هنرمندان آمریکایی با همرسانی عکس های دوران بلوغ خود ۱ میلیون دلار برای کمک به مردم پورتوریکو جمع‌‌آوری کردند

هنرمندان آمریکایی با همرسانی عکس های دوران بلوغ خود ۱ میلیون دلار برای کمک به مردم پورتوریکو جمع‌‌آوری کردند

تقریبا همه ما با دیدن عکس های دوران بلوغ خود حالمان بد می شود و حاضر نیستیم آن را به کسی نشان دهیم. در سن بلوغ، دخترها با موهای صورت و ابروهای نامنظم و پسرها با جوش های چرکین و دماغ های بادکرده و بزرگ، زشت ترین دوران عمر خود را پشت می گذارند.

اما جالب است بدانید همین عکس های غیرقابل تحمل به سوژه ای برای کمک به آسیب‌دیده‌های توفندهای سهمگین پورتوریکو تبدیل شده است. داستان از این قرار است که در یک برنامه تلویزیونی به مجری‌گری «استفان کولبرت»، «نیک کرول»، هنرپیشه آمریکایی، که مهمان برنامه بود از هنرپیشه ها و چهره ها درخواست کرد تا عکس دوران نوجوانی خود را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارند تا نوجوان های کنونی آن ها را ببینند و احساس بدی نسبت به «بلوغ» نداشته باشند.

کولبرت، به عنوان نخستین هنرپیشه عکس نوجوانی اش را در توئیتر همرسانی کرده و از دیگر هنرمندان نیز خواست تا این عکس ها را با هشتگ puberme (توطئه) در توئیتر پست کنند. هدف از این کار جمع آوری کمک مالی برای بازمانده های توفان های اخیر پورتوریکو اعلام شده است.

در روز ۵ شنبه هفته گذشته، کولبرت اعلام کرد که این کمپین پیشرفت بسیار خوبی داشته و تا زمان یاد شده، ۱ میلیون دلار برای آسیب‌دیده‌ها جمع آوری شده است. البته وی یادآوری نموده که تمامی این پول از طریق همرسانی عکس دوران بلوغ هنرمندان به دست نیامده. ۲۳۳ هزار دلار را موسسه آمریمن دریم فاند و ۱۰۰ هزار دلار آن را هنرپیشه ها و عوامل ساخت سریال  “Big Mouth” محصول کمپانی نتفلیکس اهدا کرده اند. موسسات و صندق های مالی دیگری همانند  Les Moonves، سی بی اس و امریکن کان دریم فاند نیز ۲۶۶ هزار دلار به این کمپین اهدا کردند.

در زیر می توانید عکس های دوران بلوغ هنرپیشه هایی که در این کمپین بشردوستانه شرکت کرده بودند را مشاهده کنید. همراهمان باشید.

استفان کولبرت

نیک کرول

ریس ویترسپون

مندی مور

لنا دانهام

جیمی کیمل

سارا سیلورمن

جاد آپاتو

تاتیانا ماسلنی

ژینا رودریگرز

چلسی پرتی

میشل هویسمن

کونان اوبرین

توفر گریس

کمیل نانجیانی

آمریکا فِررا

برایان گرینبرگ

دبورا آن ول

لین منوئل میراندا

جیمز کوردن

 

منبع: thisisinsider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود