نگاهی به رژیم غذایی و تمرینات ورزشی «دواین جانسون» برای حضور در فیلم «سریع و خشمگین»

«دِ راک»، گران ترین بازیگر درشت اندام هالیوود

نگاهی به رژیم غذایی و تمرینات ورزشی «دواین جانسون» برای حضور در فیلم «سریع و خشمگین»

آنچه در میان برخی از چهره های پرآوازه و پرطرفدار هالیوودی به شهرت آنها انجامیده، اندام کاملا متفاوت شان است که در کنار تمام انتقادهایی که گاهی بر نقش های اسطوره گونه و ابرانسانی آنها می شود، ستوده نیز می شوند و از همین اندام استثنایی خود درآمدهای میلیون دلاری را نیز کسب می کنند.

در این میان می توان به «دواین جانسون» اشاره کرد که لقب پردرآمدترین هنرپیشه درشت اندام هالیوود را از آن خود کرده و در میان طرفداران خود با نام «دِ راک» شناخته می شود. اندام این بازیگر که در برخی مواقع نیز غیرواقعی به نظر می رسد، به آسانی بدست نیامده و برای حفظ و تقویت آن مرارت های فراوانی کشیده شده.

در فیلم «سرنوشت خشمگین» از مجموعه فیلم های «سریع و خشمگین»، جانسون در نقش «هابز» و با بدنی استوارتر از همیشه ظاهر شد. این بازیگر معروف هالیوود از ورزش های روزانه و رژیم های غذایی خود در دوران بازی در این فیلم، تصاویر و ویدئوهایی را برای علاقمندانش در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته.

آنچه در ادامه آورده شده، مختصری از رژیم غذایی و تمرین های ورزشی روزانه جانسون است که در صورت علاقه می توانید آنها را مطالعه و به دلایل داشتن چنین اندامی پی ببرید.

او به ورزش کردن بسیار علاقمندست و این کار را به صورت افراطی انجام می دهد

2

«دیو رینزی» مربی شخصی جانسون می گوید: “دواین آنقدر به ورزش کردن علاقمند است که به زحمت می توان او را از باشگاه بیرون آورد. زمانی که کار با او را آغاز کردم، برای ایجاد تعادل در انجام تمرین های موثر مجبور بودم بعد از انجام ۴۵ تا ۶۰ دقیقه ورزش بسیار سنگین، او را متوقف کنم.”

وزن او دائم در حال نوسان است که بر حسب بازی در فیلم های مختلف تغییر پیدا می کند

برای بازی در نقش هابز در فیلم «سرنوشت خشمگین»، علی الرغم داشتن اندامی مناسب حدود ۱۱ کیلوگرم وزن اضافه کرد

000

جانسون در صفحه اینستاگرام خود در این باره می گوید: “در این فیلم قصد دارم که به قوی ترین، جذاب ترین و سرگرم کننده چهره در قالب شخصیت «هابز» در آیم.”

وی برای اضافه وزن حدود ۱۱ کیلوگرم، روزانه حدود ۶۰۰۰ کالری دریافت می کرد

3

برخی مواقع مجبور بود که در بعضی از وعده های غذایی سر خودش را کلاه بگذارد. وی می گوید: “گاهی ۸ تکه نان تست فرانسوی ترش با مقادیر قابل توجهی از پای سیب را می خوردم.”

برای اضافه وزن، ۷ وعده در روز غذا می خورد

4

نحوه غذا خوردن او گاهی حدود ۵ کیلوگرم اضافه وزن در روز را به همراه داشت. رژیم غذایی که وی سال ها پی می گیرد عمدتا شامل گوشت، سبزیجات و تخم مرغ است.

به طور مداوم بدنسازی کلاسیک انجام می دهد

00

تمرین هایی که او انجام می دهد مسلما برای مبتدی ها کارآمد نیست چرا که بسیار سنگین و طاقت فرسا هستند. او به عضله سازی خصوصا روی سینه، پشت، عضلات دوسر و پاها علاقه دارد.

در مورد پاهایش اصلا شوخی ندارد

5

او یکی از طرفداران تمرین های سیم کش است

6

در مجموعه تلویزیونی «گارد ساحلی»، به همراه بازیگر نقش مکمل خود «زک افران»، لاستیک های سنگین را غلتاند

7

گاهی سگ ها بر سر راه تمرین های او قرار می گیرند

8

تمرین های ورزشی خود را صبح خیلی زود آغاز می کند

9

جانسون عمدتا تمرین های ورزشی روزانه خود را در ساعت ۴ تا ۵ صبح آغاز می کند و در این زمان به سخت ترین تمرین های آن روز می پردازد. پس از صرف صبحانه، به مدت یک ساعت و نیم وزنه می زند. وی در این باره می گوید: “من علاقه فراوانی به انجام تمرین های سخت در ساعات اولیه روز دارم چرا که از هم از لحاظ جسمانی و هم فکری شروع خوبی برای روز محسوب می شود.”

شش روز در هفته تمرین مداوم ورزشی دارد

10

او شش بار در روز و روزی دو بار تمرین مداوم دارد. یک روز در هفته نیز استراحت می کند.

تا دو سال پیش، بیش از حد ماهی کاد می خورد اما اکنون از آن تنفر دارد

11

اگرچه در گذشته حدود ۴۰۰ کیلوگرم از این نوع ماهی را در طول سال مصرف می کرد با این حال همیشه از طعم این ماهی تنفر داشت.

تصویری از صبحانه ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح جانسون را شاهد هستید که شامل گوشت بوفالوی علفخوار، تخم مرغ و بیسکویت گندم خامه ای است. بعد از این وعده او ۶ بار دیگر در در روز نیز غذا می خورد

12

منبع: thisisinsider
۲ نظر

ورود

  • Ali فروردین ۲۶, ۱۳۹۶

    اسطوره.فکر نکنم کسی باشه از این دوستمون بدن بهتری داشته باشه

  • رضا آبان ۳۰, ۱۳۹۸

    خیلی خوبه لعنتی :)))))