۱۷ خطای واضح و کودکانه در فیلم های مشهور که از دید سازندگان پنهان مانده اند

۱۷ خطای واضح و کودکانه در فیلم های مشهور که از دید سازندگان پنهان مانده اند

صنعت فیلم و سینما امروزه به اوج خود رسیده و توانسته تمامی غیر ممکن ها را ممکن کند. جلوه های ویژه بصری که شاهد آن هستیم، بسیار حیرت انگیز هستند و می توانند هر کسی را به شگفتی وا دارند. کارگردان ها و عوامل ساخت فیلم، تلاش زیادی انجام می دهند تا محصول نهایی عاری از هر گونه عیب و نقص باشد.

با این حال، رخ دادن اشتباه اجتناب ناپذیر است و کسی نمی تواند از عوامل خرده بگیرد. اما برخی اشتباهات به قدری واضح هستند که دیده نشدن از سوی کارگردان و عدم توجه به آن ها واقعا جای تعجب دارد.

ما در این مقاله قصد داریم ۱۷ اشتباه واضح و عجیب فیلم های مشهور که عوامل به آن ها توجهی نداشته اند را به شما نشان دهیم. تصاویر را ببینید، توضیحات را بخوانید و مطلب را تا پایان دنبال کنید.

کلئوپاترا ۱۹۶۳ (Cleopatra)

770

تمامی لباس ها طوری طراحی شده بودند که به تن بازیگر بنشیند و زیبایی کلئوپارتا را نشان دهد، اما یک مورد با زمان ملکه افسانه ای سازگار نبوده است. تقریبا همه مطمئن هستند که در زمان کلئوپاترا کفش های امروزی و پاشنه بلند وجود نداشته.

خانه دوشیزه پرگرین برای بچه های عجیب ۲۰۱۶ (Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children)

771

جک کوچک یک ستاره در دستان خود دارد و می خواهد آن را به نقشه بچسباند، اما در تصویر دوم شاهد آن هستیم که دایره ای قرمز رنگ بر روی نقشه قرار گرفته است.

772

در این سکانس نیز شاهد اشتباهی دیگر هستیم. کلیر در این صحنه غذای خود را کامل نوش جان کرده، اما خوراکی در صحنه بعدی باز هم ظاهر می شود.

اکنون مرا می بینی ۲ (۲۰۱۶) (Now You See Me ۲)

773

ظاهرا جک هنگام فرار از دست اف بی آی، فرصت داشته که لباس فرم خود را عوض کند و لباس های خودش را بپوشد.

کینگز من: سرویس مخفی ۲۰۱۴ (Kingsman: The Secret Service)

774

اگر شما نیاز دارید با جایی تماس بگیرید، می توانید یک تلفن همراه را ظاهر کنید؛ این دقیقا همان کاری است که اِگسی در فیلم انجام داد. او یک تلفن هوشمند را ظاهر کرد، زیرا هیچ چیزی پشت ضبط قرار نداشت.

فراتر از پیشتازان فضا ۲۰۱۶ (Star Trek Beyond)

775

کاپیتان کرک در حال بستن کمربندش بود، اما ما در صحنه ای دیگر شاهد قرار گرفتن بندهای فلزی بر روی شانه های او هستیم.

پارک ژوراسیک ۱۹۹۳ (Jurassic Park)

776

هاموند یک لیوان را به وسیله پارچه ای سفید رنگ تمیز می کند، اما ظاهرا او به فنون جادوگری نیز تسلط دارد، زیرا پارچه بزرگتر شده و قرمز رنگ می گردد.

مردی از یو.ان.سی.ال.ای ۲۰۱۵ (The Man from U.N.C.L.E)

777

بر اساس اطلاعات پرونده، ایلیا کوریاکین در اتحاد جماهیر شوروی به دنیا نیامده و در روسیه چشم به جهان گشوده است.

دختری با خالکوبی اژدها ۲۰۱۱ (The Girl with the Dragon Tattoo)

778

بلومکویست همراه با چند ساک و یک چمدان به گنستا می آید، اما هنگامی که نزدیک خانه از ماشین پیاده می شود، انبوهی از بار همراه اوست.

دِدپول ۲۰۱۶ (Dealpool)

779

صحنه ای که ددپول دستش را آزاد می کند، چندان جالب توجه نیست. کسانی که دقت کافی دارند ممکن است به این نکته پی برده باشند که دست رها شده او، دست چپش بوده اما در صحنه ای دیگر شاهد آن هستیم که دست راست ددپول از بین رفته است.

تبدیل شوندگان: عصر انقراض ۲۰۱۴ (Transformers: Age of Extinction)

780

ظاهرا صندوق های پست نیز در فیلم تبدیل شده اند. دختری صندوقی با حفره عریض را برای نامه ها باز می کند. در صحنه بعدی حفره کوچکتر می شود و در آخر نیز اصلا حفره ای روی آن وجود ندارد.

عنصر پنجم ۱۹۹۷ (The Fifth Element)

781

کوربِن یک چاقو تیز کن را از کورنلیوس می گیرد که ظاهرا بلافاصله به سنگ نسوز تبدیل می شود. سپس می بینیم که چاقو تیز کن بار دیگر در دستان کورنلیوس مشاهده می گردد.

کلمبیانا ۲۰۱۱ (Colombiana)

782

یک نفر در دست خود کارت حافظه دارد، اما فلاپی را درون کامپیوتر قرار می دهد. ظاهرا عوامل فیلم دیر به این موضوع پی برده اند که در سال ۱۹۹۲ کارت حافظه هنوز وجود نداشته.

نابودگر: جنسیس ۲۰۱۵ (Terminator: Genisys)

783

این سوال پیش می آید: ما در چه ارتفاعی می توانیم مسیر قوس موشک های قاره پیمای بالستیک را از پنجره ببینیم؟ پاسخ صحیح ارتفاع ۱۰۰۰ کیلومتری است؛ در حالی که ما با هواپیما نمی توانیم از ارتفاع ۲۰ کیلومتری فراتر برویم. ظاهرا عوامل فیلم به این نکته توجهی نداشته اند.

گنجینه ملی: کتاب رمز ۲۰۰۷ (National Treasure: Book of Secrets)

784

بن در جیب خود یک خرگوش عروسکی دارد، اما ظاهرا هر کسی که به دفتر بیضی شکل کاخ سفید وارد می شود، عروسکش دچار تغییر می گردد.

ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه ۲۰۰۳ (The Lord of the Rings: The Return of the King)

785

در صحنه خداحافظی، جلیقه سم ناگهان ناپدید می شود؛ شاید فرودو آن را برداشته است.

فیلم

فیلم سازان تصمیم گرفتند بر روی گونه فرودو یک زخم ایجاد کنند، اما ظاهرا جای آن را فراموش کردند. در صحنه های بعدی شاهد آن بودیم که زخم صورت فرودو جا به جا شده است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • مهران اسفند ۲, ۱۳۹۵

    جالب بود.

    البته بعضی هاش هم میتونست سوتی نباشه !

  • mehran-faraji اسفند ۶, ۱۳۹۵

    مال ددپول سوتی نبود

  • Arash شهریور ۳, ۱۳۹۶

    خانه دوشیزه پرگرین برای بچه های عجیب ۲۰۱۶ (Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children)

    همین الان همون صحنه را دیدم اصلا اینطور نبود و معلومه نویسنده خواسته پیازداغ مطلبشو یکم زیاد کنه ( حالا با دروغ با تهمت به فیلم با هرچی…)

    • امیر فروردین ۱۹, ۱۳۹۹

      من دقت کردم انگشت دست راست فردو قطع شده بود ولی اونجا که سم رو تو بغل میگیره سالمه