ویل اسمیت در ماتریکس؛ وقتی که بازیگر مشهور به جای کیانو ریوز نقش نئو را ایفا می کند [تماشا کنید]

ویل اسمیت در ماتریکس؛ وقتی که بازیگر مشهور به جای کیانو ریوز نقش نئو را ایفا می کند [تماشا کنید]

دنیای فیلم و سینما به قدری جذاب است که هر کسی را با هر سن و سالی شیفته خود می کند. در این میان فیلم های علمی تخیلی و ابرقهرمانی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و تماشاگران به آن ها علاقه بیشتری نشان می دهند. به عنوان یکی از بهترین آثار ساخته شده در این زمینه، می توان به «ماتریکس» اشاره نمود. این اثر تخیلی توانست به موفقیت های زیادی دست یابد و نظر بسیاری را به خود جلب کند.

همانطور که می دانید، ایفای نقش اصلی فیلم بر عهده «کیانو ریوز» ستاره سرشناس هالیوود بود. اگر به یاد داشته باشید، بازی در این نقش ابتدا به ویل اسمیت یکی دیگر از ستارگان سینما پیشنهاد شد، اما وی از پذیرفتن آن امتناع کرد و سرنوشت دیگری برای ماتریکس رقم خورد.

علی رغم آنکه ۱۸ سال از اکران فیلم گذشته، اما هنوز هم بحث هایی در این زمینه وجود دارد. به همین دلیل، کانال یوتوب «The Unusual Suspect» ابتکار جالبی به خرج داده و با استفاده از تکنیک های سینمایی، آقای اسمیت را جایگزین کیانو ریوز در ماتریکس کرده است.

این ویدیوی جالب تا به حال بیش از ۷۰۰ هزار بازدید داشته و با استقبال زیادی رو به رو شده است. تماشای آن می تواند برای شما نیز جذاب باشد، بنابراین دعوت می کنیم ویدیو را ببینید.

منبع: huffingtonpost
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود