حقایقی تعجب برانگیز درباره مسافرت اشرافی و تجملاتی پادشاه عربستان به کشورهای آسیایی

حقایقی تعجب برانگیز درباره مسافرت اشرافی و تجملاتی پادشاه عربستان به کشورهای آسیایی

حتما شما هم در اخبار درباره سفر عجیب و شاهانه ملک سلمان پادشاه عربستان چیزهایی را شنیده اید. وی برای مسافرت ۱ ماهه خود به کشورهای آسیایی از جمله مالزی، اندونزی، برونئی، ژاپن، چین و مالدیو، بیش از هفت عدد هواپیما را به کار گرفته و هزار و پانصد همراه با خود برده است. ما در این مقاله قصد داریم درباره این گردش اشرافی اطلاعات جالبی را با شما به اشتراک بگذاریم.

هزار و پانصد همراه

ظاهرا پادشاه عربستان به سفرهای گروهی علاقه زیادی دارد. قبلا نیز رسانه ها گزارش داده بودند که وی در طول سفرش به فرانسه، بیش از هزار نفر از دوستان و اعضای خانواده اش را به همراه داشته است. این بار تعداد همراهان ۵۰ درصد افزایش یافته و مقام هایی از جمله ۱۰ وزیر و ۲۵ شاهزاده وی را همراهی می کنند.

هفت هواپیما

با توجه به تعداد گروه، پادشاه عربستان هفت عدد هواپیما شامل شش هواپیمای بوئینگ و یک هواپیمای ترابری نظامی هرکولس را فراهم کرده است.

۴۵۰ تن بار

گزارش ها نشان می دهند که پادشاه عربستان بخشی از متعلقاتش را به جاکارتا و بالی فرستاده است. بار ۴۵۰ تنی این سفر را اقلامی مانند دو دستگاه مرسدس بنز «S600» و دو بالابر الکتریکی تشکیل می دهند. قرار است ۶۳ تن از این بار در فرودگاه حلیم پرداناکاسامای جاکارتا خارج گردد. بقیه آن نیز به فرودگاه بین المللی بالی انتقال داده می شوند.

چهار هتل

پادشاه عربستان و هیئت همراهش در طول سفر خود به جاکارتا، در هتل های لوکس «وستین»، «رافلز»، «ریتز-کارلتون» و «جی دبلیو ماریوت» اقامت خواهند داشت. آن ها در هتل وستین بیش از ۲۰۰ اتاق اجاره کرده اند.

تعطیلات شش روزه در بالی

بازدید رسمی ملک سلمان از اندونزی، بین اول تا سوم ماه مارس خواهد بود. وی از چهارم تا نهم همین ماه، وقت خود را در بالی خواهد گذراند. فرماندار این منطقه اظهار داشته که پادشاه عربستان قرار است در این جزیره تنها به استراحت بپردازد. بر اساس گزارش ها، بیش از ۱۰۰ نیروی امنیتی در اقامت ۶ روزه ملک سلمان در جزیره وی را همراهی خواهند کرد. انتظار می رود این سفر تعداد گردشگران عربستانی را در منطقه یاد شده افزایش دهد.

ده هزار پرسنل امنیتی مشترک

به خاطر اهمیت بالای امنیت ملک سلمان، پلیس ملی مالزی بیش از ده هزار نیرو از جمله سربازان ارتش را مستقر کرده تا امنیت سفر را تضمین نماید. نیروها در سه نقطه (چاکارتا، بالی و بوگور) قرار خواهند گرفت.

دیگر پیش بینی های ویژه

قرار است پادشاه عربستان فردا در مجلس نمایندگان واقع در جنوب جاکارتا، سخنرانی ده دقیقه ای داشته باشد و سپس از مسجد استقلال بازدید نماید. نیروهای ویژه ای علاوه بر سربازان قبلی، دو منطقه مذکور را پوشش می دهند.

مجلس طبق خواسته پادشاه ۸۱ ساله، یک رمپ قابل حمل و یک صندلی مخصوص فراهم خواهد کرد. به علاوه، مسجد استقلال به یک آسانسور و یک سرویس بهداشتی جدید مجهز شده است. آسانسور ملک سلمان را برای انجام مراسم سنتی به طبقه دوم مسجد خواهد برد.

منبع: straitstimes
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • نوید اسفند ۱۲, ۱۳۹۵

    (فرماندار این منطقه اظهار داشته که پادشاه عربستان قرار است در این جزیره تنها به استراحت بپردازد.) >> بقیه روزا اینقدر کار کرده که ۶ روز میخواد استراحت کنه

  • پرویز اسفند ۱۴, ۱۳۹۵

    پولی که اون داره چرا نکنه !یمن را بدبخت کرده ! مردم مظلوم یمن به خاک سیاه کشیده شده اند حالا جاکش داره میره تفریح !