بهترین عکس های گردشگری جهان که دیدنشان شما را به حیرت وا می دارد

بهترین عکس های گردشگری جهان که دیدنشان شما را به حیرت وا می دارد

جهانی که ما در آن زندگی می کنیم، زیبایی های فراوانی دارد. بسیاری از نقاط دنیا دارای مناظر خاص و شگفت انگیز هستند که دیدنشان می تواند هر کسی را به حیرت وا دارد. با توجه به این مسئله، عکاسان و تصویر برداران به کشورهای مختلف سفر می کنند تا بتوانند مناظر زیبا را به ثبت برسانند. آن ها کیلومتر ها مسافت را طی می نمایند تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

علی رغم آن که بیشتر عکس های گرفته شده با کیفیت هستند.، اما برخی از آن ها با اخلاف نسبت به بقیه بهتر جلوه نموده می توانند همه را به شگفتی وا دارند. ما در این مقاله قصد داریم ۹ تصویر برتر گردشگری در جهان را به شما نشان دهیم. دیدن آن ها به طور حتم برای شما خوشایند خواهد بود. پیشنهاد می دهیم به تماشایشان بنشینید و لذت ببرید.

عکاسی
جشنواره فانوس جادویی «خانه چیسویک» در لندن، هر ساله به عنوان بخشی از جشن های سال نو برگزار می گردد. در سال ۲۰۱۷ تِم «جاده ابریشم» به اجرا درآمد و روشنایی بیش از بیش از ۵۰ چراغ همراه با سالن اسکی روی یخ، غرفه های غذای خیابانی و رستوران های یخی نمایش داده شد. این جشنواره ۲۶ فوریه پایان می یابد.
عکس 2
کاخ سلطنتی سن سوسی که در شهر پوتسدام آلمان قرار دارد، اقامت گاه تابستانی «فردریک کبیر» پادشاه «پروس» بین سال های ۱۷۴۰ تا ۱۷۸۶ میلادی محسوب می شد. این کاخ بر اساس هنر تزئینی «روکوکو» ساخته شده بود و پاسخی به کارخ ورسای فرانسه به شمار می رفت.
3-w700
ساکنین نوار غزه را مشاهده می کنید که در حال لذت بردن از غروب خورشید و ساحل هستند. این مکان بیش از نیم میلیون نفر را درون خود جای داده است.
4-w700
شرکت کشاورزی «Agricola Himalaya» در شهر بایه دل کوئنا تنها دارنده محصولات چای در کلمبیاست و تولیداتش را به ایالات متحده و کشور های آمریکای جنوبی صادر می کند. در این جا عکس کارگری را مشاهده می کنید که برگ های چای را در مزرعه بیتاکو می چیند.
5-w700
آثار گوگرد در صحرای دناکل شهر دالول کشور اتیوپی را مشاهده می کنید. این منطقه که ۱۰۰ متر پایین تر از سطح دریا قرار دارد، یکی از گرم ترین نقاط کره زمین به شمار می رود. دما در صحرای یاد شده به ۵۱.۶ درجه سانتیگراد نیز می رسد.
6-w700
پسر بچه ای در شهر کاتماندوی نپال، با دوچرخه اش از «میدان باکتاپور دوربار» میراث جهانی یونسکو عبور می کند؛ بازار سلطنتی سابقی که با معابد گوناگون، مجسمه ها و دیگر نشان های برجسته پر شده است.
7-w700
یک مه غلیظ و بسیار سنگین در شهر لندن. در نیمه ژانویه سال جاری، جنوب انگلیس در یک مه غلیظ فرو رفت. در این تصویر ساختمان پارلمان و برج بیگ بِن را مشاهده می کنید.
8-w700
هوای سرد در نیمه ژانویه به بوداپست مجارستان نیز رسید. گردشگران در زیر ستون های سنگی پل مارگارت جمع شدند تا از تکه یخ های شناور در رود دانوب عکس بگیرند.
9-w700
قایق های چوبی سنتی در سرینگر کشمیر که در منطقه تورستی درباچه دال لنگر انداخته اند. رشته کوه زاباروان نیز در پس آن دیده می شود.

منبع: cnn
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود