نانسی سیناترا؛ اولین همسر ستاره جاودان دنیای موسیقی در سن ۱۰۱ سالگی درگذشت

نانسی سیناترا؛ اولین همسر ستاره جاودان دنیای موسیقی در سن ۱۰۱ سالگی درگذشت

نانسی سیناترا، که هنگام تولد نانسی بارباتو نام داشت، اولین همسر فرانک سیناترا، ستاره جاودان دنیای موسیقی و سینما و البته مادر ۳ فرزند او روز جمعه درگذشت. نانسی در شب جمعه گذشته و در سن ۱۰۱ سالگی چشم از جهان فرو بست. دخترش، نانسی جونیور، مرگ مادرش را بلافاصله در یک پیام توئیتری به شرح زیر اعلام کرد:” امشب مادرم در کمال آرامش و در سن ۱۰۱ سالگی چشم از جهان فرو بست. او یک نعمت بزرگ و جراغ زندگی من بود. خدانگهدار مادر. برای همه چیز از تو ممنونم”.

نانسی سیناترا

نانسی سیناترا و فرانک سیناترا که هر دو اهل نیوجرسی بودند در سال ۱۹۳۹ با هم ازدواج کرده و تا سال ۱۹۵۱ و جدایی شان صاحب ۳ فرزند شدند. ۱۰ روز بعد از جدایی این دو بود که فرانک سیناترا با آوا گاردنر، ستاره زیبا و معروف آن دوران هالیوود ازدواج کرد. نانسی سیناترای بزرگ اولین همسر فرانک بود هر چند سیناترا بعد از وی ۳ بار دیگر نیز ازدواج نمود. هنوز در مورد علت مرگ نانسی سیناترای بزرگ اظهار نظری از طرف دختر او نشده است. نانسی در روزگاری که سیناترا یک خواننده موسیقی جاز گمنام در نیوجرسی بود و در تابستان ۱۹۳۴ با او آشنا شده و ۵ سال بعد با او ازدواج کرد.

نانسی سیناترا

این دو به یک آپارتمان نقلی در جرسی سیتی این ایالت که شهر محل تولد نانسی بود نقل مکان کردند و تنها چند ماه بعد بود که فرانک سیناترا به شدت معروف شده و با ساخت اولین قطعه موسیقی با هری جیمز، نوازنده معروف ترومپت آن دوران، بود که سیناترا برای اولین بار طعم شهرت را چشید. ۲ فرزند اول فرانک و نانسی سیناترا هر دو در جرسی سیتی به دنیا امدند: نانسی در سال ۱۹۴۰ و فرانک جونیور در سال ۱۹۴۴. بعدها در سال ۱۹۴۴، این خانواده دوست داشتنی به تولوکا لیک، کالیف نقل مکان کرد و فرزند سومشان، تینا در سال ۱۹۴۸ در این شهر به دنیا آمد.

نانسی سیناترا
فرانک سیناترا

سیناتراها در سپتامبر ۱۹۵۰ از هم جدا شده  و تنها چند روز بعد طلاق آن ها نهایی شد. فرانک سیناترا نیز بلافاصله با آوا گاردنر ازدواج کرد که از همسران سابقش میکی رونی و آرتی شاو جدا شده بود. تینا سیناترا در کتاب خاطرات خود با عنوان «دختر پدرم: خاطرات» در سال ۲۰۰۰ چنین می گوید:” ۲ سال طول کشید تا توانست از مادرم تقاضای طلاق کندو آن دو سال از سخت ترین و پراضطراب ترین سال های زندگی پدرم بودند. حرفه او رو به افول گذاشته و حساب های بانکی اش در حال کاهش بود. هر چه پول داشت برای مراقبت از ما بدست مادرم می رسید. او در تعقیب باثبات ترین زن هالیوود [گاردنر] بود، کسی که براحتی سراسر دنیا را گشته بود”.

نانسی سیناترا

نانسی سیناترا پس از جدایی از فرانک سیناترا هیچگاه ازدواج نکرد و فرانک نیز در سال ۱۹۵۳ از گاردنر جدا شده و طلاقشان در سال ۱۹۵۷ رسمی شد. در دسامبر ۱۹۶۳، فرانک جونیور ۱۹ ساله از هتل محل اقامتش در لیک تاهو ربوده شده و آدم ربایان درخواست ۲۴۰.۰۰۰ دلار پول در قبال آزادی او کردند. فرانک جوان در نهایت بدون هیچ صدمه ای آزاد شد اما این حادثه برای خانواده سیناترا بسیار سخت و دردناک بود. فرانک سیناترا بعدها در سال ۱۹۶۶ با میا فارو ازدواج کرده و ۲ سال بعد از او جدا شد. سپس در سال ۱۹۷۶ با باربارا مارکس ازدواج کرده و تا هنگام مرگش در سال ۱۹۹۸ در کنار او ماند.

منبع: hollywoodreporter
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود