با عادات غذایی و رژیم های عجیب و غریب برخی از چهره های سرشناس آشنا شوید

با عادات غذایی و رژیم های عجیب و غریب برخی از چهره های سرشناس آشنا شوید

اینکه سلبریتی ها به دنبال داشتن اندام مناسب باشند چندان عجیب نیست و نمی توان آنها را برای استخدام بهترین و گران ترین سرآشپزهای جهان، خریداری بهترین مواد غذایی تازه و با کیفیت، مجرب ترین موبیان ورزشی و گرفتن مشاوره از بهترین متخصصان تغذیه مورد انتقاد قرار داد.

البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که هر کدام از سلبریتی ها با توجه به حرفه خاص خود رژیم های متفاوتی را دریافت می کنند.

به عنوان مثال خانم «ماریا کری» از نوعی از رژیم غذایی برای حفظ وزن خود استفاده می کند این در حالی است که «دواین جانسون» رژیم غذایی ای محتوی ۵۰۰۰ کالری در روز در کنار تمام فعالیت های ورزشی اش دارد.

برخز از سلبریتی ها نیز بیش از آنکه به داشتن اندام فوق العاده ای شهرت داشته باشند به سلامت رژیم غذایی شان می اندیشند.

از آنجایی که پرداختن به رژیم غذایی تمامی این سلبریتی ها امکانپذیر نیست در این نوشته تعدادی از آنها برگزیده شده اند تا با رژیم غذایی شان در مواقعی عجیب هم به نظر می رسد آشنا شوید. با ما همراه باشید.

آماندا سیفراید (Amanda Seyfried)

1

این ستاره هالیوودی نه تنها برای بازی در نقش های متنوع شهرت دارد بلکه برای داشتن یک رژیم غذایی که در آن میوه های خام و سبزیجات وجود دارد نیز مشهور است.

در گذشته او در رژیم غذایی خود خوراکی هایی را که با دمای بالاتر از ۱۵ درجه فارنهایت پخته شده بود را مصرف نمی کرد.

بیانسه (Beyoncé)

0

هر کسی با دیدن تنها یک بار اجرای وی می تواند دریابد که او یک ورزشکار است. وی از رژیم غذایی ۸۰-۱۰-۱۰ استفاده می کند.

یعنی ۸۰ درصد از مواد غذایی اش را کربوهیدرات، ۱۰ درصدش را چربی و ۱۰ درصد دیگر را پروتئین تشکیل می دهد. این رژیم توصیه متخصص تغذیه وی یعنی «مارکو بورگس» است.

دونالد ترامپ (Donald Trump)

3

دونلاد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا بر این باور است که فست فودها می توانند خوراکی هایی مطمئن برای گنجاندن در رژیم غذایی باشند. وی از نوشابه های رژیمی به عنوان نوشیدنی استفاده می کند و از قهوه نیز پرهیز می کند.

پزشک شخصی وی معتقد است که او در مرزی نزدیک به اضافه وزن و چاقی قرار دارد. علی الرغم همه اینها وی پیش از انتخابات گفته بود که اگر فاتح انتخابات باشد و به ریاست جمهوری برسد، تبدیل به سلامت ترین رئیس جمهوری برگزیده خواهد شد.

دواین جانسون (Dwayne “The Rock” Johnson)

4

هر کسی کنار او بایستد خواهد توانست به عظمت وی و شانه های مردانه و پهن وی پی ببرد. جانسون ۷ وعده غذایی در طول شبانه روز که معادل حدود ۵۰۰۰ کالری است میل می کند.

وی یکی از علاقمندان به ماهی است و بیشترین میزان پروتئین خود را از طریق ماهی دریافت می کند.

فرگی (Fergie)

99

وی زمانی یکی از خوانندگان گروه «بلک آید پیز» بود که بعدها کار خود را به صورت مستقل دنبال کرد و به موفقیت هایی نیز دست یافت. رژیم غذایی او نیز همانند صدایش خالص است.

وی برای صبحانه یک املت محتوی ۶ تخم مرغ با دو فنجان کوچک سرکه سیب میل می کند.

وی هر سه ساعت یک بار میان وعده یا وعده غذایی ای می خورد و به ندرت پیش می آید که در رژیم غذایی او از محصولات فرآوری شده استفاده شده باشد.

هیو جکمن (Hugh Jackman)

5

اگر هر کدام از مجموعه های «ایکس من» را ملاحظه کرده باشید، با وی آشنا هستید. اما بهتر است بدانید که تمام آن عضلات و ماهیچه های خوش تراش حاصل تمرین های فراوان او در باشگاه است.

او در روز ۷ وعده غذایی متفاوت را میل می کند که با یک نوشیدنی پرکالری در ساعت ۴ صبح آغاز می شود. سپس هر دو یا سه ساعت یک بار خوراکی محتوی پروتئین های گیاهی همچون لوبیا، غلات و سبزیجات میل می کند.

کیتی هلمز (Katie Holmes)

6

شاید وی رازی برای جوان ماندن خود داشته باشد. یکی از دلایل اندام لاغر و جوان ماندن وی می تواند مصرف سبزیجات خام و ارگانیک و پرهیز از خوردن میوه به دلیل قند موجود در آن باشد.

وی زمانی که احساس گرسنگی می کند با میان وعده هایی چون بادام، سیب زمینی شیرین و سوپ هویج خودش را سیر می کند.

کریستن دانست (Kirsten Dunst)

66

این بازیگر به رژیم غذایی قلیایی محتوی سبزیجات سبزرنگ باور دارد. در این رژیم مواد اسیدی همچون گوشت، لبنیات، نان و برنج برای کاهش وزن و جلوگیری از ایجاد تورم در بدن جایی ندارند.

شیلین وودلی (Shailene Woodley)

33

این بازیگر که اندام مناسبی نیز دارد از درمان هومیوپاتی بهره گرفته و در مقدار کمی خاک رس به رژیم غذایی اش می افزاید. وی بر این باورست که با این کار فلزات سنگین را از بدن خارج می کند.

تام بردی (Tom Brady)

8

وی که برای New England Patriots فوتبال بازی می کند، رژیم غذایی خاص خود را دارد که ۸۰ درصد آن را سبزیجات اورگانیک و غلات تشکیل داده و ۲۰ درصد مابقی، گوشت قرمز حیواناتی است که با علوفه تغذیه کرده اند.

این ورزشکار حرفه ای از شکر سفید، آرد سفید، روغن های فرآوری شده، نمک، گوجه فرنگی، فلفل، قارچ و بادمجان پرهیز می کند.

وی همچنین قهوه، کافئین و لبنیات نیز نمی خورد. در عوض ترکیباتی عجیب از توت فرنگی مصرف می کند.

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • مرتضی بهمن ۲۴, ۱۳۹۵

    اسم هنرپیشه هیو جکمن هست که شما نوشتید جکسون