۱۰ زوج مشهوری که اختلاف سنی زیادی با یکدیگر دارند

۱۰ زوج مشهوری که اختلاف سنی زیادی با یکدیگر دارند

دانشمندان امریکایی معتقدند بهترین فاصله ی سنی میان زن و شوهر یک سال است و در این حالت، احتمال طلاق بسیار کمتر و تنها به میزان ۳ درصد است. اگر اختلاف سنی بیش از ۵ سال باشد، این احتمال به ۱۸ درصد می رسد و اگر فاصله ی سنی آن ها بیشتر از ۲۰ سال باشد، خطر طلاق ۹۵ درصد است. اما زوج های مشهور زیادی هستند که خلاف این مسأله را ثابت کرده اند. در ادامه به ۱۰ زوج مشهوری می پردازیم که با وجود اختلاف سنی زیاد، ازدواج پایداری داشته اند.

۱- مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز

اختلاف سنی زوج های مشهور

اختلاف سنی: ۲۵ سال

مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز تولد خود را در یک روز جشن می گیرند چون هر دو متولد ۲۵ سپتامبر اما با اختلافی ۲۵ ساله هستند. آن ها در سال ۱۹۹۸ با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۰۰ ازدواج کردند. این زوج در طی این سال ها چالش های زیادی را پشت سر گذاشته اند، از سرطان داگلاس و بیماری روحی زتاجونز گرفته تا حتی یک بار اقدام برای طلاق.

داگلاس و زتاجونز یک پسر و یک دختر به نام های دیلن مایکل (متولد ۲۰۰۰) و کریس زتا (متولد ۲۰۰۳) دارند.

۲- سلین دیون و رنه آنجلیل

اختلاف سنی: ۲۶ سال

سلین دیون و رنه آنجلیل اولین بار در سال ۱۹۸۰ با یکدیگر آشنا شدند یعنی زمانی که سلین ۱۲ ساله و رنه ۳۸ ساله بود. اما رابطه ی عاطفی آن ها ۸ سال بعد آغاز شد و در نهایت در سال ۱۹۹۴ با یکدیگر ازدواج کردند. فرزند اول آن ها رنه چارلز آنجلیل در سال ۲۰۰۱ به دنیا آمد، سپس در سال ۲۰۱۰ صاحب دو قلویی به نام های ادی و نلسون شدند. زندگی مشترک این زوج بعد از ۲۲ سال، با درگذشت آنجلیل در سال ۲۰۱۶ پایان یافت.

۳- پیرس برازنان و کیلی شی اسمیت

اختلاف سنی: ۱۰ سال

این دومین ازدواج پیرس برازنان بود و او پیش از آن با کساندرا هریس ازدواج کرده بود که ۵ سال از او کوچک تر بود اما بر اثر بیماری سرطان از دنیا رفت. برازنان در سال ۱۹۹۳ با کیلی آشنا شد. در آن زمان پیرس ۴۰ ساله و کیلی ۳۰ ساله بود. آن ها ۸ سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج دو فرزند به نام دیلن توماس (متولد ۱۹۹۷) و پاریس بکت (متولد ۲۰۰۱) دارند.

۴- سیلوستر استالونه و جنیفر فلیون

اختلاف سنی: ۲۲ سال

سیلوستر استالونه و جنیفر فلیون که در کار مدلینگ فعالیت دارد، در سال ۱۹۸۸ در جریان فیلمبرداری فیلم «راکی ۵» با یکدیگر آشنا شدند. جنیفر با آنکه بسیار کوچک تر از سیلوستر بود دلباخته ی او شد. آن ها بارها رابطه ی عاطفی خود را قطع کردند اما دوباره رابطه ی آن ها سر می گرفت.

سیلوستر ۵۱ ساله و جنیفر ۲۹ ساله در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند. حالا آن ها ۳ دختر به نام های سوفیا (متولد ۱۹۹۶)، سیستین (متولد ۱۹۹۸) و اسکارلت (متولد ۲۰۰۲) دارند.

۵- کوین کاستنر و کریستین بامگارتنر

اختلاف سنی: ۱۹ سال

کوین کاستنر پیش از ازدواج با کریستین ۳ فرزند داشت. او در سال ۲۰۰۰ در حالی با کریستین آشنا شد که دوران سختی را در کار خود سپری می کرد. این زوج در سال ۲۰۰۴ در عمارت ییلاقی کاستنر با یکدیگر ازدواج کردند. در آن زمان کوین ۴۹ ساله و کریستین ۳۰ ساله بود.

این زوج حالا ۳ فرزند دارند: دو پسر به نام های کیدن (متولد ۲۰۰۷) و هیز (متولد ۲۰۰۹) و یک دختر به نام گریس (متولد ۲۰۱۰).

۶- هریسون فورد و کالیستا فلاکهارت

اختلاف سنی: ۲۲ سال

هریسون فورد در سال ۲۰۰۲ در مراسم گلدن گلوب با کالیستا فلاکهارت آشنا شد. در آنجا کالیستا تصادفاً کمی نوشیدنی روی آستین لباس هریسون ریخت و چند ساعت بعد هریسون به کالیستا پیشنهاد داد با هم بیرون بروند. فورد پیش از آن دو بار دیگر ازدواج کرده بود اما این اولین ازدواج کالیستا بود.

آن ها در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ازدواج کردند و حالا یک پسر خوانده به نام لیام (متولد ۲۰۰۱) دارند.

۷- هیو جکمن و دبورا لی فرنس

اختلاف سنی: ۱۳ سال

هیو ۲۷ ساله و دبورا لی ۴۰ ساله در سال ۱۹۹۵ در جریان فیلمبرداری یک سریال کوتاه به نام «کورلی» با یکدیگر آشنا شدند. در این سریال، دبورا در نقش روانشناس زندان و هیو در نقش زندانی بود.

در سال ۱۹۹۶ این زوج با یکدیگر ازدواج کردند و یک پسر به نام اسکار را در سال ۲۰۰۰ و یک دختر به نام ایوا را در سال ۲۰۰۵ به فرزند خواندگی پذیرفتند.

۸- وارن بیتی و آنت بنینگ

اختلاف سنی: ۲۱ سال

وارن بیتی و آنت بنینگ در سال ۱۹۹۰ با یکدیگر آشنا شدند. بیتی قبل از اردواج با آنت، با زنان زیادی رابطه داشت.

وارن و بنینگ در سال ۱۹۹۲ با یکدیگر ازدواج کردند و در همان سال صاحب پسری به نام استیفن آیرا شدند. سه فرزند دیگر آن ها بنجامین (متولد ۱۹۹۴)، ایزابل (متولد ۱۹۹۷) و الا (متولد ۲۰۰۰) هستند.

۹- دونالد و ملانیا ترامپ

اختلاف سنی: ۲۴ سال

دونالد ترامپ ۵۲ ساله و ملانیا ناوس، مدل ۲۸ ساله ی اسلوونیایی، در جریان یک مهمانی در شهر نیوریورک با یکدیگر آشنا شدند.

دونالد که توجهش به ملانیا جلب شده بود، از او شماره تلفنش را خواست اما ملانیا از این کار امتناع کرد و در عوض شماره ی دونالد را خواست. ملانیا یک هفته بعد با دونالد تماس گرفت و کمی بعد رابطه ی عاطفی آن ها شروع شد. این زوج در سال ۲۰۰۵ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۲۰۰۶ صاحب پسری به نام بارون ویلیام ترامپ شدند.

۱۰- بیانسه و جی زی

اختلاف سنی: ۱۲ سال

گفته می شود رابطه ی عاطفی بیانسه و جی زی از سال ۲۰۰۲ در زمان کار بر روی موزیک ویدئویی به نام «بانی و کلاید» آغاز شد. در آن زمان جی زی ۳۳ ساله و بیانسه ۲۱ ساله بود.

این زوج در سال ۲۰۰۸ در شهر نیویورک با یکدیگر ازدواج کردند. حالا آن ها یک دختر به نام بلو آیوی کارتر (متولد ۲۰۱۲) و دوقلویی به نام های سر و رومی کارتر (متولد ۲۰۱۷) دارند.

زوج های مشهور دنیا که ثابت کرده اند نژاد هیچ اهمیتی در عشق ندارد

۱۲ زوج مشهوری که کلیشه های رایج ازدواج را کنار گذاشته و با بقیه متفاوت هستند

زوج‌های مشهوری که ثابت کرده‌اند عشق در میان هنرمندان هم دوام دارد

سلبریتی های مشهور هالیوودی که همسرانشان را مانع موفق شدنشان می دانند

چهره‎های مشهوری که کودکانی را به فرزند خواندگی پذیرفته‎اند

منبع: brightside
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • Sina Deuxshiri مرداد ۳۰, ۱۳۹۷

    من فک کنم تلفظ اصلی jay-z، جی-زی باشه. البته چیزیم که در اینجا نوشته شده درسته، اما احساس می‌کنم جی-زی بیشتر کاربرد داره.

  • Hosein Mansouri شهریور ۱, ۱۳۹۷

    چند نفر اول این لیست فوت شده اند. کاش قبل از گذاشتن این پست، مطلب رو بروز می کردید.

    • گلریز برهمند شهریور ۱, ۱۳۹۷

      مطلب به روزه. به جز رنه آنجلیل که فوتش ذکر شده بقیه در قید حیات هستند.