تئاتر گردی هفتگی روزیاتو؛  از «نمایش سه خواهر» تا «جنون در ۴:۴۸ دقیقه»

تئاتر گردی هفتگی روزیاتو؛  از «نمایش سه خواهر» تا «جنون در ۴:۴۸ دقیقه»

تماشاخانه های تهران در آخرین روزهای بهار، صحنه اجراهای متنوعی از هنرمندان پایتخت هستند که گزارش امروز سرویس هنری روزیاتو، نگاهی دارد به ۲۰ اجرای بهاری و تیر ماهی تئاترهای شهر.

با تئاتر گردی امروز ما همراه باشید.

آرامش، زن زیبایی است که شوهر دارد

t2

بهاره رهنما با همکاری فرناز تبریزی، جدید ترین اثر صحنه ای خود را از ۱۶ خرداد لغایت ۴ تیر ماه سال جاری در سالن دوم تماشاخانه پالیز تهران اجرا می کند. این نمایش که اقتباسی از نمایشنامه باور دارم، نوشته انزو کرمن است، توسط امیر حسین اسانی و سهراب حسینی، مدیریت می شود. تنها بازیگر این تئاتر، بهاره رهنما، هنرپیشه سینما و تلویزیون کشور است که این روزها بیش از ۲.۳ میلیون فالوئر دارد.

این اجرا هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه با بلیط ۳۰ هزار تومانی، پذیرای علاقمندان به نمایشنامه های کلاسیک غربی است. نام نمایش نامه، برگرفته از شعر سهراب سپهری است.

  • نشانی: تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹
  •  تلفن: ۸۶۰۳۷۵۱۰

نمایش در میان ابرها

t3

از سه شنبه دوم خرداد ماه تا ۳۱ خرداد، نمایش در میان ابرها، ساعت ۱۹ به مدت ۶۵ دقیقه با بلیط ۳۵ هزار تومانی در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می رود. امیر رضا کوهستانی، نویسنده و کارگردان اثر است و محمد حسن معجونی، باران کوثری و شیوا فلاحی در آن ایفای نقش کرده اند.

در این اجرا، جلیله هبتیان و تویک زادوریان نیز به عنوان طراح لباس و طراح گرافیک فعال بودند. گفتنی است این تئاتر در چندین کشور دنیا از جمله روسیه، سوئد و آلمان روی صحنه رفته است.

در خلاصه داستان آمده است:

خانواده ایمور از قشقایی‌هایی بودند که بعد از تولد او، تصمیم می‌گیرند دیگر کوچ نکنند و یکجا نشین شوند. حالا که او در میانسالی، تصمیم گرفته به صورت غیرقانونی از راه کوه و دشت و دریا خودش را به انگلستان برساند، سنت اجدادش را به یاد می‌آورد.

  • سبک: اجتماعی- رئال
  • نشانی: تهران، ضلع شرقی چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر)، خیابان رازی، نبش کوچه زند وکیل پلاک ۵۰
  • تلفن: ۶۶۹۷۹۷۴۱

نمایش o+

t4

این نمایش هر شب  ساعت ۱۹ از ۹ خرداد لغایت ۵ تیر در تماشاخانه مهر حوزه هنری تهران روی صحنه می رود. بهای بلیط ۱۵ هزار تومان و مدت اجرا نیز ۶۵ دقیقه اعلام شده است. سید علی موسویان، نویسنده و کارگردان اثر است و هدی آهنگر، مرتضی برزگر، آرش تبریزی، مهدی رحیمی و محمد زوار بی ریا نیز در آن ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان آمده است که مجتبی برای پیوند کلیه خواهرش به پول زیادی نیاز دارد. رحیم همخانه او با کیفی پر از طلا وارد خانه می شود. این آغازی است بر وسوسه . . .

  • نشانی: تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزه هنری، تماشاخانه مهر
  •  تلفن: ۸۴۱۷۲۰۶۸

رد پای پشت پنجره

t5

تماشاخانه پرویز پرستویی موسسه فرهنگی هنری گندم تهران هر شب ساعت ۲۱ تا ۲۲ خرداد ماه، این نمایش را با بهای ۲۰ هزار تومان برای هر نفر روی صحنه می برد. اسماعیل سعیدیان و محمد رضا زارع، به عنوان نویسنده و کارگردان اثر معرفی شده اند. حسین هاشم پور، نسترن ابراهیم زاده، رسول صوری و صفورا لطیف در آن ایفای نقش کرده اند.

  • نشانی: خیابان انقلاب، ابتدای خیابان نجات الهی (ویلا)، کوچه مراغه، پلاک ۲، طبقه ۳، موسسه فرهنگی و هنری گندم
  • تلفن: ۸۸۸۰۸۰۱۷-۸

مجلس شاه فتاح

t6

حوزه هنری در تماشاخانه ماه، از چهارشنبه ۱۷ خرداد لغایت یکشنبه ۴ تیر ماه، هر روز ساعت ۱۸، به مدت ۶۰ دقیقه نمایش مجلس شاه فتاح را روی صحنه می برد. بهای بلیط ۱۵ هزار تومان و ناصر عاشوری احمد سرایی، طراح و کارگردان اثر اعلام شده است.

ناصر عاشوری و امین اکبری نسب نیز در آن ایفای نقش کرده اند. در خلاصه تئاتر امده است که فتاح، عشق دختر عمویش است و عمویش برای این وصال، شرطی تعیین کرده است که سر حضرت امیر را برایش بیاورد. فتاح، عازم سفری می شود و با باغبانی رو به رو می شود که سرنوشتش را تغییر می دهد.

  • نشانی: تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزه هنری، تماشاخانه ماه
  • تلفن: ۸۴۱۷۲۰۶۸

نمایش سماعی زاده

t7

روزهای پایانی اجرای سماعی زاده در تهران است. این نمایش ساعت ۱۹ و به مدت ۸۰ دقیقه در تئاتر باران روی صحنه می رود. رضا بهاروند، نویسندگی و کارگردانی اثر را بر عهده داشته است. علی شادمان، باران وقار کاشانی، شیدا خیلق، احمد کاوری، تینو صالحی، فرانک کلانتر و سالار کریم خانی در این نمایش، ایفای نقش کرده اند.

از جمله عوامل فنی این اثر می توان به: مشاور هنری: احمد سلگی /طراح صحنه: سعید حسنلو /طراح فنی: علی کجباف/ طراح لباس: آزاده قوام /طراح گریم: مونا جعفری /آهنگساز: مبین بهاروند و طراح گرافیک: وحید میثاقی اشاره کرد.

  • نشانی: خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲
  • تلفن: ۶۶۱۷۶۸۲۵، ۶۶۱۷۶۸۱۲

نمایش ۳ خواهر

t8

تماشاخانه پالیز تهران، از ۱۷ خرداد لغایت ۱۶ تیر ماه سال جاری، هر شب ساعت ۲۱:۳۰، به مدت ۶۵ دقیقه، تئاتتر ۳ خواهر را روی صحنه می برد. بلیط این اجرا هم ۳۵ هزار تومان اعلام شده است. محمد حسن معجونی و مهدی چاکری، به عنوان کارگردان و داماتورژ اثر معرفی شده است.

از بایگران این تئاتر می توان به بازیگران: (به ترتیب الفبا) حسین امیدی، فریبا جدیکار، سعید چنگیزیان، حسین حسینیان، آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام، فراز سرابی، میلاد شجره، آوا شریفی، محمد عاقبتی، به‌آفرید غفاریان، فرزانه میدانی، محمدحسن معجونی، سیاوش البخشی نائینی اشاره کرد.

  • نشانی: تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹
  • تلفن: ۸۶۰۳۷۵۱۰

وقت ناهار

t9

تماشاخانه سه نقطه تهران از ۱  خرداد لغایت ۲۴ خرداد ماه، نمایش وقت ناهار را به کارگردانی خشایار قمی روی  صحنه می سالن استاد رکن الدین خسروی می برد. این اجرا هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه روی صحنه می رود. وقت ناهار، اثری از جولیا لومبتزی است که نیایش بهمینه آن را ترجمه کرده است.

شکوفه عزیزی، میلاد غفوری، شهرزاد فاطمی و خشایار قمی در آن ایفای نقش کرده اند.

از جمله عوامل اثر می توان به دستیار کارگردان: شکوفه عزیزی/ منشی صحنه: فردوسا هدف جو/ طراح لباس: زینب قمی /طراح صحنه: خشایار قمی /ساخت دکور: تارا هرمزی /طراح گریم: معصومه خمیس آبادی/ گریمور: معصومه خمیس آبادی /نور و صدا: فردوسا هدف جو /عکاس: تارا هرمزی/ مدیر تبلیغات: امیدرضا مطهریان/ تبلیغات مجازی: مینو عدل /طراح پوستر و بروشور: شیوا پیکانی و طراح نور: محمد سخراوی اشاره کرد.

در خلاصه تئاتر آمده است: برای خانواده ای که اعضای آن مشکلات بسیاری با هم دارند اما سعی می کنند که از آن فرار کنند، قرار است مهمانی بیاید. خبر آمدن این مهمان باعث ایجاد اتفاق هایی می شود که همه چیز را به هم می ریزد.

  • سبک: درام
  • نشانی: میدان ولی عصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین خ کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک ۱۰ و ۱۲
  • تلفن: ۸۸۹۵۲۴۴۰

نمایش هملت

t11

علاقمندان به تئاتر گردی در تیر ماه، می توانند از یکشنبه ۲۸ خرداد لغایت ۲۱ تیر، ساعت ۲۱ هر شب، در پردیس تئاتر شهرزاد، تماشاگر نمایش هملت باشند که به نویسندگی و کارگردانی کیومرث مرادی اجرا می شود. بازیگران این اثر عبارتند از: سینا ساعی، زهرا بهروز منش، آرمیتا فروزنده، محیا صدر زاده، دریا خلیلی، پانته آ قدیریان، دلنیا قادر پور، فرهاد رادمان، میلاد معیری، محمد مسگری، سلمان صالحی و رضا داود وندی.

آیدین الفت و سهیل محبوبی نیز طراحی و مهندسی صدا و موسیقی اثر را بر عهده خواهند داشت. این تئاتر به مدت ۸۵ دقیقه و بهای بلیط ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان عرضه می شود. در خلاصه داستان آمده است:

هملت، تهران ۲۰۱۷، داستانی گم شده ای از رابطه عاشقانه افیلیا و هملت است. داستانی گم شده در میانه سیاست و جنگ و انتقام.

نشانی: خیابان نوفل لوشاتو- تقاطع خیابان رازی

تئاتر خواب آلودگی

t12

تماشاخانه استاد جمشید مشایخی از ۵ شنبه ۴ خرداد لغایت ۲۳ خرداد ماه، از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مدت ۴۰ دقیقه، نمایش خواب آلودگی به کارگردانی سهیل پور جعفر را روی صحنه می برد. این نمایش که با بلیط ۲۰ هزار تومانی عرضه می شود، با بازی داوود سلیمانی، رامین مسیبی، محسن قربانی و آرام سلیمانی همراه شده است.

احسان بیات فر و مهدیه سادات، مشاور هنری و دستیار صحنه اثر هستند. خواب آلودگی، روایت ۴ جانباز اعصاب روان است که فراموش شده در آسایشگاهی با تمام مشکلات روحی در حال درمان هستند و پرستاری که از تعطیلی این آسایشگاه و انتقال جانبازان به تیمارستان رنج می برد.

  • سبک:‌ درام – اجتماعی
  • نشانی: خیابان انقلاب- ضلع شمال غربی چهار راه ولیعصر- جنب داروخانه شماره ۱۴۷۸
  • تلفن: ۶۶۹۷۹۴۷۵

تلوارنس: یک اپرای صابونی

t13

نمایش تلورانس، یک اپرای صابونی در سالن کوچک تالار مولوی هر روز ساعت ۱۹:۳۰ از ۵ خرداد لغایت ۲۵ خرداد روی صحنه می رود. پویا سعیدی، ‌نویسنده و کارگردان اثر است. در این تئاتر، امیر شمس، وحید منتظری، فاطمیا بهارمست و آوا تدین ایفای نقش کرده اند.

طراحی صحنه و لباس را نیز کیارش ظریفی و فاطیما بهار مست بر عهده داشته است.

در خلاصه اثر آمده است: مردی به نام بهرام تصمیم می‌گیرد خودکشی کند اما ناگهان در تلگرام با یک آگهی مواجه می‌شود مربوط به یک کار داوطلبانه؛ کشتنِ کسانی که قصد خودکشی دارند.

  • نشانی: خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، شماره شانزده، جنب کلینیک دانشگاه تهران، سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران
  • تلفن: ۶۶۴۱۹۸۵۰

اتاق

t14

سالن قشقایی تئاتر شهر، از ۱۶ خرداد تا ۲ تیر ۹۶، هر روز ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه، نمایش اتاق را به کارگردانی فاطمه علی حسینی روی صحنه می برد. این اثر اقتباسی است از نوشته هارولد پینتر که با بازی مرتضی اسماعیل کاشی، رویا میر علمی، رحیم نوروزی، الهه شه پرست و فرشید ترابی همراه شد.

هارولد پینتر در اولین نمایش نامه اش «اتاق» توانایی منحصر به فردش را در تولید درام شاعرانه از مهملات مکالمات روزمره نشان می دهد و آشکار می سازد که کاملا در معرفی درست کارکتر متبحر است. در صراحت و دقت تمام عدم پیروی از عواطف و احساسات را مطرح می کند و در رابطه با موضوع تهدید، عدم قطعیت و کشمکش قدرت (که انتقادات پینتر را به خود اختصاص داده) نظر می دهد.

در خلاصه داستان آمده است: او که مدت هاست از خانه خارج نشده؛ با ورود آدم هایی ناشناس، مشوش و پریشان خاطر، برای حفظ موقعیت خود تلاش می کند.

  • نشانی: تقاطع خیابان انقلاب و ولی‌عصر، مجموعه فرهنگی و هنری تئاترشهر
  • تلفن: ۶۶۴۶۰۵۹۲-۴

ماجرای مترانپاژ

از ۱۸ خرداد تا ۱۸ تیر ماه، سالن شماره ۱ تماشاخانه پالیز تهران، اثری از الکساندور وامپیلوف را با نام ماجرای مترانپاز را هر شب ساعت ۱۹ با بهای ۳۰ هزار تومان روی صحنه می برد. عوامل این تئاتر به شرح زیر است:

مترجم: کیوان سررشته /طراح و کارگردان: محمد حسن معجونی / بازیگران: (به ترتیب الفبا) حسین امیدی، رضا بهبودی، مهتاب ثروتی، سعید چنگیزیان، حسین حسینیان، مژده دایی، امیر قاسمی / مدیر پروژه: مهرداد قیومی / طراح لباس: شایلان عشایری/ طراح نور: صبا کسمایی /موسیقی: پویا پور امین /طراح گرافیک: مهدی دوایی عکس: البرز تیمورزاره، الهام قشقایی ساخت تیزر: استودیو دیگر / دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیاوش البخشی نائینی / منشی صحنه: عسل اصفهانی / دستیاران طراح صحنه: شایلان عشایری، مهشید دمی زاده

  • نشانی: تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹
  • تلفن: ۸۶۰۳۷۵۱۰

نمایش بن بست

t15

از دوشنبه ۸ خرداد تا چهارشنبه ۷ تیر، تئاتر پایتخت، اجرای بن بست را در دستور کار دارد. این نمایش که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می رود، با نویسندگی سامان ناصری و کارگردانی علیرضا مهران همراه شده است و ۳۵ هزار  تومان قیمت گذاری شده است. جهانگیر الماسی، سیاوش خیرابی، رز رضوی و بهار محمد پور در این اثر ایفای نقش کرده اند.

حمید عرب و مسعود صمدی نیز تهیه کننده و مدیر تولید هستند.

در خلاصه داستان آمده است: یک خانواده اصیل در کنار هم زندگی می‌کنند که پسر بزرگ خانواده با سو استفاده از اطمینان پدر مبلغ هنگفتی را برداشته و از کشور خارج‌شده پدر بعدازاین اتفاق به زندان می افتد و داماد خانواده برای نجات خانواده خانه پدری ارث خود را فروخته و شرایط را مهیا می‌سازد، پسر کوچک خانواده پس از رفتن برادر با معشوقه او ازدواج می‌کند حال پس از ۱۰ سال مادر خانواده در بستر شدید بیماری و در بیمارستان بستریست که خبر بازگشت پسر بزرگ می‌رسد …

  • سبک: خانوادگی – اجتماعی
  • نشانی: میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴٢
  • تلفن: ۶۶۴۰۴۱۳۱، ۶۶۴۷۵۰۱۱

جنون در ۴:۴۸ دقیقه

t16

این تئاتر از ۸ خرداد لغایت ۷ تیر ماه هر روز ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر تهران روی صحنه می رود و ۱۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است. سارا کین و علی منصوری به عنوان نویسنده و مترجم اثر معرفی شده اند. علیرضا گرگانی نیز کارگردانی اثر را بر عهده دارد.

عوامل این تئاتر عبارتند از: نگار برلیان، شیدا دوپیکر، سهیل میرزاآقایی، پیمان رضایی، مینا همدانی، نازنین نادرپور، علی مسلمی، محمدرضا عباسی، نارسیس پندشنو . دستیار کارگردان: پریا باریکانی /مدیر تولید: رویا رضایی طراح رقص: منیژه روستایی/ موسیقی: حسین علیمحمدی/ طراح لباس: نگار خاتمی /طراح پوستر و بروشور: الهام مهرپرور /طراح نور: مصطفی اسفندیاری/ طراح گریم: حمید یوسفی/ طراح صحنه: علیرضا گرگانی/ ساخت و اجرای دکور: گروه اجرایی ٧٠ /عکاس: زهرا عرب نژاد، محمد مهدی خان میرزا

  • سبک: سورئال
  • نشانی: میدان فردوسی، خیابان موسوی، کوچه محمدآقا، اداره تئاتر
  • تلفن: ۸۸۵۹۴۲۸۲، ۸۸۳۰۰۲۷۸

نمایش آقای شادی

t18

از ۵ شنبه ۱۸ خرداد لغایت دوشنبه ۵ تیر ماه، نمایش آقای شادی به کارگردانی سورنا زاهدی و نویسندگی دیوید ممت و مترجمی محمد منعم روی صحنه تماشاخانه فانوس تهران می رود. ماکان محمودی تنها بازیگر اثر است.

نشانی: میدان هفت تیر، جنب مجتمع یاس، کوچه آذری، پلاک ۲۵ تلفن: ۸۸۳۱۹۲۷۰

وقایع اتفاقیه مفقود الپدر

t19

پردیس تئاتر تهران در سالن جمشید مشایخی تهران، از ۱۶ خرداد لغایت دوشنبه ۱۹ تیر ماه سال جاری، این نمایش را هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی  صحنه می برد که ۶۰ دقیقه طول می کشد و ۱۵ هزار تومان قیمت بلیط دارد.

حسین آشوری و مریم جلیلی، به عنوان نویسنده و کارگردان اثر فعالیت دارند. مهری زندی، سپیده دستینه، سپهر سلیمی، هیراد محمدی، داود پژمان فر و الهام معارفی در این اثر ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان آمده است: در بحبوحه مبارزات مشروطه خواهی مردم نرگسی خدمتکار خان زندگی عشق و عمر خود را صرف بزرگ کردن پسر خان می کند.

  • سبک: کمدی تاریخی
  • نشانی: بزرگراه امام علی، اتوبان شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی، جنب فرهنگسرای خاوران
  • تلفن: ۰۲۱۳۳۰۳۴۱۹۸ – ۰۲۱۳۳۰۳۴۲۱۰

تئاتر ترانه ای برای تو

t20

از ۱۱  خرداد تا جمعه دوم تیر ماه، نمایش ترانه ای برای تو از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه با بهای ۲۰ هزار تومان در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می رود. امین ابراهیمی کارگردانی اثر را بر عهده دارد. دیگر عوامل اجرا عبارتند از:

بازیگران: امین ابراهیمی، محمد جابری، مهدی سلطانی، امیرحسین مانی، امیرحسین بصیری، میدیا برنجی، سمانه آقازمانی/ طراح صحنه و لباس: روح الله امامی/ آهنگساز: رامین صادقی/ طراح نور: رضا شاکرمی/ مجری طرح: محمد قدس/ مدیر تولید: هادی شیخ الاسلامی /دستیارکارگردان و برنامه ریز: علی پوراحمدیان / مشاور کارگردان: مجتبی ابراهیمی/ منشی صحنه: حدیث گودرزی /مدیرصحنه: شیوا موسی زاده/ مدیر اجرایی: امین دهقانی، محمد موسوی /عوامل اجرایی: سجاد ابراهیمی، لیلا خسروی

  • نشانی: تقاطع خیابان انقلاب و ولی‌عصر، مجموعه فرهنگی و هنری تئاترشهر
  • تلفن: ۶۶۴۶۰۵۹۲-۴

خانه بوشاسپ

رعنا آزادی‌ور با بازی در پرفورمنس تیاتریکال «خانه بوشاسپ درازدست» برای اولین‌بار روی صحنه تئاتر می‌رود. این بازیگر سینما پس از سال‌ها بازی جلو دوربین در «خانه بوشاسپ درازدست» به کارگردانی علی اتحاد و در پردیس تئاتر شهرزاد بازی می‌کند.

t22

پیش‌تر مهدی پاکدل هم از سوی گروه نمایش آکادمی هنر به عنوان بازیگر این نمایش معرفی شده بود. آزادی‌ور بازیگر فیلم‌هایی همچون «درباره الی»، «خاک آشنا»، «مارمولک»، «محمد رسول الله»، «خشم و هیاهو»، «خانه دختر» و «پارک‌وی» بوده است.

«نمایش خانه بوشاسپ درازدست» تیرماه در یکی از سالن‌های پردیس تئاتر شهرزاد به اجرا درمی‌آید. این نمایش هر شب ساعت ۲۱ به تهیه‌کنندگی مجید رحیمی جعفری روی صحنه خواهد رفت.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مهدی حسنی (آهنگساز)، علی پناهی (ویدیو مپینگ)، سارا بلبلی (طراح چهره پردازی)، علی اتحاد (طراحی هنری)، هدیه میرزاده (برنامه ریز و پشتیبانی تولید)، سعید هاشم زاده (دستیار کارگردان)، کتایون کیخسروی (مشاور رسانه‌ای)، فضای مجازی( آریان امیرخان)، مصطفی خیراندیشه (مدیر صحنه)، رامین اعلایی (دستیار تهیه)، نیما مرادی (عکاس) گروه نمایش آکادمی هنر (مجری طرح)،طراحی تیزرها (اناهیتا آرت استودیو) و اشکان گله داری (گرافیک دیزاین).

مرغ دریایی

t21

آخرین نمایشی که معرفی می کنیم، نمایش مرغ دریایی اثر آنتوان چخوف روس است که توسط محسن ستوده کارگردانی شده و هر شب ساعت ۲:۴۵ دقیقه به مدت ۷۵ دقیقه روی صحنه می رود.

بازیگران اثر عبارتند از: مهرنوش خلیلی، سید میثاق رضایی، محسن ستوده، سید محمد صالح طباطبایی، شیرین سمیعی، شیلا توکلی، ستوده شفیعی پور، پوریا رفیع بیگی، هانیه ربیع، مصطفی کبودی، علیرضا حاجیان

دستیار کارگردان: شایان خاکبازان / طراحی پوستر و بروشور: محسن ستوده / دکور: سید میثاق رضایی، علیرضا حاجیان / طراح گریم و اجرای گریم: معصومه فریابی توانا/ دستیار گریم سحر بالازاده /. عکاس علی هادیپور . منشی صحنه مرضیه نظام آبادی / مدیر صحنه علی محمد عزیزی

در خلاصه داستان امده است: سرگذشت دختری که می خواست بازیگر شود و پسری که …

  • سبک: درام
  • نشانی: خ انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک ۱۴۷۸
  • تلفن: ۶۶۹۷۹۴۶۸، ۶۶۹۷۹۴۷۵

کارگاه «ایده تا اجرا؛ بدن کاتالیزور حرکت »

روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی اعلام کرد، رضا دادویی، کارگردان فیلم «تعبیر خواب » و نمایش «مصاحبه » با مشارکت بنیاد رودکى، کارگاه «ایده تا اجرا؛ بدن کاتالیزور حرکت » را در تالار حافظ برگزار می‌کند.

برگزاری این کارگاه، باهدف ارتقاىِ سطحِ دانشِ تئاترى و آشنایى با ابعاد گسترده‌ بدن در هنرِ نمایش، توسط رضا دادویی و ایمان اسکندری صورت می‌گیرد.  زمستان امسال و در تالار حافظ، نمایشنامه‌ «ماراساد» توسط هنرجویان این کارگاه اجرا می‌شود تا شرکت‌کنندگان در کارگاه بتوانند آموزه‌های خود را به معرض نمایش بگذارند.

لازم به ذکر است هنرجویان پس از طى مراحل گزینش به‌عنوان بازیگر و عوامل نمایش فوق انتخاب می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

به منظور رزرو اینترنتی بلیط تئاترهای فوق الذکر، به سایت تیوال مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود