مروری بر سبک زندگی ولادیمیر پوتین؛ شنا، شب بیداری و پرهیز از مشروبات الکلی

مروری بر سبک زندگی ولادیمیر پوتین؛ شنا، شب بیداری و پرهیز از مشروبات الکلی

به ادعای رسانه های خبری اگر بخواهید ولادیمیر پوتین، رهبر قدرتمند روسیه را خوشحال کنید باید یک سگ که با او بدرفتاری شده یا تعدادی تخم بلدرچین برای صبحانه به او بدهید. این یکی از ویژگی های منحصر به فرد این رهبر اقتدارگرا است که یکی از روزنامه نگاران هفته نامه ی نیوزویک به نام بن جودا، که بیش از ۳ سال در مورد خصوصیات شخصی و اخلاقیات رهبران جهان تحقیق کرده، در کتاب خود با عنوان «امپراطوری شکننده: چگونه روسیه عاشق پوتین شد و سپس از او متنفر گشت» (Fragile Empire: How Russia Fell in and Out of Love with Vladimir Putin) به آن اشاره می نماید.

اخیراً ولادیمیر پوتین بیشتر از قبل و عمدتاً به دلیل ادعاهایی در مورد ارتباط سازمان های اطلاعاتی وی با کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ شده و همچنین به دلیل بحران سوریه و عکس العمل او به خارج شدن ایالات متحده از پیمان تغییرات آب و هوایی پاریس مورد توجه رسانه های ایالات متحده قرار گرفته است.

آیا چیزی در مورد زندگی روزمره ی ولادیمیر پوتین و برنامه ی روزانه ی او می دانستید؟ جواب شما هر چه باشد خواندن ادامه ی این مطلب در مورد عادات و برنامه ی روزانه ی رییس جمهور روسیه خالی از لطف نخواهد بود.

dfgdf
پوتین صبح ها دیر از خواب بیدار شده و وعده ی صبحانه اش را نزدیک ظهر می خورد. صبحانه ی مورد علاقه ی او یک املت بزرگ یا یک کاسه ی بزرگ آش همراه با تعدادی تخم بلدرچین و آب میوه است. بر طبق گزارش هفته نامه ی نیوزویک اجزای صبحانه ی پوتین معمولا از مزارع متعلق به رهبر مذهبی این کشور، اسقف کیریل (Patriarch Kirill) فرستاده می شود.
once-hes-finished-his-meal-he-drinks-coffee-w700
وی بعد از پایان صبحانه اش معمولاً قهوه میل می کند.
sdfwse-w700
بعد از آن زمان ورزش کردن فرا می رسد و بر اساس گزارش هفته نامه ی نیوزویک پوتین به مدت دو ساعت به ورزش شنا می پردازد. زمانی که وی در آب به سر می برد به برنامه های آینده ی خود در مورد روسیه و سیاست هایش فکر می کند.
after-hes-done-swimming-laps-putin-lifts-weights-in-the-gym-w700
بعد از پایان یافتن شنا، پوتین در باشگاه ورزشی محل اقامت خود مقداری ورزش با وزنه انجام می دهد.
eryerer-w700
این رییس جمهور ۶۴ ساله در طی سال های فعالیت سیاسی خود سعی کرده است چهره ای ورزشکار با بدنی ورزیده از خود نشان دهد. در سال ۲۰۱۵ تصویری از وی در کنار دیمیتری مدودف، نخست وزیر این کشور منتشر شد.. بر اساس گزارش ها هزینه ی ورزش کردن وی روزانه ۳.۲۰۰ دلار هزینه در بر دارد.
dfgdf-w700
پوتین در لباس پوشیدن بسیار محتاطانه و سنتی فکر می کند و کت و شلوار سفارشی و کراوات های مارک «والنتینو» را می پسندد.
75t-w700
وبسایت دولتی «روسیه فراتر از سرخط خبرها» ( Russia Beyond the Headlines) ادعا کرده که برندهای مورد علاقه ی ولادیمیر پوتین در زمینه ی لباس «بورینی» و «کیتون» هستند.
64545-w700
رییس جمهور روسیه تا بعد از ظهر در محل کار خود حاضر نمی شود و در ابتدای حضور در دفتر کار خود ابتدا یادداشت هایی که برای وی تهیه شده است را مطالعه می کند.
2323333332-w700
این یادداشت ها معمولا در مورد امنیت داخلی و موضوعات بین المللی و همچنین بریده هایی از جراید کشور و رسانه های بین المللی هستند. در خارج از محل کار، پوتین علاقه ی زیادی به مطالعه کردن ندارد و تنها در سال ۲۰۰۶ از یک رمان عامیانه تمجید کرده است.
e5er-w700
هر از چند گاهی یکی از مشاوران او ویدیوهایی با مضمون هجو او و حکومتش که در رسانه های اجتماعی وجود دارد را به او نشان می دهد در غیر این صورت وی در محل کار خود از رسانه های دیجیتال دوری می کند و پوشه های قرمز با اسناد کاغذی و خطوط تلفن ثابت اتحاد جماهیر شوروی را به کامپیوتر ترجیح می دهد.
ssdfs-w700
رییس جمهور روسیه یک شب زنده دار قهار است و معمولاً تا دیروقت کار می کند. به گزارش هفته نامه ی نیوزویک وی شب هنگام در بهترین و هوشیارترین حالت ذهنی خود به سر می برد.
dsfdsfs-w700
در روزهایی که وی سفر برون مرزی دارد برنامه ی وی پیچیده تر و محدودتر خواهد شد. در هر جایی که وی در خارج از کشور اقامت داشته باشد باید همه چیز تعویض شود از وسایل دستشویی و حمام گرفته تا کاسه های میوه. همچنین پوتین از خوردن غذاهایی که در خارج از کشور به وی داده می شود خودداری می کند مگر این که مقامات امنیتی کرملین آن را تایید کرده باشند.
xcvxcvxc-w700
قبلاً روزنامه ی تلگراف ادعا کرده بود که بستنی پسته ای از خوردنی های مورد علاقه ی ولادیمیر پوتین است. همچنین وی در اجلاس سال گذشته ی گروه ۲۰ (G20) به همتای چینی خود، ژی جین پینگ یک کاسه حاوی بستنی اعلا هدیه داد. با این وجود بر طبق گزارش هفته نامه ی نیوزویک، ولادیمیر پوتین در زمان سفر از خوردن خوردنی های حاوی شیر خودداری می کند.
170604-putin-trump-compromising-info-cheat_aitsg4-w700
به ادعای رسانه ها، ولادیمیر پوتین از خوردن مشروبات الکلی خودداری می کند. شاید نشان دادن چهره ی او به عنوان یک رهبر مخالف مشروبات الکلی یک تبلیغ سیاسی باشد و شاید حرکتی نمادین برای رییس جمهور این کشور با توجه به مصرف بالای مشروبات در بین مردم روسیه و همچنین متفاوت دانستن خود با رییس جمهور قبلی یعنی بوریس یلتسین در این زمینه باشد.
xcvxcvx-w700
در روزهای آخر هفته و تعطیلات رسمی برنامه ی کاری وی کمی انعطاف پذیر تر می شود و وی به کلاس یادگیری زبان انگلیسی می رود. در روز یکشنبه هر هفته وی برای دعا و توبه و اعتراف به کلیسا می رود اما به گزارش رسانه ها، یرخی از نزدیکان وی ادعا کرده اند که زندگی ولادیمیر پوتین مانند یک مسیحی معتقد نیست.
xcvxdcv-w700
هر چند هفته یکبار وی زمانی را به ورزش مورد علاقه اش یعنی هاکی روی یخ اختصاص می دهد. وی تنها شاهد مسابقات هاکی باشگاهی کشورش نیست و در مسابقاتی با حضور همکاران و محافظانش شرکت می کند.
as-usa-today-reported-putins-opponents-and-teammates-alike-tend-to-give-him-quite-a-bit-of-space-during-the-games-w700
بر اساس گزارش روزنامه ی «یو اس ای تودی» حریفان و هم تیمی های ولادیمیر پوتین در هنگام مسابقه مراعات وی را کرده و کمی به او فضا می دهند.
werwer-w700
همچنین پوتین با حیوانات علاقه ی زیادی دارد. بر اساس ادعاهای رسانه ها وی صاحب یک سگ سیاه ۱۵ ساله نژاد لابرادور به نام «کُنی»، یک سگ نژاد آکیتا اینو به نام «یومه» و یک سگ نژاد کاراکاچان به نام «بافی» است.
srwe-w700
یومه در سال ۲۰۱۶ و در جریان یک مصاحبه وارد محل مصاحبه شد و ناراحتی خود از حضور روزنامه نگار چینی را نشان داد. در مقابل پوتین به نوازش وی پرداخت و از روش های خاص خود برای ساکت کردن وی استفاده نمود.
dfgdf-w700
بر اساس گزارش هفته نامه ی نیوزویک، پوتین سعی می کند زیاد از خانه دور نماند. او از سفر کردن به مسکو بیزار است هرچند فاصله ی محل اقامت او تا مسکو تنها ۲۵ دقیقه بوده و به نظر می رسد که عمارت خود در نووو اوگارویووو ( Novo-Ogaryovo) در دریای سیاه را به کاخ کرملین ترجیح می دهد.

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • محمد حسن خرداد ۱۹, ۱۳۹۶

    واقعا اقتدارشو دوست دارم ای کاش یدونه ازین رییس جمهورا تو کشور ما بود

  • رامین خرداد ۱۹, ۱۳۹۶

    با سلام و احترام.
    لطفا عبارت پارس کردن را اصلاح بفرمایید.
    با سپاس از مقاله خوبتان.

  • هادی اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰

    آدم قدرتمند و در عین حال جالبی هست کسی که دوباره روسیه رو به قدرت سابقش برگردوند

  • مارتیک زرین منش تیر ۲۰, ۱۴۰۲

    وی گریه میکند که چرا باید هنوز زنده بماند 😔