نخستین تریلر فیلم «ددپول ۲» منتشر شد [تماشا کنید]

نخستین تریلر فیلم «ددپول ۲» منتشر شد [تماشا کنید]

پس از آن که فیلم ابر قهرمانی «ددپول» (Dealpool) موفقیت زیادی به دست آورد و نظر تماشاگران و منتقدان را جلب نمود، بسیاری در انتظار نسخه دوم فیلم هستند. باید به اطلاع برسانیم که این اشتیاق بی پاسخ نخواهد ماند و قرار است ددپول ۲ روی پرده سینما ها برود.

این تریلر قبل از اکران فیلم «لوگان» منتشر شده و بر اساس گفته های رایان رینولدز بازیگر نقش اصلی و کسی که کلیپ را پخش کرده، «No Good Dead» نام دارد. در ویدیو شاهد آن هستیم که رایان رینولدز به صحنه ارتکاب یک جنایت برخورد می کند. سپس او تصمیم می گیرد لباسش را عوض کند و در قالب ددپول جنایتکاران را سر جایش بنشاند.

او به یک باجه تلفن رفته و این کار را انجام می دهد، اما تعویض لباس به قدری طول می کشد که تبهکارها فرار می کنند و تنها یک جسد در صحنه باقی می ماند. پس از آن، ددپول یک بستنی روی زمین پیدا می کند، کنار جسد پیرمرد دراز می کشد و بستنی را نوش جان می نماید.

برخی افراد اعتقاد دارند که تریلر منتشر شده آن چیزی نیست که ما در سینما ها خواهیم دید. دیده شدن پوستر فیلم لوگان و حضور استن لی نیز در نوع خود جالب توجه است. از شما دعوت می کنیم به تماشای این ویدیوی جالب بنشینید و لذت ببرید.

 

منبع: gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود