از آهنگ جام جهانی «جناب خان» تا کنسرت جنجالی «ایلیاس یالچیناش» در کیش

متن کامل ترانه اختصاصی جناب خان برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

از آهنگ جام جهانی «جناب خان» تا کنسرت جنجالی «ایلیاس یالچیناش» در کیش

ترانه جناب خان به صورت فایل ویدویی به مناسبت حضور ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه منتشر شد. متن ترانه جناب خان در این گفتار ارائه شده است. با این حال، موسیقی ایران در هفته آخر بهار ۹۷ که مصادف با پایان ماه رمضان و برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است، جان تازه ای یافته است. کنسرت ارکستر ملی ایران به مناسبت راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به رقابت های روسیه در شهرهای مختلف  این کشور برگزار می شود و این برای نخستین بار است که هیات فرهنگی موسیقیایی، تیم ملی را در این رقابت ها همراهی میکند. برخی از هنرمندان پاپ مثل فرزاد فرزین نیز بزودی در سنت پترزبورگ روی صحنه می رود. در آستانه برگزاری رقابت های جام جهانی، برخی از خوانندگان داخلی نیز قطعاتی آماده کرده اند که قطعه جنجالی سالار عقیلی از آن جمله است. در روز افتتاحیه که ساعت ۱۹ روز ۵ شنبه همین هفته به وقت تهران است، رابی ویلیامز انگلیسی و آیلا خواننده روس، اجرای مراسم را در ورزشگاه لوژنیکی مسکو بر عهده خواهند داشت.

ترانه جناب خان برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه 

با خبر شدیم که جناب خان خنداونه نیز قطعه ای آماده کرده است که در زیر مشاهده میکنید که در چند روز اخیر بازدید زیادی به خود اختصاص داده است و به نظر می رسد که رامبد جوان در طول برگزاری رقابت های جام جهانی و مسابقات ایران، ترانه و پست های بیشتری در اینستاگرام پر مخاطبش به اشتراک بگذارد و بازتاب هایی همچون پست جنجالی امیر مهدی ژوله درباره لباس تیم ملی فوتبال که واکنش شدید مهدی طارمی و سردار آزمون را به همراه داشت، به ارمغان آورد.

متن ترانه جام جهانی جناب خان (محمد بحرانی) برای جام جهانی

اگر دوست دارید متن این ترانه جالب را داشته باشید در زیر بخوانید:

جای دنیا با یه توپ دو لایه روی آسفالتی که نداره یه سایه یکی پا برهنه یکی با دمپایی کل میندازن که بزنن لایی
کجای دنیا تیر دروازه پیته یه پا دوتا مال ماست داداش حالیته برنده به جا تو کوچه ی آسفالتی هر سه تا کرنر یدونه پنالتی
ما با جدول کوچه کردیم یک دو مارو نترسون از کریس رونالدو شوت یه ضربو کجای دنیا دیدی تا حالا با توپ دو لایه کات کشیدی یه ربات صلیبیش پاره میشه مرده تا حالا زانوهات آب آورده اگه پخش میشد شبکه یک روزی فیلم فرار به سوی پیروزی ما بودیم که بعد شیرجه ی راکی شیرجه میزدیم رو زمین خاکی این زخما بدست نیومده ارزون مارو از سیوای دخیا نترسون ما اونیم که با دستامون میکوبیدیم روی عرصه ها ما طعم سختی هارو هم چشیدیم میخوایم که باشیم پوستر روی دیوارای خونه هاتون تموم شد اون دوران و قد کشیدیم

گنده هاشون کیان راموس و کاستان اینا نمیشن برای بچه ها داستان دریبل زنای اونا ایسکو و آلبان کشویی میخورن هردوشون از اشکان نگو هست فقط سرخیو بوسکتس که لژیونرامون میکنن سوسکش اسکوربورد پوکید شرمنده
پرتابای دست بیرانونده تیممون لوله کردنو فوت آبه میگی نه مهمون ما کیک و نوشابه ما اونیم که با دستامون میکوبیدیم روی عرصه ها ما طعم سختی هارو هم چشیدیم میخوایم که باشیم پوستر روی دیوارای خونه هاتون تموم شد اون دوران و قد کشیدیم

نیمار جونیور نیمار .. نیمار نیمار اومدیم روسیه والا ایران براتون چه کابوسیه نیمار نیمار اومدیم روسیه ایران براتون چه کابوسیه گوشت به زنگه سی کو چی گفتمت گوشت به زنگه سی کو چی گفتمت یهو دیدی نیمار اومدم روفتمت
یهو دیدی نیمار اومدم روفتمت نیمار نیمار اومدیم روسیه ایران براتون و چه کابوسیه

یعنی دیوونه ی ای نی انبونوم دیوونه این نی انبونوم! وی ماشاالله ماشالا بزن یکی دیگه وی ماشالا هله ما ماشالله
بزن یکی دیگه وی هله ما حله مالی ما ماشالله بزن یکی دیگه وی هله ما حله یا ماشالله بزن یکی دیگه یعنی اینیستا چنان بندازیم تو لاییش که نفهمه از کجا خورده وی ماشالا هله ما ماشالله بزن یکی دیگه محمد صلاح تو چی صلاح میدونی؟!
وی هله ما حله یا ماشالله بزن یکی دیگه یعنی فقط جای ابراهیم تهامی تو تیم خالیه جونم احمد عابدزاده

ترانه جناب خان برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را امیر سلطان احمدی سرود و  بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. ترانه جناب خان برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تنها ویدیو کلیپی است که با ژانر طنز و موسیقی منتشر شده  است.

جنجال کنسرت ایلیاش یالتینناش

برگزاری یا عدم برگزاری کنسرت یالتیناش در جزیره کیش که برای اولین‌بار قرار است طی روزهای  ۱۳ و ۱۴ تیرماه به همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده در جزیره کیش برگزار شود در هاله ای از ابهام قرار دارد. روابط  عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جدیدا اعلام کرد که هیچگونه مجوزی برای برگزاری این برنامه در ایران صادر نکرده است. در این خبر وصول درخواست صدور مجوز این برنامه تأیید شده بود ولی روابط عمومی دفتر موسیقی اعلام کرد نسبت به صدور مجوزی در این زمینه اقدامی نکرده و مسئولیت هر گونه برنامه های موسیقایی فاقد مجوز مناطق آزاد کشور را برعهده مسئولان و مدیران مناطق یاد شده دانست.

به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این دفتر، ضمن تایید دریافت درخواست صدور مجوز برای خواننده مذکور توسط شرکتی ایرانی، عدم تناسب برنامه و خواننده یاد شده با مختصات فرهنگی کشورمان را دلیل عدم صدور مجوز اعلام کرده و مسئولیت هر گونه برنامه های موسیقایی فاقد مجوز مناطق آزاد کشور را برعهده مسئولان و مدیران مناطق یاد شده دانسته است. اما با این حال، شرکت اکسیر نوین اعلام کرد که کنسرت با دریافت مجوز از نهادهای ذیربط در کشور برگزار می شود. مدیر نظارت بر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز اخیرا از برگزاری قطعی این برنامه در روزهای اعلامی در جزیره مرجانی کیش خبر داده است.

آلبوم بی کلام افشار آمد

آلبوم موسیقی بی‌کلام «افشار» در مایه افشاری از متعلقات دستگاه شور با ترکیب سازهای تار و بم‌تار، سنتور و تمبک با نوازندگی رضا مهدوی، مهسا عظیمی و آرش فرهنگ‌فر توسط موسسه «راوی» منتشر شد.  این اثر با آهنگسازی و نوازندگی تار و بم تارِ «مهسا عظیمی» کارشناس ارشد رشته نوازندگی ساز ایرانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، سنتورِ «رضا مهدوی» از پیشکسوتان رشته نوازندگی و استاد دانشگاه و «آرش فرهنگ‌فر» نوازنده تنبک ارایه شده است.

آلبوم افشار شامل قطعات «ضربی مه تا»، «بداهه تار و سنتور در درآمد»، «چهار مضراب مَه شب»، «بداهه تار و سنتور در عراق» و «رِنگِ مه رخ» است.

آخرین خبرها از اجرای ارکستر سمفونیک ایران

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «شهرداد روحانی»، چهاردهم و پانزدهم تیر در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. این ارکستر بعد از اجرا در جام جهانی در روسیه، با اجرای آثاری از سرگئی راخمانینوف و آنتون دورژاک در تالار وحدت تهران اجرا می کنددر این اجرا، وکالیز و کنسرت پیانو شماره ۲ اثر سرگئی راخمانینوف و سمفونی شماره ۹ اثر آنتون دورژاک به اجرا درخواهد آمد. «میترا کوته» به عنوان سولیست در کنسرت پیانوی شماره‌ ۲ راخمانینف حضور دارد.

آخرین اجرای ارکستر سمفونیک، ۲۸ اردیبهشت‌ بود. در آن کنسرت؛ آثاری مانند «کارناوال حیوانات» اثر کامیل سن سانس، «آرواره کوسه» اثر جان ویلیامز و «باروک فلامینگو» اثر دبورا هانسون روی صحنه رفت. این ارکستر پیش از آن نیز قطعاتی چون «آواهای اسلوانی» اثر آنتون دورژاک، «سوئیت دریاچه قو» اثر پیتر چایکوفسکی، «در بازار ایرانی» اثر آلبرت کتل‌‌بی، «دانزون شماره ۲» اثر آرتورو مارکز، «بر باد رفته» اثر ماکس اشتاینر و «رقص شمشیر آرام» اثر خاچاطوریان را اجرا کرده است.

«اشکان کمانگری» قطعه «ره سلامت»‌ را منتشر کرد

قطعه ره سلامت صدای «اشکان کمانگری» خواننده‌ی جوان موسیقی ایران و موسیقی «فرید سعادتمند» به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. در این قطعه غزلی دیرآشنا از مولوی با تنظیم «میلاد بیضا» و میکس و مسترینگ «نوید صالح‌زاده» آمده است. این قطعه با اقتباس از فضای فیلم «دلبری» به کارگردانی سید جلال اشکذری ساخته و پرداخته شده است.

«اشکان کمانگری» درباره‌ی آن نوشته است: «وقتی قرار است مرگ گردنبندی زیبا بر گردن دختر زندگی باشد در بر گرفتن آن‌هم مثل نوشیدن شیر از سینه‌ی مادر است همان قدر گرم همان قدر گشوده به دنیایی دیگر پر از شگفتی… زندگی بزرگوارانه تو طی سالهای کودکی تا جوانی من ترجمان عشق ، گذشت و ایثار بود و چه غریبانه بدنبال همسفرت رفتی. امروز سالگرد رفتن تو ، طوبای زندگی من ، همه آنچه به آن مؤمن بودم و ماندم، مادرم! پیشکش.»‌

همکاری کنسراتور چایکوفسکی با نوازندگان ایرانی

خبر بعدی اینکه رییس کنسرواتوار چایکوفسکی برای اعزام استادان روسی با هدف آموزش نوازندگان ایرانی، اعلام آمادگی کرد. به گفته روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، رییس کنسرواتوار دولتی چایکوفسکی مسکو با حضور در بنیاد رودکی با مدیرعامل این بنیاد دیدار کرد. در این دیدار دو طرف برای اجرای برنامه‌های مشترک اعلام آمادکی کردند. علی اکبر صفی‌پور، مدیرعامل بنیاد رودکی با اشاره به اینکه این بنیاد بجز در حوزه موسیقی در تئاتر و هنرهای تجسمی نیز فعالیت می‌کند، پیشنهاد انجام برنامه مشترک در این‌باره را نیز ارایه کرد.

مراسم نکوداشت زادروز هنرمندان پیشکسوت موسیقی متولد بهار

خانه موزه «دکتر معین و استاد امیرجاهد» ۳۱ خرداد میزبان مراسم نکوداشت زاد روز هنرمندان پیشکوست متولد بهار خواهد بود. این مراسم با همکاری «خانه موسیقی ایران» و «خانه موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد» در فضای خانه تاریخی این موزه برگزار می‌شود و شامل نکوداشت هنرمندان پیشکسوت موسیقی بهار خواهد بود.

ترانه جناب خان
نکوداشت موسیقی دانان ایران در ۳۱ خرداد

در این برنامه از هنرمندان پیشکسوت حاضر در مراسم با اهدای تندیس موزه و لوح تقدیر قدردانی می‌شود. همچنین اهالی موسیقی و برخی از مسؤولان فرهنگی نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد. شرکت برای فعالان موسیقی آزاد است.

نظر شما درباره ترانه جناب خان برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چیست؟

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود