زوج های مشهور دنیا که ثابت کرده اند نژاد هیچ اهمیتی در عشق ندارد

زوج های مشهور دنیا که ثابت کرده اند نژاد هیچ اهمیتی در عشق ندارد

در دنیای مغناطیس گفته می شود که طرف های متضاد همدیگر را جذب می کنند اما آیا این قاعده در مورد زوج های مشهور و در کل ازدواج نیز صدق می کند؟ گاهی زن و مردی از دو نژاد مختلف با هم پیمان عشق می بندند اما به هر دلیلی رابطه آن ها دوام چندانی نداشت و خیلی زود از هم جدا می شوند. شاید در ازدواج داشتن تفاهم و دیدگاه ها و ارزش های یکسان از هر چیز دیگری مهم تر باشد اما آیا داشتن رنگ پوست و پیشینه نژادی یکسان نیز در این امر نقش تعیین کننده ای دارد؟

واژه «عادی» یا «معمول» دیگر دارد استفاده سابق خود را از دست می دهد و می توان آن را برای هر چیزی از مد .و سبک زندگی گرفته تا ازدواج نیز به کار برد. دیگر دیدن افرادی با ملیت ها، ادیان و رنگ پوست متفاوت که تصمیم گرفته اند بخشی از زندگی یکدیگر باشند تعجب برانگیز نیست. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از زوج های مشهور آشنا کنیم که با رابطه عاشقانه طولانی مدت خود ثابت کرده اند قانون مغناطیس در زندگی انسان ها نیز صدق کرده و عشق تفاوتی بین رنگ ها قائل نمی شود. آری عشق کوررنگ استً!

۱- مارک زاکربرگ و پریسیلا چان

زوج های مشهور

مارک زاکربرگ به عنوان یکی از جوان ترین میلیاردرهای خودساخته دنیای تکنولوژی، همسر آینده خود را زمانی که با هم در دانشگاه هاروارد تحصیل می کردند شناخت و هیچکدام از آن ها نمی دانستند که آینده چه چیزی برای آن ها در آستین دارد. مارک زاکربرگ و پریسیلا چان در سال ۲۰۱۲ در حیاط پشت خانه خود ازدواج کرده و اکنون زندگی شادی در کنار دو دختر خود دارند: مکس که در سال ۲۰۱۵ بدنیا آمد و آگست که سال گذشته زندگی این زوج را شیرین تر ساخت.

۲- دوتزن کروس و سانری جیمز

زوج های مشهور

دوتزن کروس مدلی مشهور و یکی از فرشته های ویکتوریا سیکرت است و سانری جیمز نیز یک دی جی بسیار شناخته شده به شمار می آید. این دو علیرغم تفاوت فاحش نژادی و رنگ پوست در سال ۲۰۱۰ با هم آشنا شده و ازدواج کردند. این دو اکنون دارای دو فرزند به نام های فیلون جوی گور (۷ ساله) و مایلنا می گور (۳ ساله) هستند.

۳- جان لجند و کریسی تیگن

زوج های مشهور

دو تن دیگر از زوج های مشهور هالیوود که رابطه عاشقانه ی مثال زدنی دارند جان لجند و کریسی تیگن هستند. جان یک موسیقیدان و بازیگر شناخته شده و کریسی تیگن نیز یک مدل معروف است. داستان عشق این دو بی نقص است و ثابت کرده اند که علیرغم مشکلاتی که در این راه وجود دارد می توان به یک ثبات دوست داشتنی رسید. لجند عشق خود را در اهنگی به نام «تمام من» (All of Me) به همسرش ابراز کرد. این زوج مشهور اکنون بیش از یک دهه است که در کنار هم زندگی کرده و اکنون یک دختر دو ساله به نام لونا و فرزند دیگری نیز در راه دارند که بزودی متولد خواهد شد.

۴- کیم کارداشیان و کانیه وست

زوج های مشهور

زندگی این دو در میان دیگر زوج های مشهور همواره زیر ذره بین رسانه ها و پاپاراتزی ها بوده و تمامی حرکات آن ها در خارج از خانه توسط این گروه ضبط و ثبت می شود. بنابراین جای تعجب ندارد که در قرن بیست و یکم این دو به سلبریتی هایی تبدیل شده اند که بیش از هر سلبریتی دیگری در مورد آن ها سخن گفته می شود. کارداشیان و وست در ۲۴ می ۲۰۱۴، و مدت کوتاهی پس از جدایی کیم از همسر سابقش، کریس هامفریز که بازیکن بسکتبال ان بی اَی بود، با هم ازدواج کردند. در این مدت این دو صاحب دختری به نام نورث (۴ ساله)، پسری به نام سینت «۲ ساله» و دختری دیگر به نام شیکاگو شده اند که این آخری اخیراً از طریق رحم اجاره ای بدنیا آمده است.

۵- متیو مک کانهی و کامیلا آلوز

زوج های مشهور

متیو مک کانهی یکی از بازیگران مرد مشهور هالیوود بود که کسی باور نمی کرد روزی زندگی تشکیل داده و با یک زن زیر یک سقف زندگی کند اما وی پس از ملاقات با کامیلا آلوز در سال ۲۰۰۶ رویه خود را به طور کلی تغییر داد و اکنون ۱۲ سال از زندگی مشترک و شاید این زوج مشهور می گذرد. آن ها دو پسر به نام های لوی و لیوینگستون، به ترتیب ۱۰ و ۵ ساله و یک دختر به نام ویدا، ۸ ساله دارند و از خوشبخت ترین زوج های مشهور هالیوودی به شمار می آیند.

۶- جاش هالووی و یسیکا کومالا

زوج های مشهور

همه جاش هالووی را به خاطر نقش جالبش در سریال «گمشدگان» (Lost) می شناسند. او برای مدت زیادی رابطه ای عاشقانه با یسیکا کومالا داشت که اهل اندونزی بوده و پیشینه چینی داشت تا این که در سال ۲۰۰۴ به طور رسمی با هم ازدواج کردند. این دو اکنون یک دختر به نام جاوا کومالا (۸ ساله) و یک پسر به نام هانتر لی (۳ ساله) دارند.

۷- رابرت دنیرو و گریس های تاور

زوج های مشهور

رابرت دنیرو بازیگر مشهور هالیوودی که است که دو بار برنده جایزه اسکار شده و علی رغم روابط عاشقانه متعددی که داشته در سال ۱۹۹۷ با گریس های تاور ازدواج کرده است. داستان آشنایی این زوج مشهور چیزی کم از قصه های عاشقانه کتاب ها ندارد. در واقع زمانی که این دو با هم آشنا شدند گریس در یک رستوران به عنوان سرپیشخدمت کار می کرد که رابرت دنیرو برای غذا خوردن به آن رستوران رفت. جالب این که گریس او را نشناخته و در ابتدا از او خوشش نمی آمد. این دو در نزدیک به دو دهه زندگی مشترک صاحب دو فرزند به نام های الیوت (۱۹ ساله) و هلن گریس (۶ ساله) شده اند که دومی از طریق رحم اجاره ای بدنیا آمده است.

۸- وودی آلن و سون یی پروین

زوج های مشهور

ازدواج بین وودی آلن و سون یی پروین برای بسیاری یکی از بحث برانگیز ترین و ناخوشایند ترین ازدواج های زوج های مشهور هالیوودی به شمار می آید. پروین قبل از آن که همسر قانونی آلن باشد، دختر خوانده میا فارو بود که در آن زمان برای مدتی با وودی آلن زندگی می کرد. بعدها وودی آلن اعلام کرد که رابطه اش با میا فارو چندان جدی نبوده و او نمیدانسته که رابطه آن ها تا این حد پیش خواهد رفت. علی رغم اینکه میا فارو ادعاهایی در مورد بدرفتاری و سوء استفاده جنسی وودی آلن از سون یی پروین را رسانه ای کرد اما آلن و پروین در سال ۱۹۹۷ در ونیز با هم ازدواج کردند. این زوج مشهور هالیوودی دو فرزندخوانده به نام های بشت و مانزی دارند.

۹- جورج لوکاس و ملودی هابسون

زوج های مشهور

جورج لوکاس به عنوان یکی از مشهورترین فیلمسازان و تهیه کنندگان هالیوود در یک کنفرانس تجاری با زنی به نما ملودی هابسون که در حوزه تجارت فعالیت داشت آشنا شد. بعد از ۷ سال زندگی عاشقانه در نهایت این دو در سال ۲۰۱۳ به طور رسمی ازدواج کرده و یکی از دوست داشتنی ترین زوج های مشهور هالیوود را تشکیل دادند. این دو از طریق رحم اجاره ای صاحب دختری به نام اورست لوکاس هابسون شدند که اکنون ۴ سال دارد.

۱۰- سرنا ویلیامز و الکسیس اوهانیان

زوج های مشهور

سال گذشته سال بسیار خوبی برای الکسیس اوهانیان به عنوان یک کارافرین مشهور در حوزه تکنولوژی و سرنا ویلیامز به عنوان یکی از برترین تنیسورهای زن عصر معاصر بود. آن ها سال گذشته با هم ازدواج کرده و صاحب اولین فرزند خود با نام الکیسی المپیا شدند. داستان عشق این دو در سال ۲۰۱۵ در شهر رم و قبل از شروع مسابقات تنیس اوپن در ایتالیا آغاز شد.

در واقع در اولین ملاقات سرنا سعی کرد با گفتن این که یک موش آنجاست اوهانیان را از خود دور کند اما در کمال ناباوری اوهانیان این موضوع را شوخی گرفته و از همانجا جرقه عشق بین این دو زده شد. رابطه این دو در تمام طول سال ۲۰۱۵ مخفی ماند اما در سال ۲۰۱۶ سرنا ویلیامز عکسی از خود و اوهانیان در شبکه اجتماعی شخصی خود قرار داده و بدین ترتیب رابطه این زوج مشهور علنی شد.

۱۹ مورد از عجیب ترین و جنجالی ترین قرارداد های ازدواجی که میان زوج های هالیوودی نوشته شده است [قسمت اول]

۱۰ جدایی نسبتاً قطعی زوج های هالیوودی در سال ۲۰۱۸

زوج های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند [قسمت اول]

۱۱ زوج از هنرپیشه های هالیوودی که در حین ایفای نقش در یک فیلم مشترک به همدیگر علاقه مند شدند

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود