اجرای واقع گرایانه و شگفت انگیز گریم فیلم های ترسناک توسط هنرمند ۱۹ ساله

اجرای واقع گرایانه و شگفت انگیز گریم فیلم های ترسناک توسط هنرمند ۱۹ ساله

هشدار: این مطلب حاوی تصاویری است که تماشای آن ها ممکن است برای عده ای ناراحت کننده باشد.

گریم هنری است که مواد و وسایل زیادی در آن به کار گرفته می شود. از جمله آن ها می توان به خمیر و یا مواد رنگی اشاره نمود. اما با کمی داشتن خلاقیت و ابتکار، وسایل دیگر نیز برای گریم به کار خواهند آمد.

یک دانش آموز ۱۹ ساله به نام فرح، موفق شده با استفاده از لوازم آرایشی که در اختیار داشته روی بدن خود گریم خون ریزی و گلوله خوردن را به واقعی ترین شکل ممکن اجرا کند. هر کسی او را از دور ببیند، گمان می کند که واقعا اتفاقی برای وی افتاده است. فرح برای این کار از سایه های چشم، کرم برنزه و رژ گونه استفاده نموده.

وی که در زمینه ژنتیک دوران تحصیلی اش را می گذراند، با توجه به کارهایی که انجام داده اکنون به روی آوردن به شغل جلوه های ویژه فکر می کند.

فرح در این رابطه می گوید: “من یک سال پیش پس از تماشای چندین فیلم ترسناک، یاد گرفتن این کار را آغاز کردم.” او که در شهر دُبی زندگی می کند اضافه نموده: “من از فیلم های وحشتناک خوشم می آید و هموراه این سوال برایم مطرح بود که آن ها چگونه این کار را انجام می دهند. بنابراین پس از تماشای ویدیوهای آموزشی اینترنتی، لوازم آرایشم را برداشته و کار خود را شروع کردم.”

نخستین کاری که او انجام داد، ایجاد جای زخم روی بازویش بود. تصویر آن توسط دوستش در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شد و دیگران از دیدن گریم حیرت زده شدند.

فرح می گوید: “واکنش مردم برای بار نخست بسیار خوب بود و من توانسته بودم گریم را بسیار واقعی درست کنم. با این حال به بسیاری از ابزارهای جلوه های ویژه دسترسی نداشتم، زیرا آن ها در دبی فروخته نمی شوند و بسیار گران هستند. بنابراین تصمیم گرفتم از همین لوازم معمولی استفاده کنم.”

برای درست کردن کبودی ها، فرح از رژ گونه و سایه چشم استفاده کرد. گریم روی پوست نیز با استفاده از یک موم (واکس) خانگی متشکل از وازلین، آرد ذرت و کرم زیرسازی انجام گرفت.

فرح در رابطه با کارهایش می گوید: “هنگامی که نخستین بار گریم ها را به والدینم نشان دادم، آن ها بسیار وحشت کردند. من نصف صورتم را به شکلی درآوردم که انگار سوخته و یا تحت تاثیر چیزی قرار گرفته بود. این کار یک سرگرمی غیر معمولی است، اما من دوست دارم خلاق باشم.”

فرح برای آن که دستانش را خون آلود و استخوان هایش را بیرون زده جلوه دهد، از چوب پنبه، واکس خانگی و خون تقلبی استفاده کرد. جای گلوله، دستان ترسناک، خراش های روی کمر یک مرد و مواردی از این دست، همه و همه با استفاده از مواد ذکر شده و پودر بچه درست شده اند.

او برای انجام کارهایش ماهیانه ۱۶۳ هزار تومان هزینه کرده است. علی رغم آن که بیشتر افراد از کارهای او استقبال کرده اند، اما وی با واکنش های غیر منتظره نیز مواجه شده است. فرح یک بار با داشتن گریم های عجیب و غریب به رانندگی پرداخته و اظهار داشته که مردم با دیدن او پشت چراغ های راهنمایی به شدت تعجب کرده اند. تصاویر و ویدیوی زیر شما را با هنر او آشنا خواهند کرد، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن ها بنشینید.

340

341

342

343

344

345

346

347

348

349

350

351

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود