از الیزابت تیلور تا اینشتین و نوه هایی که خود چهره های مشهوری شده اند

از الیزابت تیلور تا اینشتین و نوه هایی که خود چهره های مشهوری شده اند

بسیاری از فرزندان بازیگران، نویسندگان و سیاستمداران برجسته پا در مسیر آن ها می گذارند. اما نوه های آن ها چطور؟ از قرار معلوم بعضی از نوادگان آن ها هم به اندازه ی مادربزرگ و پدربزرگ شان زیبا، بااستعداد و بلند پرواز هستند. در ادامه به تعدادی از نوادگان چهره های مشهور دنیا می پردازیم که خود به افراد شناخته شده ای تبدیل شده اند.

۱- کریس پاین، نوه ی آن گوئین

نوادگان چهره های مشهور

کریس پاین، یک بازیگر موفق هالیوودی و نوه ی آن گوئین، مدل و بازیگر مشهور دهه ی ۴۰ میلادی است. شهرت گوئین به دلیل بازی در فیلم های ژانر وحشت بود و حتی تبدیل به یک ملکه ی جیغ شده بود (به بازیگران زنی که همیشه در فیلم های ترسناک با دیدن هیولا جیغ می کشیدند، اصطلاحاً ملکه ی جیغ می گفتند).

کریس پاین مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه کالیفرنیا در رشته ی ادبیات انگلیسی دریافت کرد. او در بیش از ۳۰ فیلم نقش آفرینی کرده است اما بعد از بازی در فیلم «پیشتازان فضا» بود که به شهرت دست یافت.

۲- کوئین تایوی، نوه ی الیزابت تیلور

الیزابت تیلور یکی از زیباترین بازیگران سینما بود. نوه ی او، کوئین تایوی هم از این نظر بی شباهت به مادربزرگش نیست. از قرار معلوم کوئین مهربانی تیلور را هم به ارث برده است. او حالا یکی از سفیران بنیاد ایدز الیزابت تیلور است.

علاوه بر این، کوئین به حرفه ی عکاسی هم مشغول است. او به سراسر امریکا سفر کرده و از مبتلایان به ایدز عکاسی می کند. همچنین او برای بنیاد تحقیقاتی بیماری ایدز به نام amfAR پول جمع آوری می کند.

۳- کلارک جیمز گیبل، نوه ی کلارک گیبل

کلارک گیبل که در نقش رت باتلر در فیلم به یادماندنی «بر باد رفته» درخشید، یکی از جذاب ترین مردان سینما در قرن بیستم بود. نوه ی او، کلارک گیبل سوم هم جذابیت ظاهری و کاریزمای پدربزرگش را به ارث برده است. کلارک کار مدلینگ را از ۵ سالگی شروع کرد. حالا او مجری برنامه ی تلویزیونی پرطرفداری به نام «فریبکاران» (Cheaters) است.

۴- توکی براندو، نوه ی مارلون براندو

مارلون براندو ۱۱ فرزند داشت که ۳ تای آن ها فرزند خوانده ی او بودند اما نام خانوادگی او را داشتند. توکی براندو نوه ی این بازیگر مشهور و همسر سوم او، زنی به نام تاریتا، اهل کشور تاهیتی است. ازدواج آن ها طولانی ترین ازدواج براندو بود که ۱۰ سال به طول انجامید.

توکی براندو در کار مدلینگ فعالیت دارد. او با برند مشهور ورساچه کار می کند و در فشن شوها و فوتوشوت ها شرکت دارد. او همچنین در رشته ی پزشکی تحصیل کرده است.

۵- برنارد سزار اینشتین، نوه ی آلبرت اینشتین

آلبرت اینشتین یکی از مشهورترین پایه گذاران فیزیک نظری نوین است. نوه ی او، برنارد سزار تصمیم گرفت جا پای پدربزرگش بگذارد. او در رشته ی فیزیک کوانتوم تحصیل کرد و علاقه ی زیادی به موسیقی دارد.

برنارد سزار با سپاه مهندسی ارتش ایالات متحده امریکا همکاری داشت، ابزارهای دید در شب طراحی کرد و در رشته ی فناوری های لیزری تحصیل کرد.

۶- کامرون داگلاس، نوه ی کرک داگلاس

کامرون داگلاس بازیگر و یکی از اعضای خانواده ی هنرمند داگلاس است. پدربزرگ او، کرک داگلاس بازیگر مشهور فیلم های کلاسیک هالیوودی مثل «اسپارتاکوس» و «دکتر جکیل و مستر هاید» بود و پدر او مایکل داگلاس هم بازیگری معروف و تهیه کننده ی فیلم است.

کامرون در ابتدای ورود به سینما، در چهار فیلم نقش آفرینی کرد اما حالا در یک کمپانی تولید فیلم در شهر منهتن امریکا مشغول به کار است.

۷- زولکا ماندلا، نوه ی نلسون ماندلا

نلسون ماندلا رئیس جمهور افریقای جنوبی و برنده ی جایزه ی نوبل صلح، با نژاد پرستی مبارزه می کرد. نوه ی او، زولکا، سخنران و نویسنده است. او به بیماران سرطانی انگیزه می دهد و درباره ی تجربه ی خودش در مبارزه با این بیماری صحبت می کند.

به علاوه، مرگ دختر زولکا در سانحه ی رانندگی انگیزه بخش او شد تا به عنوان سفیر با نهاد مربوط به ایمنی جاده ها در سازمان ملل همکاری کند.

۸- نیکولاس سومز، نوه ی وینستون چرچیل

سِر وینستون لئونارد اسپنسر چرچیل نخست وزیر بریتانیا، سیاستمدار، خبرنگار، نویسنده و برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات بود. بر اساس نظرسنجی ای که در سال ۲۰۰۲ صورت گرفت، او را مهم ترین شخص در تاریخ کشور بریتانیا می دانند.

نیکولاس سوئامس، نوه ی چرچیل، سیاستمداری عضو حزب محافظه کار بریتانیا و یکی از رؤسای نهاد نیروهای مسلح خصوصی است.

۹- جیمز تیری، نوه ی چارلی چاپلین

چارلی چاپلین ۴ بار ازدواج کرد که حاصل آن ها ۱۲ فرزند بود. نوه ی او، جیمز تیری، رقصنده و هنرمند سیرک است. او یک کمپانی تئاتر هم دارد که حوزه ی فعالیت آن تئاتر، رقص و نمایش های سنتی سیرک است.

۱۰- درو بریمور، نوه ی لیونل بریمور

درو بریمور، بازیگر مشهور هالیوودی، اولین بار در سن ۷ سالگی مقابل دوربین بازی کرد. پدربزرگ او، لیونل بریمور، در دهه ی ۱۹۳۰ به دلیل بازی در فیلم های کلاسیکی مثل «گراند هتل» و «شرلوک هلمز» شهرت زیادی پیدا کرده بود.

۱۱- سارا ساترلند، نوه ی دونالد ساترلند

سارا ساتراند راه پدر و پدربزرگش را ادامه می دهد. کیفر، پدر سارا و پدربزرگش، دونالد، برای طرفداران سینما شناخته شده هستند. سارا در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی نقش آفرینی کرده و در کار تهیه کنندگی فیلم هم فعالیت دارد.

۱۲- ایتان پک، نوه ی گرگوری پک

در دهه ی ۵۰ میلادی بعد از نقش آفرینی گرگوری پک در فیلم «تعطیلات رمی» دختران زیادی دلباخته ی این بازیگر شدند. ماجرای عشق پرنسس آن و جو باردلی هر کسی را تحت تأثیر قرار می دهد.

نوه ی او، ایتان پک هم جا پای پدربزرگش گذاشته است و در فیلم ها و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند. منتقدان او را بازیگر خوبی می دانند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • تنها شهریور ۱, ۱۳۹۷

    سید حسن خمینی نوه روح الله خمینی رو جا انداختین