با گرانترین و لوکس ترین خانه های قابل خریداری در ۲۷ کشور دنیا آشنا شوید

با گرانترین و لوکس ترین خانه های قابل خریداری در ۲۷ کشور دنیا آشنا شوید

خانه و منزل یکی از مهمترین موارد زندگی در سراسر دنیا به شمار می رود. هر کسی در هر کشوری که زندگی می کند، یکی از اصلی ترین اهداف خود را خرید خانه و تهیه سرپناه می داند. در سرزمینه ای مختلف افراد با سطح درآمدهای متفاوت ساکن هستند. وضعیت اقتصادی آن ها در نوع منزل نیز نمود پیدا می کند و هر کسی توان مالی بیشتری داشته باشد، خانه بزرگتر و بهتری در اختیار خواهد داشت.

در این میان برخی از افراد سطح درآمد بسیار بالایی دارند و به اصطلاح در طبقه مرفه جامعه قرار می گیرند. ثروتمند بودن در هر کشور با توجه به وضعیت معیشتی آن سرزمین متفاوت است و به شکلی ویژه تعریف می شود. حال سوال اینجاست که با توجه به نکات گفته شده، بهترین خانه هایی که می توان در کشورهای مختلف خریداری نمود کدام هستند؟

یک پایگاه بین المللی معتبر، لیستی از گرانترین و بهترین خانه ها در ۲۷ کشور مختلف را تهیه کرده و به اشتراک گذاشته است. در این فهرست منازلی لوکس و خارق العاده از کشورهایی نظیر روسیه تا سرزمین هایی مانند کاستاریکا به چشم می خورند. دعوت می کنیم آن ها را ببینید و تا پایان همراه باشید.

آندورا

1010-w750
این عمارت ۶ اتاق خوابه که در کوه های کشور آندورا قرار گرفته، در حال حاضر ۲۹.۹ میلیون دلار (۱۱۲ میلیارد تومان) قیمت دارد. در اطراف خانه نیز ساختمان های متعددی مانند محل نگهداری اسب وجود دارد. فاصله عمارت با پیست های اسکی نیز چندان زیاد نیست.

استرالیا

1011-w750
این عمارت ۷۵ میلیون دلاری (۲۸۱ میلیارد تومان) کیلومترها خارج از شهر سیدنی قرار گرفته و چهار نسل از یک خانواده مالک آن بوده اند. خانه یاد شده دارای هفت عدد اتاق خواب است و برای خودش ساحل اختصاصی دارد.

باهاما

1012-w750
شما می توانید این عمارت زیبای کارائیب را با قیمت ۲۹ میلیون دلار (۱۰۹ میلیارد تومان) خریداری کنید. خانه چهار خوابه مذکور در منطقه «لیفورد کِی» قرار گرفته و ساحل اختصاصی ۱۰۸ متری و خانه ای خصوصی برای میهمان ها در آن دیده می شود.

باربادوس

1013-w750
این عمارت عظیم ۲۰ اتاق خوابه، بیش از ۱۲۵ میلیون دلار (۴۶۹ میلیارد تومان) قیمت دارد. شما می توانید در پارکینگ خانه ۱۸ عدد خودرو را جای دهید. سالن ماساژ، باشگاه سلامتی و کافی شاپ نیز در آن به چشم می خورد.

برزیل

1014-w750
سائو پائولو یکی از گرانترین شهر های جهان به شمار می رود. بنابراین تعجبی ندارد که خرید یک ساختمان ۴ اتاق خوابه برای شما ۲۰.۸ میلیون دلار (۷۸ میلیارد تومان) هزینه داشته باشد. شما با خرید این عمارت ۱۸۶۹ متر فضا از جمله اتاق ناهارخوری و کتابخانه ای بزرگ را در اختیار خواهید داشت.

کانادا

1015-w750
این خانه ۴۸ میلیون دلاری (۱۸۰ میلیارد تومان) یکی از بزرگترین عمارت های نزدیک به آب به شمار می رود. فضای ۹۳۰ متر مربعی، مناظر زیبای اقیانوس و سروهای قد کشیده زیبا، مکانی رویایی را پدید آورده اند.

شیلی

1016-w750
مناظری که این خانه ۵ اتاق خوابه پیش روی چشمان شما قرار می دهد، در نوع خود بی نظیر است. این عمارت در میان پارک پومالین قرار گرفته و ۱۰.۵ میلیون دلار (۴۰ میلیارد تومان) قیمت دارد.

چین

1017-w750
خانه ۵۸ میلیون دلاری (۲۱۸ میلیارد تومان) و سه طبقه در شهر پکن، دارای ۶ اتاق خواب و سه سالن نشیمن است.

کاستاریکا

1018-w750
این عمارت سه بخشی جنگلی متعلق به مل گیبسون بازیگر سرشناس سینماست. شما می توانید آن را در تپه های بالای اقیانوس آرام پیدا کنید. قیمت این خانه ۲۹.۷ میلیون دلار (۱۱۱ میلیارد تومان) اعلام شده است.

فرانسه

1019-w750
اگر شما به دنبال خانه ای کاملا متفاوت می گردید، این عمارت انتخاب مناسبی خواهد بود. در نظر داشته باشید که قیمت خانه بسیار سرسام آور بوده و در حدود ۳۹۰ میلیون دلار (۱۴۶۳ میلیارد تومان) برآورد می شود. خانه حبابی که در شهر کن واقع شده، یکی از خاص ترین بناهای جهان به شمار می رود.

آلمان

1020-w750
این عمارت ۲۰ اتاق خوابه و رویایی در شهر مونیخ آلمان، دارای سالن ماساژ و مرکز ورزشی است و قیمت آن ۲۱.۴ میلیون دلار (۸۰ میلیارد تومان) اعلام شده است.

یونان

1021-w750
این عمارت ۷ اتاق خوابه در آرگولیس، از طریق سه ساحل به صورت اختصاصی به آب های شفاف خلیج سارونیک دسترسی دارد. این خانه ۲۱.۳ میلیون دلار (۸۰ میلیارد تومان) قیمت گذاری شده است.

هند

1022-w750
این ویلا که در کشور هند قرار گرفته، ۲۹.۸ میلیون دلار (۱۱۲ میلیارد تومان) قیمت دارد و درون آن ۵ عدد اتاق خواب دیده می شود. کف های سنگ مرمر، بخش خدمه، ورودی مدور و استخر، از دیگر ویژگی های خانه هستند.

ایرلند

1023-w750
در مرکز این عمارت ۲۰۲۳ هکتاری ساختمانی متعلق به قرن ۱۸ به چشم می خورد. شما با پرداخت ۲۹.۹ میلیون دلار (۱۱۲ میلیارد تومان)، تمام زمین ها، خانه و ۷ ساختمان دیگر را در اختیار خواهید داشت.

ایتالیا

1025-w750
این خانه که زمانی محل اقامت دوک بزرگ توسکانی بوده، اکنون ۶۹.۲ میلیون دلار (۲۶۰ میلیارد تومان) قیمت گذاری شده است.

ژاپن

1026-w750
شما برای خرید این خانه ۴ اتاق خوابه در توکیو باید ۹ میلیون دلار (۳۴ میلیارد تومان) هزینه کنید. دورن این بنای مدرن حیاطی داخلی وجود دارد که از نور طبیعی خورشید بهره می برد.

مکزیک

1027-w750
در میان منطقه طبیعی حفاظت شده یونسکو، ساختمانی لوکس به چشم می خورد که با صدها هکتار زمین سرسبز احاطه شده است. این عمارت ۳۰ میلیون دلاری (۱۱۲ میلیارد تومان) ۱۳ اتاق خواب دارد که در ۵ ویلا پخش شده اند.

موناکو

1028-w750
این پنت هاوس ۵۵.۴ میلیون دلاری (۲۰۸ میلیارد تومان) ۴ عدد اتاق خواب دارد و در آن گاردن روفی بسیار بزرگ دیده می شود.

نروژ

1029-w750
این عمارت لوکس سه طبقه مناظری دیدنی را در جزیره نسویا پیش روی چشمان شما قرار می دهد. طراحی اتاق ها بر عهده ورساچه بوده است. یک پارکینگ خصوصی نیز در این خانه ۶.۷ میلیون دلاری (۲۵ میلیارد تومان) دیده می شود.

فیلیپین

1030-w750
این بنا در یکی از زیباترین جزایر فیلیپین ساخته شده و بخشی از مجموعه اقامتی آمانپولو به شمار می رود. شما می توانید با پرداخت ۱۲ میلیون دلار (۴۵ میلیون دلار) این خانه زیبا را خریداری نمایید.

روسیه

1031-w750
این خانه بیرون از شهر مسکو قرار دارد و ۸۰ میلیون دلار (۳۰۰ میلیارد تومان) قیمت گذاری شده است. نمای داخلی شاهانه آن نظر هر کسی را به خود جلب می کند. ورودی مدور، استخر داخلی و جاده اختصاصی از دیگر ویژگی های آن به شمار می رود.

آفریقای جنوبی

1032-w750
موقیعت حرف نخست را در زیبایی این خانه ۱۰ میلیون دلاری (۳۸ میلیارد تومان) می زند. شما می توانید صحنه های زیبای طبیعی را در «کِیپ غربی» شاهد باشید.

اسپانیا

1033-w750
شما در نگاه نخست مجذوب این خانه ۸۵ میلیون دلاری (۳۱۹ میلیارد تومانی) خواهید شد. در این عمارت ۱۰ عدد اتاق خواب، ۱۷ حمام، سینمای خصوصی، اتاق پزشکی و استخری همراه با یک آبشار مصنوعی دیده می شود.

سوییس

1034-w750
این عمارت قرن پانزدهمی بیش از ۳۷.۹ میلیون دلار (۱۴۲ میلیارد تومان) قیمت دارد. ۹ اتاق خواب، یک استخر و منطقه اسب سواری از جمله امکانات آن به شمار می روند.

ترکیه

1035-w750
این عمارت ۲۳ اتاق خوابه در دهانه تنگه بسفر در شهر استانبول قرار گرفته است. بنای یاد شده در اواسط قرن نوزدهم توسط ژنرال سابق عثمانی ساخته شده است. این خانه در حال حاضر ۹۵ میلیون دلار (۳۵۶ میلیارد تومان) قیمت دارد.

بریتانیا

1036-w750
این عمارت در که منطقه نایتسبریج لندن واقع شده، مکانی است که توسط هتل ماندارین اداره می شود. در طبقه پنجم آن خانه ای ۵ خوابه که توسط برادران کَندی طراحی گشته به چشم می خورد. شما برای خرید این منزل باید ۶۸ میلیون دلار (۲۵۵ میلیارد تومان) بپردازید.

آمریکا

1037-w750
به جرات می توان گفت که در ایالات متحده خانه ای لوکس تر از این عمارت ۲۵۰ میلیون دلاری (۹۳۸ میلیارد تومان) وجود ندارد. خانه بل ایر بیش از ۱۲ اتاق خواب بزرگ، ۲۱ حمام، سه آشپزخانه، ۵ کافه، یک استخر بزرگ و سالن بولینگ را درون خود جای داده است.

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود