اینستاگردی؛ از ایتالیا گردی با «الناز شاکردوست» تا فراخوان تئاتری «رامبد جوان»

گزارش هفتگی روزیاتو از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان

اینستاگردی؛ از ایتالیا گردی با «الناز شاکردوست» تا فراخوان تئاتری «رامبد جوان»

در سومین هفته از فروردین ۹۶، همچون روال هفته های گذشته، نگاهی داریم به جدید ترین اینستانوشته های صفحات پر بیننده تا در جریان نظرات و دیدگاه های شماری از ورزشکاران، سینماگران، موزیسین ها و فعالان سیاسی و فرهنگی کشور قرار بگیریم.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، چهره های شاخصی که برای این دوره از انتخابات، احتمال نامزدی آنها قوت گرفته است نیز فعالیت های تلگرامی و اینستاگرامی خود را شدت بخشیده که به نظر می رسد فضای اینستاگرامی ایرانیان را در هفته های آینده تحت تاثیر قرار دهد. همین جا اضافه کنیم که ارتش بهنوشی ها که پر فالوورترین صفحه اینستاگرام ایرانیان را تشکیل می داد، فعلا در دسترس نیست.

aref
پیام تسلیت اینستاگرامی پرویز پرستویی به مناسبت درگذشت ناگهانی عارف لرستانی

درگذشت عارف لرستانی، چهره نام آشنای عرصه طنز ایران، اولین شوک سال ۹۶ را به اردوی هنرمندان ایران آورد که سبب شد تا آخرین شنبه فروردین ۹۶، با تلخی برای فعالان هنری کشورمان همراه شده و به خبر اول اینستانوشته ایرانیان در این شبکه محبوب تبدیل شود. صفحه اینستاگرام این هنرمند محبوب کشورمان با ۱۶۲ هزار فالوور، همچنان با کامنت های تسلیت کاربران ایرانی بر روی آخرین پست های ایشان همراه است.

aref2
آخرین اینستانوشته های مرحوم عارف لرستانی در هفته سوم فروردین ۹۶

اینستاگردی این هفته را نیز با اینستانوشته سفیر ایران در لندن آغاز می کنیم.

روایت اینستاگرامی آقای سفیر از پیانیست های ایرانی

حمید بعیدی نژاد، سفیر جدید ایران در لندن که در فضای تلگرام و اینستاگرام، به انتشار نظرات و دیدگاه های خود در عرصه های مختلف سیاسی و فرهنگی و هنری می پردازد و به نوعی سایبر دیپلماسی دولت روحانی را تقویت می کند،‌ در جدید ترین اینستانوشته خود، از پیانیست های ایرانی صحبت کرد.

او نوشت:

امسال ما در سفارت لندن خوشبختانه دو مراسم نوروزی خوب داشتیم. میهمانی اول، شام نوروزی پس از سال تحویل بود که با حضور جمع بزرگی از اعضای نهادهای ایرانی در لندن و خانواده های محترم آنان برگزار شد. مراسم دوم نوروزی، مراسمی بود که دیشب برای سفرا، دیپلمات ها، مقامات سیاسی رسمی، تجاری، دانشگاهی و فرهنگی انگلیسی و ایرانیان فعال در این سازمان ها به مناسبت بزرگداشت روز جهانی نوروز برگزار گردید.

برای مراسم دوم، یک گروه موسیقی ویژه در نظر گرفته شده بود که اعضا و قطعات موسیقی آنها با دقت کامل انتخاب شده بودند. معیار اصلی این انتخاب معرفی زیبایی هنر ایرانی و همین طور معرفی استعداد سرشار جوانان ایرانی بود.

in1

مدیریت هنری این کار زیبا بر عهده آقای مارک استیونسون، رهبر ارکستر و موسیقیدان انگلیسی بود که در سال گذشته به دعوت ارکستر سمفونیک ایران در جشنواره فجر برنامه خوبی را به نمایش گذاردند.

برای این برنامه آقای «اشکان لایق» جوان نوزده ساله و برنده جایزه باربد به عنوان بهترین جوان پیانیست ایرانی از تهران به لندن آمده بود که با تسلط خود در اجرای برخی از سخت ترین و زیباترین قطعات پیانو تمامی حضار را به تحسین واداشت.

خانم «لیلا رمضان» خانم ایرانی نیز که در عین جوانی مدرس موسیقی ایرانی هستند و اخیرا اثر خود تحت عنوان قطعات مهم صد سال موسیقی ایرانی را منتشر ساخته اند، از لوزان سوئیس به این گروه پیوسته بودند. آقای «ادیب رستمی» جوان ایرانی مقیم لندن نیز در این مراسم با قطعات زیبای کمانچه بسیار تاثیر گذار ظاهر شدند، به طوریکه بعد از جلسه تعداد زیادی از حضار مرتب از این ساز ایرانی سوال می کردند.

in2
تصویری از جدید ترین پست های اینستاگرامی آقای سفیر

همراهی ساز ویلن‌سل از سوی یک جوان انگلیسی با برخی از قطعات موسیقی ایرانی نیز ترکیب موسیقیایی زیبایی را خلق می کرد. این جلسه بار دیگر ضمن به نمایش گذاردن توانمندی جوانان ایرانی در خلق آثار ظریف و پیچیده هنری، زیبایی و عمق موسیقی ایرانی را نیز به شرکت کنندگان معرفی نمود و به گفته بسیاری از آن ها شبی به یادماندنی را برای همه رقم زد.

سفیر اینستا باز کشورمان را در این نشانی دنبال کنید.

روایت ظریف از تیک آبی اینستاگرام

in3
جدید ترین پست های صفحه اینستاگرامی ۱۱۰ هزار نفری وزیر امور خارجه کشورمان

صفحه اینستاگرام رسمی محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان این هفته با ‍۱۰۰ هزار فالوور همراه شد و از طرف اینستاگرام، تیک آبی دریافت کرد. او در جدیدترین پست خود نوشت:

سلام دوستان با همراهی بزرگوارانه شما، این صفحه اینستاگرام در کمتر از دو هفته به ۱۰۰ هزار همراه پرمهر رسید و به عنوان صفحه اصلی توسط اینستاگرام شناسایی شد و «تیک آبی» گرفت.

از همراهی تان سپاسگزارم. امیدوارم بتوانیم از این مسیر، راه جدیدی برای ارتباط صمیمی برقرار کنیم. تقاضای من از همه دوستان گرامی این است که در برابر نقد و حتی توهین، متانت و مدارا پیشه کنند و پاسخ توهین ها را با نرمی و مهربانی بدهند که این آموزه مهم فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست.

ظریف در ۲۰ فروردین به مناسبت روز ملی انرژی هسته ای نیز در اینستانوشته ای گفت:

in4
اینستانوشته ظریف به مناسبت روز ملی انرژی هسته ای

روز ملی فن آوری هسته ای در حضور رییس جمهور شجاع و مدبر حجه الاسلام و المسلمین جناب دکتر روحانی و برادر و همکار دانشمندم جناب دکتر صالحی.

مشاهده دستاوردهای دانشمندان هسته ای کشور در حوزه های مختلف افتخارآفرین بود. بیش از ۴۲ طرح ظرف دو سال گذشته شروع و در سال ۹۵ به نتیجه ممیزی شده رسیده است.

از شروع تزریق گاز به سانتریفیوژ پیشرفته IR8 که سه سال پیش تنها یک طرح بود، تا پرده برداری از سانتریفیوژ سنگ برای صنعت نفت که ایران سومین کشور تولید کننده آن در جهان شد تا افتتاح پیشرفته ترین خط تولید رادیوداروها در استان البرز.

با مقاومت مردم، هدایت رهبری، درایت ریاست جمهوری، تلاش دانشمندان و انجام وظیفه همکارانم در هیئت مذاکرات برجام، شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست اینک به یک واقعیت فنی، حقوقی و دیپلماتیک تبدیل شده است.

in5
اینستانوشته ظریف در دیدار با وزیر امور خارجه لتونی

ظریف را در این نشانی دنبال کنید.

روایت اینستاگرامی رییس جمهور

حسن روحانی، چهره شماره ۱ انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت امسال، یکی از چهره های سیاسی فعال در شبکه های مجازی است که به نظر می رسد ظرف ۱ ماه آینده، این صفحه با اینستانوشته های متعدد و فالورهای بیشتری همراه شود.

صفحه اینستاگرامی روحانی هفته گذشته از مرز ۱ میلیون فالوور گذشت. در جدید ترین اینستانوشته صفحه رییس جمهور می خوانیم:

امروز در کشورمان در میان هزاران #روستا بالای ١٠ خانوار، به استثنای ۸ روستا، همه دارای #برق هستند.  در این دولت به ۵۲۰۰ روستا #آب_آشامیدنی سالم رسیده است؛ این در حالی است که برای آب روستایی ردیفی در بودجه سال ۹۲ (مصوب دولت و مجلس قبل) وجود نداشت.

in6

اما در بودجه سال‌های بعد این پیش‌بینی شد و این رقم در بودجه سال ۹۵ به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. با برنامه‌ریزی دولت، آبرسانی به همه روستاهای کشور در سال ۹۷ تکمیل خواهد شد.

شرکت گاز از ابتدای تأسیس تا قبل از #دولت_یازدهم کلا به ۱۴ هزار #روستا #گاز رسانی کرده بود که اکنون این عدد به ۲۳ هزار روستا رسیده و موجب افتخار است.  در زمان شروع به‌کار دولت یازدهم، کشور نیازمند واردات حدود ۵ میلیون تن گندم بود؛ اما روستاییان با تلاش و کوشش کاری کردند که در سال ۹۴ در زمینه گندم #خودکفا شدیم و امسال قادریم ۳ میلیون تن گندم نیز صادر کنیم. ‌

«با نردبان دروغ نمی‌توان به پشت‌بام عدالت رسید.» ‌ #انتخابات نمایش قدرت ملی است و یأس‌آفرینی در جامعه باید متوقف شود. همه بدانیم که یک مسلمان دروغ نمی‌گوید و تخریب نمی‌کند؛ پس چرا واقعیت‌ها به مردم گفته نمی‌شود و با امیدی که امروز در دل مردم، درخت باروری شده، جنگ می‌کنید؟ هیچ‌کس با دروغ، تخریب و تهمت به جایی نمی‌رسد و با نردبان دروغ نمی‌توان به پشت بام عدالت رسید. ‌

in7

in8
تصویر صفحاتی که اینستاگرام رییس جمهور آنها را فالوو کرده است

روایتهای اینستاگرامی پرویز خان

in9

پرویز پرستویی اخیرا از یک کتاب گفت:

فاشیست‌بودن یا ناسیونالیست بودن، کار دشواری نیست. کافی است چشم بر ارزش‌های انسانی ببندیم و کمی با حرف‌های کلی سرگرم بشویم؛ زبانِ خود را بهترین زبان دانستن و زبان دیگری را گوش‌ خراش خواندن؛ موسیقی قومی خود را سِحرانگیز دانستن و موسیقی دیگری را سَرسام‌آور خواندن.

لباس محلی خود را زیبا نامیدن و لباس محلی دیگری را به تمسخر گرفتن؛ سنت‌های قبیله‌ای خود را ستودن و سنت‌های قبیله‌ای دیگری را ابلهانه خواندن … و دردناک‌تر آن‌که آسیب دیدگان از ناسیونالیسم و قوم‌پرستی، خود به قوم‌پرستانی تندروتر بدل می‌شوند و این‌چنین، انسان به جای رهایی از چنگال تعصب و تلاش برای گسترش هم‌زیستی، تعصب بیشتر را به‌عنوان شیوه‌ نجات برمی‌گزیند.

دوست بازیافته. اثری از فرد_اولمن

جای دیگری از گاندی گفت:

تصور کنید، مردی که همسرش به شدت بیمار است و چیزی به مرگش نمانده. تنها راه نجات یک داروی بسیار گران قیمت است که در شهر فقط یک نفر هست که آن را می فروشد. مرد فقیر داستان ما، هیچ پولی ندارد، هیچ آشنایی هم برای قرض گرفتن ندارد. به سراغ دارو فروش می رود و التماس می کند.

به دست و پایش می افتد و عاجزانه خواهش می کند آن دارو را برای همسر بیمارش به عنوان وام یا قرض به او بدهد. دارو فروش به هیچ وجه راضی نمی شود. به هیچ وجه. حالا مرد ما دو راه دارد. یا دارو را بدزدد و یا نظاره گر مرگ همسرش باشد. مرد دارو را شبانه می دزدد و همسرش را از مرگ نجات می دهد.

پلیس شهر او را دستگیر می کند. لارنس_کلبرگ ، روانشناس و نظریه پرداز بزرگ قرن بیستم، با طرح این داستان از مردم خواست به دو سوال جواب دهند:

in10

۱- آیا کار آن مرد درست بود؟ ۲- آیا برای این دزدی، مرد باید مجازات شود؟ چرا؟

داستان معروف کلبرگ تمام بزرگان دنیا را به چالش کشید. وی پس از طرح آن گفت از روی جوابی که می توانید به این سوال بدهید من می توانم میزان هوش و شعور اجتماعی شما را تشخیص دهم و مهمترین قسمت این سنجش، پاسخ به سوال «چرا» در سوال دوم بود.

هر کس جواب متفاوتی می داد. حتی سیاستمداران بزرگ دنیا به این سوال پاسخ دادند: -آری، باید مجازات شود، دزدی به هر حال دزدی است. – زیر پا گذاشتن مقررات، به هر حال گناه است. فارغ از بیماری همسرش. – کار آن مرد درست نبود اما مجازات هم نشود، زیرا فقیر است و راهی نداشته.

اما هنگامی که از گاندی این سوال را پرسیدند، پاسخ عجیبی داد. گاندی گفت کار آن مرد درست بوده است و آن مرد نباید مجازات شود. چرا؟ زیرا قانون از آسمان نیامده است. ما انسان ها قانون را وضع می کنیم تا راحت تر زندگی کنیم. تا بتوانیم در زندگی اجتماعی کنار هم تاب بیاوریم.

اما هنگامی که قانون منافی جان یک انسان بی گناه باشد، دیگر قانون نیست. جان انسان ها در اولویت است. آن قانون باید عوض شود.

گاندی گفت انسان بر قانون مقدم است. کلبرگ پس از شنیدن سخنان گاندی گفت بالاترین نمره ای که می توان به یک مغز داد همین است. گاندی مغز ششم (بالاترین سطح شعور)

in11
داستان پرستاری که مادری کرد

پرویز خان حدود ۱.۹ میلیون فالوور دارد. وی را در این نشانی دنبال کنید.

پژمان بازغی ورزشکار شد . . .

in12

پژمان بازغی نیز اخیرا با انتشار یک سلفی، از آغاز تمرینات خود در یکی از باشگاه های تهران خبر داد و نوشت:

دوباره، بعداز یکسال تمرین نکردن از امروز دوباره به همراه آقا کیوان وزنه زدن رو شروع کردم.

پ ن:خدایا سلام ما بیـــــدار شدیم سرحالیم امیــد داریم و می خندیم اینهــــا همه از کرم توست ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺩﺭ ﺷﺮﻭﻉ ﻫﺮ روز: به ﻓﻜﺮﻣﺎﻥ، ﻣﻨﻄﻖ ﺑﻪ ﻗﻠﺒﻤﺎﻥ، ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺑﻪ ﺭﻭﺣﻤﺎﻥ، ﭘﺎﮐﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩﻣﺎﻥ، ﺁﺯﺍﺩی ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻬﺎﻳﻤﺎﻥ، ﻗﺪﺭﺕ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﻴﻤﺎﻥ، ﻋﺸﻖ ﺑﻪ رفاقتمان، ﺗﻌﻬد ﻭ ﺑﻪ ﺗﻌﻬﺪﻣﺎﻥ، ﺻﺪﺍﻗﺖ ﻋﻄﺎفرما.

پژمان ۱ میلیون فالوئر دارد.

بهرام خان و سلفی ۱۵۴ هزار لایکی

in13

بهرام رادان که همانند رضا عطاران،‌ خیلی علاقه ای به نوشتن اینستانوشته ندارد و NO CAPTION را نوعی CAPTION می داند و عاشق این هشتگ است، از یک سلفی جدید خود رونمایی کرد.

IN14
عکس سیزده به در بهرام رادان که مشخص نیست در چه منطقه ای عکسبرداری شده است

بهرام رادان، ۲.۷ میلیون فالوور دارد.

رضا گلزار و اطلاعات کنسرت جدید

IN15

رضا گلزار در جدید ترین اینستانوشته بهاری خود، از آغاز فروش بلیط کنسرت های خود خبر داد.

رضا گلزار بیش از ۴ میلیون فالور دارد و در این نشانی در دسترس است.

حمید فرخ نژاد و روز پدر

IN16

حمید فرخ نژاد، بازیگر سینمای ایران که این روزها با خوب بد جلف پیمان قاسم خانی، فروش ۸ میلیاردی را تجربه می کند، در جدید ترین پست خود، روز پدر را تبریک گفت.

گر جه خوب بد جلف با انتقاداتی از سوی سینماگران همراه شده بود، اما وی در اینستانوشته ای، به این اظهارات پاسخ داد.

IN17
اینستانوشته حمید فرخ نژاد درباره فیلم خوب بد جلف: خوب خوب خوب

نقد مسعود فراستی معروف به فیلم خوب بد جلف را در زیر مشاهده کنید.

ویشکا آسایش و اینستانوشته های جدید

ویشکا آسایش، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون که سال پیش با می سی سی پی نشسته می میرد، یکی از پر  فروش های نمایش کشور را رقم زد، اینستانوشته های بهاری زیر را به اشتراک گذاشت.

in18

in19

in20
نهنگ عنبر ۲ با حضور رضا عطاران، ویشکا آسایش و مهناز افشار از اردیبهشت ماه اکران می شود
in21
شکار لحظه سلفی توسط سروش محمد زاده عزیز در پشت صحنه سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم

ویشکا آسایش را در این نشانی دنبال کنید.

مهناز افشار و اینستانوشته های بهاره

مهناز افشار نیز که با غیبت بهنوش بختیاری،  با بیش از ۵.۷ میلیون فالور، یکی از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرامی ایرانیان را در اختیار دارد، با اینستانوشته های زیر هفته قبل را به پایان برد.

in22
جلسه گزارش دبیر جشنواره جهانی آقای میر کریمی عزیز به سینماگران
in23
شما این سوپر گل سارا قمی رو نگاه کن. تیم ملی فوتبال زنان ایران ۶ تا گل به سنگاپور زد تا تن آسیا رو بلرزونه.
in24
پست اینستاگرامی مهناز افشار به مناسبت سیزده به در

مهناز را در این نشانی دنبال کنید.

اینستانوشته های آقای خندوانه

رامبد جوان که این روزها بدون حضور جناب خان، مشغول ادامه دادن برنامه پر بیننده خندوانه در شبکه نسیم است، در اینستاگرام همچنان فعال است و جدید ترین اینستانوشته های ایشان را در ادامه مرور می کنیم.

او از یک تئاتر جدید گفت:

از رامبد به همه ى آدم هاى باحال:

آب دستتونه بذارین زمین و بدو بدو برین نمایش وُلپُن رو ببینین. در تماشاخانه ى ایرانشهر. کارگردان مهدى کوشکى، رفیق عزیزم و یه تیم درجه یک و شیررررررررین. یک ساعت کلى کیف مى کنین. بچه هایى که تهرانن معطل نکنن و رفقاى شهرستانى هم هماهنگ مى کنیم که گروه عالىِ ولپن در اولین فرصت چندتا اجرا هم در چند شهر انجام بدن.

in25

in26
فراخوان تئاتری رامبد جوان
in27
اینستانوشته ای از رامبد جوان در حمایت از رئال مادرید اسپانیا
in28
اینستانوشته رامبد در آرزوی سلامتی هموطنان خراسان رضوی در پی زلزله هفته گذشته

ایتالیاگردی با الناز شاکردوست

الناز شاکردوست با نخستین فیلم رئال انیمیشن سینمای ایران (مبارک)، فروش موفقی را در اکران ۹۵ تجربه نکرد و این روزها در ایتالیا به سر می برد.

in29
اینستانوشته الناز شاکردوست در شهر میلان ایتالیا و در حال خوردن اسپاگتی بد مزه!. منظره کلیسای تاریخی DUMEO میلان را مشاهده می کنید که یکی از میراث جهانی این کشور به شمار می رود
IN30
یادم میاد سالـها پیش سیزده بدر، اونقدر تعداد آرزوهام زیاد بود که دلم مى خواست تمام سبزه هاى دنیا رو گره بزنم، امـروز مدت ها زمان برد براى پیداکردن فقط یک آرزو، نه اینکه آرزوهایم برآورده شده باشد نـه، ولى دیگر دلـم بى آرزو شده و این انسانِ بى آرزو مرا می ترساند.

سیزده به در ایتالیایی الناز شاکر دوست در شهر میلان، بیش از ۷ هزار کامنت و ۲۳۰ هزار لایک به همراه داشت. او بیش از ۵.۵ میلیون فالور دارد. وی را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از هدیه تهرانی؟

هدیه تهرانی یکی دیگر از هنرپیشه های سینمای ایران، با ۲۸۶ هزار فالوور، مطالب مختلفی را در چند وقت اخیر به اشتراک گذاشته که به مرور شماری از آن ها می پردازیم.

IN31
حفظ طبیعت و منابع طبیعى، محیط زیست، حیات و بقاى زمین که این روزها یک دغدغه و ضرورت جهانیست، لازم نیست گام هاى بزرگى بر داریم و یا فرض کنیم انجام کارى مسئولانه در این زمینه ها نیاز به زمان زیاد و تخصص و یا حتما حضور فیزیکى ما دارند و بنا بر این از عهده ما خارج هستند. همه ما به راحتى براى حفظ زمین و تنها خانه حقیقی مون با اندکى تدبیر یا خلاقیت، کمى سخاوت و با نگاهى جمعى می تونیم سهمى کوچک داشته باشیم و نقشمون رو در حد توان خودمون ایفا کنیم.
N32
خیلى خوشحالم از انتشار این فصلنامه و به دوستان و علاقمندان به حیوانات، حامیان و فعالان محیط زیست و حیات وحش هم پیشنهاد می کنم که با خوندنش و دونستن و شناخت بیشتر حتى نسبت به علاقه و دغدغه هاى شخصى، حامى فعالیت هامون هم با علم و آگاهى بیشترى باشیم. – “پازن” نشریه اى خصوصى و مستقل  با رویکرد حفاظتى براى مخاطب عمومى و متخصص منتشر و بدون سود و با قیمت تمام شده عرضه می شود.

هدیه تهرانی در اینستانوشته ای بهاری گفت:

میشه در انتهاى چرخش چهار فصل سال، امیدى به شروعى دوباره و تازه مثل بهار را در دل آرزو مندیم هر سالى که پیش روست، هر چهار فصل متغییر طبیعت، نمایشگر تغییر است و رشد و امید، ما هم تغییر مى کنیم، رشد می کنیم مثل هر چیز دیگر روى زمین «ما خاک همان خاک است و زمین همان زمین».

آرزو می کنم نه فقط امسال که هر لحظه ما با هر تغییرى که پیش روست، با هر تاثیرى به جبر، اصل و ریشه و خاکمان همان باشد که هست، همان باشیم که هستیم همان باشد که باید … درست مثل طبیعت … درست مثل زمین … همدلى و همراهى و همیارى اصالت و مسئولیت و عمل سلامتى و قدرت و رهایى هدفى همسو با مهر، آرامش و عشق و برکت زمین را براى همه آرزو می کنم هر روزتان نوروز.

هدیه را در این نشانی می توان دنبال کرد.

چه خبر از جادوگر پرسپولیسی ها؟

علی کریمی نیز در اینستانوشته های بهاری فعال است. در ادامه نگاهی داریم به جدید ترین نوشته های ایشان.

IN34

IN35
اینستانوشته ای از علی کریمی در آستانه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران

IN36

با آرزوی موفقیت برای تیم ملی ساحلی و درخشش دوباره پیمان جان و بقیه بازیکنان خوبه تیم

IN377
دیدار بهای علی آقا با کریم باقری و دوستان

علی دایی: تیم ما صاحب نداره  . . .

IN38

علی دایی که این روزها، وضعیت سختی را با تیم نفت تهران دارد، در جدید ترین اینستانوشته خود، درباره این تیم و شرایطش گفت:

تیم ما اصلا صاحب نداره. به طور مثال امروز اصلا نتونستیم برای تیممون اتوبوس تهیه کنیم و بازیکنان ما با ماشیناى خودشون به ورزشگاه اومدن تا بازی رو انجام بدیم.

این یک فاجعه برای فوتبال ما محسوب می شه. شما ببینید در اروپا چه می‌گذره. متاسفانه ما کسی رو نداریم. متاسفانه حتی زمین تمرین هم نداریم و از این و اون خواهش می‌کنیم زمین در اختیار ما بگذارند تا تمرین کنیم. متاسفانه کسی پاسخگوی ما نیست.

مشکلات مالی همه چیز تیم ما رو خراب کرده. ما اومدیم‌ تا با فوتبال کیف کنیم اما با این وضعیت عذاب می‌کشیم. بازیکنان من با غیرت میان و برای دل خودشون بازی می‌کنند. این تیم با این شرایط باید به لیگ یک سقوط می‌کرد نه اینکه در فینال جام حذفی حضور داشته باشه از این وضعیت زجر می کشم.

دو سه ماه هست که با فوتبال حال نمی کنم ولی چون تعهد دادم مجبورم. باید بایستم و کار رو انجام بدم. مطمئنا آدم خسته می شه.

in39
علی دایی و دخترش
in40
علی دایی و خداداد عزیزی در سال ۱۳۷۵

چه خبر از اسطوره استقلالی ها؟

فرهاد مجیدی که این روزها در فرانسه به سر می برد، با ۱ میلیون فالور، مشغول پاریس گردیست.

in41

in42

فرهاد را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از وی کافه؟

روزهای بهاری با کافی شاپ سیار تهرانی ها و نوشیدنی ها و خوردنی های خونگی را در ادامه بررسی می کنیم.

in43
اینستانوشته بهاری وی کافه
in45
کافی وی و فولکس واگن نوستالژیک آبی رنگ تبدیل به اسباب بازی شده است

کافی شاپ سیار تهرانی ها را با برنامه های مختلف بهاری در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از رضا یزدانی؟

خواننده نوستالژی خوان کشورمان اخیرا چند پست را به اشتراک گذاشت.

in46

in47
به شدت مشغول کار بر روی آلبوم جدید. همتون غافل گیر می شید

رضا در این نشانی در دسترس است.

احسان علیخانی هم ۱ میلیونی شد

احسان علیخانی، مجری موفق شبکه سوم سیما که او را بسیاری با برنامه ماه عسل ماه رمضان می شناسند، بعد از مدت کوتاهی که به اینستاگرام امد، توانست شمار مخاطبان خود را به ۱ میلیون نفر برساند.

وی اخیرا یک پست عجیب گذاشت:

بهت گفتم اگر تو دروغ باشی، تموم می شم… ناامیدم کنی، میمیرم… هم دروغ بودی هم ناامیدم کردی، تموم شدم اما نَمُردَم ،،، گریه کردم، زار زدم، قرص خوردم، مریض شدم، کَمَرَم شکست اما نَمُردَم … اون بالایی صِدام کرد، گفت: بلند شو، من هستم، هر چی بشه من هستم، نترس، بلند شو …

in58

بلند شدم، سخت بود اما بلند شدم، با چشم های تار، با دستِ لرزان، با سر گیجه های مداوم، با پاهای خسته، با خندهای مصنوعی به مردم، با کتُ و شلوارِ زورکی به تَنَم … گذشت، ٩٠ روز گذشت و من با زخمی که زدی با دردی که دادی رفیق شدم حتی دوستشون دارم چون از تو دارم رفیق…

in59

پیرم کردی اما بزرگ شدم، انقدر که دیگر هیچ خبری شوکه ام نمی کند … من تو را بخشیدم اما فراموش نمی کنم چه کردی با من، بخشیدم ، چون نمی خواهم شبیه تو سنگدل باشم، من بخشیدم اما حسابِ تو و آن بالایی باقیست …دروغ، حیله و نیرنگ هایت من را فریب داد اما نقشه تو برای اون بالایی چیست؟! تمام عمر جا خالی دادی، مواظب لحظه ای باش که بی هوا می آید.

همه می میریم و چیزی برای بُردن نداریم اما من حداقل زخم و دردی که تو به من هدیه دادی را با خود می برم برای اون بالایی، شاید دیوانگی هایم را ببخشد، تو که طبیب نبودی شاید اون بالایی طبیب زخم من شد، که حتما می شود.

راستی این روزها امید و زندگی کدام بیچاره ای هستی؟ بهش رحم کن و نقابَت را زودتر بردار ، اجازه بده زودتر با دردَش آشنا شود، این روزها از آدم های بدون درد بیزارم، چون بدون درد زندگی از معنا خالیست، جهان از شعر خالیست، تنهایی از دعا خالیست، آدمِ برای حرف زدن با اون بالایی خالیست و من بدون درد از خودم خالی می شوم.

in60
سلفی نوروزی احسان با مهران مدیری

درد به درد می خورد رفیق، کاش با دردهایت رفیق می شدی که به آدم ها زخم نزنی، ای کاش، اما افسوس که دردهایت را پشتِ هزار دروغ رنگی پنهان می کنی …حداقل مواظب هدیه کریسمَسی که بهت دادم باش، بابانوئل در گوی ِ شیشه ای با موسیقی ِ قبلِ خواب، هر بار که میبینیش به این فکر کن که چقدر دنیایِ کوچکی داری، انقدر که همیشه باید با دروغ از مردم عشق و احترام دزدی کنی … بی خیال رفیق ،، ممنونم به خاطر آشتی دادنم با اون بالایی … با احترام : (رَوی، وکیل دادگستری)

البته احسان گفت که این متن از یک داستان اسپانیولی برداشته شده است.

از محسن تا محسن در چند کلیک!

محسن چاوشی نیز در بهار ۹۶ در اینستاگرامش فعال تر از بهار ۹۵ است.

in48
به صحر شدم. عشق باریده بود
in49
امروز مستیم ای پدر. توبه شکستیم ای پدر. از قحط رستیم ای پدر. امسال ارزانیست این

محسن با ۵۴۶ هزار  فالوور در این نشانی در دسترس است.

فرزاد فرزین نیز در یک سلفی بهاری، از مدیر برنامه های جدیدش رونمایی کرد.

in57

فرزاد فرزین بیش از ۱.۲ میلیون فالوور دارد.

محسن یگانه نیز با اینستانوشته های زیر به میان طرفدارانش آمد.

in50

in51

محسن با ۱.۲ میلیون فالوور  در این نشانی در دسترس است.

دنیای  مد ایرانی

دنیای مد و لباس از جمله جذاب ترین روندهایی است که توسط کاربران ایرانی اینستاگرام دنبال می شود. یکی از این صفحات که به مد مفهومی اشاره دارد، صفحه نرگس طافی بود که بیش از ۱۰ هزار فالوور دارد.

in52

in53
لباس مفهومی: مدل: لیندا کیانی. طراح: نرگس طافی

سرویس هنری روزیاتو بزودی مصاحبه ای با خانم نرگس طافی که نفر برگزیده جشنواره مد و لباس فجر ۹۵ است خواهد داشت.

صفحه مد گرافی نیز با ۱۴۲ هزار مخاطب، به تحلیل مد و لباس می پردازد. نگاه تحلیل مد گرافی به مقولات دنیای مد و لباس سبب شده تا مطالب این صفحه بازتاب های گوناگونی داشته باشد.

in54
تحلیلی از مهتاب کرامتی
in55
توصیه هایی برای کوتاه کردن موی سر

استایل سنتر نیز از جمله صفحات پر مخاطب مد ایرانی است که به تحلیل پوشش بانوان ایرانی می پردازد.

in56

درباره عکس بالا گفته شد:

مانتو بلند از جنس حریر، یک مدل متداول برای مانتو مجلسی است که می تواند برش، دوخت، رنگ و استایل های متفاوت داشته باشد. مانتویی که در تصویر بالا می بینید، یک مدل شیک و ساده است که بهترین ست برای آن، یک سارافون بلند با پارچه ای مشابه است.

ترکیب مانتو و سارافون بلند، یک استایل خانمانه و باوقار ایجاد می کند که با کفش پاشنه بلند و روسری گره خورده دور گردن، کامل می شود. از طرفی روسری طوری بسته شده که یقه گیپور مانتو که مدل مانتو را کمی مدرن کرده، به خوبی دیده شود.

رنگ شیری و زرد برای روسری، انتخابی غیر متعارف برای این رنگ مانتو است که با تضادی که ایجاد کرده، مانتو را بهتر نشان می دهد. همچنین روشن بودن رنگ روسری، تیرگی مانتو و سارافون را کم می کند. این مدل مانتو با این ترکیب پارچه برای افرادی که پایین تنه بزرگی ندارند، مناسب است.

دنیای اینستاگرام ایرانیان را هر هفته با اینستاگردی روزیاتو دنبال کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود