کیک هایی که مخصوص کاهش درد پریود زنان هستند

کیک هایی که مخصوص کاهش درد پریود زنان هستند

زنان عموما در دوران پریودهای ماهانه خود بدنبال خوراکی های شیرین و شکلات هستند تا به‌واسطه آن ها بتوانند تا حد زیادی دردهای خود را کاهش دهند.

این مواد خوراکی به دلیل داشتن شکر و کربوهیدرات بسیار بالا برای  کاهش چنین دردهایی بسیاری مناسب به‌نظر می رسند. اما همین عناصر می توانند باعث شوند تا احتمالا یک خانم از مصرف آن ها صرف نظر کند زیرا قند و مشتقات آن موجب از بین رفتن تناسب اندام می شود.

از این رو موسس قنادی «مون سایکل» در شهر واشنگتن موسوم به «دیون لوفتاس» با توجه به تاثیر شیرینی در کاهش درد عادت ماهیانه زنان، نوعی کیک شکلاتی می پزد که برای سلامت بیشتر بدن نیز مفید است.

دسر مخصوص این کافه‌قنادی، با موادی تهیه می شود که به تنظیم کارکرد سیستم هورمونی زنان پرداخته و به این واسطه موجب بهبود روحیه و کاهش درد آن ها می شود.

از جمله عناصر موجود در این کیک شکلاتی مخصوص می توان به زنجبیل و منیزیوم اشاره کرد. این کیک ها در شکل های گوناگونی همانند کاپ‌کیک، براونی و لقمه های ماتچا هستند و با قیمت های حدود ۱۵ دلار به صورت ماهانه به مشتری ها عرضه می شوند.

در آخر هم اشاره کنیم که ایده تولید این کیک ها در سال گذشته میلادی به ذهن دیوون رسید؛ زمانی که وی در جشن عروسی یکی از دوستان خود در کالیفرنیا حضور داشت، یکی از دوستانش که سیکل زنانه اش آغاز شده بود، به وی می گوید که کیک و شکلات باعث می شود تا در این دوران احساسات بهتری داشته باشد. همین مکالمه جرقه ای در ذهن دیوون روشن می کند.

وی برای حصول اطمینان از این ادعا، با متخصصان تغذیه، طب سوزنی و روانشناسان نیز صحبت کرده و در مورد مواد و ویتامین هایی که می توانند در دوران پریودهای ماهانه به کاهش درد زنان کمک کنند، تحقیق می کند و در نتیجه تصمیم می گیرد تا با همسرس کیک هایی تولید کند که در این دوران حساس به کمک زنان می روند.

منبع: indy100
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود