مروری بر اشتباهات فاحش و خنده داری که در مراسم های اهدای جوایز هنری رخ داده اند

مروری بر اشتباهات فاحش و خنده داری که در مراسم های اهدای جوایز هنری رخ داده اند

در مراسم اسکار امسال، اتفاقی رخ داد که هیچ کس فکرش را نمی کرد. در حالی که همه گمان می کردند «لا لا لند» برنده بهترین فیلم امسال است، مجری ها ناگهان به اشتباه خود پی بردند و «مهتاب» را بهترین فیلم مراسم ۲۰۱۷ اعلام نمودند. ظاهرا پاکت نامه به اشتباه باز شده بود. اگر علاقه مند هستید در این رابطه بیشتر اطلاعات داشته باشید، می توانید به این لینک مراجعه کنید.

ما در این مقاله قصد داریم جالب ترین و خنده دار ترین اتفاقاتی که در مراسم های مختلف رخ داده اند را بررسی کنیم. تا پایان مطلب همراه باشید.

۱- مسابقات دختر شایسته ۲۰۱۵

MissUniverse_share

در مراسم سال ۲۰۱۵ این مسابقات، اتفاقی افتاد که هیچ کس انتظارش را نداشت. در آن سال، استیو هاروی میزبانی مراسم را بر عهده داشت و تاج فرد برنده را به «آدریانا گوتیرز آرِوالو» اهل کلمبیا اعطا کرد، اما او برنده مسابقات نبود.

پس از آن که وی به اشتباه خود پی برد، از حضار عذرخواهی کرد و پیا آلونزوی فیلیپینی را برنده اعلام نمود. بانوی آسیایی که بسیار شوکه شده بود، روی استیج آمد و منتظر شد تا گوتیرز تاج را به او بدهد. بعد از شاهکار اسکار ۲۰۱۷، عوامل مسابقه دختر شایسته به اسکاری ها پیغام داده بودند که ما شرایط را درک می کنیم و در صورت نیاز می توانیم کمک نماییم.

۲- گلدن گلوب ۲۰۱۷

globes

در برنامه قبل از مراسم گلدن گلوب امسال، جنا هیگر بوش که میزبانی مراسم را بر عهده داشت، از «فارل ویلیامز» تهیه کننده و آهنگساز پرسید که پس از فهمیدن نامزد شدن فیلم «حصارهای پنهان» (Hidden Fences) برای گلدن گلوب، چگونه موفقیتش را جشن گرفته است؟

البته فیلمی به نام «حصارهای پنهان» وجود ندارد و منظور مجری «افراد پنهان» (Hidden Figures) بوده است. مایکل کیتون هنرپیشه سرشناس نیز هنگام اعلام نام «اوکتاویا اسپنسر» برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن، این دو فیلم (حصارها و افراد پنهان) را با یکدیگر ترکیب کرد.

۳- جایزه «BET» سال ۲۰۱۱

AP_Jesse_Williams_ml_160627-w700

«BET» مراسمی است که طی آن به بهترین هنرمندن سیاه پوست تلویزیون جایزه اهدا می گردد. در رویداد سال ۲۰۱۱ میلادی، برنده بهترین عملکرد از نگاه تماشاگران که بر اساس آمارهای تصادفی انتخاب می شود، به خاطر اشتباه تله پرومپتر (نوشته هایی که جلوی مجری ها یا گویندگان اخبار قرار می گیرد)، کریس براون اعلام شد.

لحظاتی بعد مشخص گشت که ریحانا برنده بوده که با توجه به اتهام زنی های قبلی وی به کریس براون، اشتباهی مرگبار به شمار می رفت.

۴- جوایز «NRJ» سال ۲۰۰۹

170212224516-getty-katy-perry-grammy-exlarge-169

این جوایز که از سوی رادیو «NRJ» فرانسه اهدا می گردد، در سال ۲۰۰۹ حاشیه های زیادی داشت. جایزه بهترین خواننده بین المللی به کیتی پری اهدا شد، در حالی که به ریحانا دیگر خواننده سرشناس تعلق داشت. نیکاس آلیاگاس میزبان مراسم، تا پایان صبر نمود و سپس به اشتباهش اعتراف کرد. کیتی پری در مراسم سال ۲۰۱۳ نیز در اجرای آهنگ با مشکل مواجه شد و حواشی زیادی به وجود آورد.

منبع: cnn
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود