفحه فرهاد مجیدی.

فرهاد مجیدی، کاپیتان محبوب سابق استقلالی های تهران، اکنون با ۹۸۱ هزار فالوور، در فهرست پر فالورهای ورزشکار ایرانی در اینستاگرام قرار گرفته و اکنون در پاریس به سر می برد.

شما می توانید فرهاد مجیدی را در این نشانی دنبال کنید.

از خواننده نوستالژی چه خبر؟

i25

رضا یزدانی، خواننده پاپ کشورمان پس از برگزاری چند کنسرت در تهران و شهرستان ها، فرصت کرده تا دوباره به زندگی دیجیتالی اش در اینستاگرام برگردد و پست هایی را به اشتراک بگذارد.

i26
افتتاحیه جشنواره سی و پنجم فیلم فجر.

شما می توانید رضا در این نشانی دنبال کنید.

اینستا نوشته آقای خندوانه درباره قرعه کشی ها

رامید جوان با ۴.۸ میلیون فالوور، یکی از پر مخاطب  ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد.

وی اخیرا نوشت:

i27

“سلام عزیزان

واقعا چه جورى جا بندازیم که ما برناممون زنده نیست و نمى تونستیم قرعه کشى رو زنده پخش کنیم. ولى در اینستاگرام و سایت ٧٨٠ زنده نشون دادیم. در ضمن اون تعداد عزیزان اندکى هم که معتقدن ما در قرعه کشى تقلب کردیم اگه به ما اعتماد ندارن خوشحال مى شیم نگاهمون نکنن چون رابطه ى بدون اعتماد به درد نمى خوره و ما همه ى اتکامون به اعتماد تماشاچیهاى عزیزمونه.”

“بعضى وقتها خجالت چیز خوبیه.

جشنواره فجر رو از دست ندین چند فیلم خوب رو مى تونین تماشا کنین مثل ماجراى نیمروز سد معبر,خفگى اِو و چند فیلم دیگه و من جمله فیلم ما”نگار” یه نکته هم اضافه کنم که بد نیست درگوشى بهتون بگم بعضیها هم خوبه دماغشون رو از زندگى بقیه بکشن بیرون . . .  .”

i28
کول بری. . . سردشت
i29
سکانس هایی از فیلم جدید رامبد جوان: نگار.

رامبد را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از برترین خواننده پاپ جشنواره فجر؟

i30

محسن چاوشی که در جشنواره موسیقی فجر امسال، جایزه باربد برترین خواننده پاپ جشنواره را بخاطر آلبوم امیر بی گزند کسب کرد، بیش از ۴۰۰ هزار فالور در اینستاگرام دارد. پست های اخیر ایشان که در ادامه مشاهده می کنیم، اکثرا بدون نوشته است.

i31

i32

محسن چاوشی را در این نشانی دنبال کنید.

از آرات کوچولو چه خبر؟

درباره آرات، نابغه آکروباتیک ایران قبلا در گزارشی صحبت کردیم. صفحه او اکنون بیش از ۶۸۱ هزار مخاطب دارد.

i33

جدیدترین پست هایی که پدر ایشان منتشر  کرده است را در تصویر بالا مشاهده کنید.

آرات ۳ ساله را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از نخستین سریال ایرانی اینستاگرام

i34

خبر بعدی اینکه اخیراً سریالی توسط گروهی از هنرمندان جوان کشورمان درست شده است که تنها در اینستاگرام به صورت فایل های ویدئویی منتشر و به اشتراک گذاشته می شود و ظرف چند ماه اخیر نیز با بیش از ۵۱ هزار مخاطب همراه شده است.

این صفحه که اکیپ نام دارد، خود را متفاوت ترین کار در فضای مجازی دانسته و مدیریت آن را وحید قنات آبادی بر عهده دارد. شما می توانید این سریال را دوشنبه ساعت ۲۰ در این صفحه دنبال کنید.

اخیراً نیز خبر دار شدیم قرار است برای نخستین بار در کشور، یک فیلم ۱۰۰ دقیقه ای سینمایی به طور کامل در اوایل سال آینده، فقط از طریق کانال اختصاصی اینستاگرامش منتشر شود. جزئیات بیشتر را در آینده به اطلاعات مخاطبان اینستاگردی روزیاتو می رسانیم.

چه خبر از جشنواره فیلم فجر؟

i35

اگر به دنبال جدید ترین خبرها و گزارش ها از جشن بزرگ سینمای ایران در دهه فجر هستید، صفحه رسمی جشنواره فیلم فجر را در این نشانی دنبال کنید.

در این صفحه می توان گوشه هایی از فیلم های راه یافته به بخش سودای سمیرغ (بخش مسابقه سینمای ایران) را مشاهده کرد و حتی با مسئولین جشنواره به طور مختلف از طریق دایرکت و چت، در تعامل بود.

چه خبر از صفحه رسمی رئیس جمهور؟

i36

آقای روحانی رئیس جمهور نیز در اینستاگرام دارای صفحه ای است که توسط دفتر ایشان مدیریت می شود و بیش از ۹۳۷ هزار فالوور دارد. جدید ترین پست های این صفحه مربوط به بازدید اخیر آقای روحانی از بیمارستانی در تهران و اعطای گل به پرستاران به مناسبت روز پرستار است.

چه خبر از خواهران طلایی ووشو ایران؟

i37

الهه منصوریان، ارشد خواهران مصنوریان که مثلث آتشین و طلایی ووشو ایران و جهان هستند، در جدید ترین پست خود در اینستاگرام، از مستندی که مهتاب کرامتی درباره فعالیت آنان ساخته خبر داد.

i38

الهه منصوریان را در این نشانی دنبال کنید. به زودی گزارش جالبی از فعالیت این سه خواهر منتشر خواهیم کرد.

چه خبر از بانوی بی رقیب بوکس ایران؟

i39

صدف خادم، بانوی بیست و دو ساله بوکس ایران است که اخیراً در اینستاگرام، تصاویری از تمرینات خود را منتشر کرده است.

i40

بزودی گزارشی از فعالیت های این بانوی بی رقیب منتشر می کنیم. وی را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از کافه وی؟

i41

کافی شاپ سیار ایران، این روزها در هوای سرد بهمن ماه، همچنان با نوشیدنی های داغ، میزبان رهگذران و هواردانش است که به ۷۰ هزار نفر رسیده است.

کافی وی را در این نشانی دنبال کنید. فولکس واگن آبی رنگ نوستالژیک کافه وی، هر روز در یکی از خیابان های پایتخت مستقر می شود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • توکلی بهمن ۱۷, ۱۳۹۵

    چقدر جذاب نوشتین.
    ممنون. من تازه اشنا شدم با سایت.
    سپاسگزارم

  • راحله بهمن ۱۸, ۱۳۹۵

    کی منتشر میشه گزارش خانم بوکسور؟ توی همین صفحه هست؟ برام جالبه