عکاسی مینیاتوری؛ خلق تصاویری مشابه واقعیت با مدل هایی ارزان و در درون استودیو

عکاسی مینیاتوری؛ خلق تصاویری مشابه واقعیت با مدل هایی ارزان و در درون استودیو

عکاسی هنری است که طرفداران بسیار زیادی دارد. با توجه به آنکه امروزه تلفن های هوشمند دارای دوربین های با کیفیت و قدرتمند هستند، این رشته بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و همه آن را دنبال می کنند. با این حال باید به عکاسی حرفه ای به گونه ای دیگر نگاه کرد. افراد با مهارت و کسانی که به طور حرفه ای در زمینه یاد شده کار می کنند، برای گرفتن عکس از یک سوژه ساعت ها وقت صرف نموده و حتی به مسافرت های طولانی می روند. اما می توان با داشتن کمی خلاقیت این مسئله را نیز حل نمود.

هنرمندی به نام واتسال کاتاریا که به عکاسی مینیاتوری علاقه دارد و در این رشته فعالیت می کند، توانسته با مواد صنعتی مختلف مانند گچ، کاغذ، پلی استایرن و رنگ، صحنه های بیرون را درون استودیوی خود شبیه سازی نماید. او پس از این کار و گرفتن عکس ها، از برنامه های گرافیکی مانند فتوشاپ نیز بهره می گیرد تا زیبایی کارهای خود را دوچندان کند.

انجام چنین کارهایی از وی سه تا پانزده روز وقت می گیرد. او اعتقاد دارد این طرز فکر که بدون داشتن تجهیزات حرفه ای نمی توان آثاری خوبی بر جای گذاشت، صحیح نیست و باید اصلاح شود. تصاویر زیر هنر این عکاس را به شما نشان می دهند، دعوت می کنیم به تماشای آن ها بنشینید. شما می توانید برای دیدن کارهای بیشتر از آقای کاتاریا، به حساب اینستاگرام او مراجعه کنید.

85-w750

86-w750

87-w750

88-w750

89-w750

90-w750

91-w750

92-w750

93-w750

94-w750

منبع: instagram
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود