برنامه کنسرت‌های آبان و آذر: از «محمد علیزاده» تا «رضا یزدانی» و «رحیم شهریاری»

برنامه کنسرت ۱۲ خواننده پاپ در سراسر کشور

برنامه کنسرت‌های آبان و آذر: از «محمد علیزاده» تا «رضا یزدانی» و «رحیم شهریاری»

کنسرت‌های تهران و ۳۰ استان کشور از این هفته دوباره شروع شد و هنرمندان تا اوایل دی‌ماه فرصت دارند تا کنسرت‌های خود را در نیمه دوم سال روی استیج ببرند.آغاز جشنواره موسیقی  فجر از اواسط دی ماه سبب خواهد شد تا حدود یک ماه، فعالیت‌های کنسرت خوانندگان تعطیل شده و دوباره از روزهای پایانی اسفند، کار خود را آغاز کنند.

سرویس هنری روزیاتو در ادامه معرفی برنامه کنسرت‌های تهران و شهرستان، نگاهی دارد به ۲۰ اجرای خوانندگان که در روزهای سرد نیمه دوم سال، گرما بخش هنر ایران زمین خواهد بود.

با کنسرت گردی ما همراه باشید.

کنسرت امید جهان

امید جهان پسر مرحوم محمود جهان که تاکنون دو آلبوم پسر جنوبی و پاپتی را در سال ۸۳ و ۸۵ وارد بازار موسیقی کرد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.

جمال جمالو، اشکله جونوم، نگاهت، جیلی بامبو، من تو رو می خوام، دیر اومدی، چه راحت، سمیه، یا رسول الله، چشمات و پلاک اروند از قطعاتی است که این هنرمند در کنسرتش اجرا می‌کند. امید جهان که پیش از این با انتشار قطعات و آلبوم در بین مخاطبان محبوب شد تور جدید کنسرت‌های خود را آغاز کرده است. این کنسرت روز ۲۶ آبان ماه ساعت ۱۹ و ۲۲ میزبان هوادارانش در سالن میلاد خواهد بود.

کنسرت امید حاجیلی

کنسرت

امید حاجیلی، استاد دانشکده موسیقی در دو تاریخ ۲۸ و ۲۹ آبان ماه  به دیدار هواداران خود در سالن میلاد خواهد رفت.

حاجیلی در این کنسرت قطعات مجنون، بمب عشق، وقت گل نی، ای داد، ترک دیار، دلبر، رفتم از دست، حالا، وای وای، کوچه لر، نقش جمال، افتاد و اقاقیا از آلبوم حاجیلیتو را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

محمدرضا مرادی، امید حاجیلی، فرهاد جهانی، امید جامع، ناصر عبدالهی و سمیه سلیمی ترانه این قطعات را سروده‌اند و حمیدرضا مرادی، امید حاجیلی و محمدرضا جوادی موزیک آن‌ها را نواخته‌اند همچنین امید حاجیلی، محسن شریفیان، ناصر عبدالهی و محمدرضا مرادی تنظیم آثار را بر عهده دارند. این کنسرت در دو شب متفاوت در دو سئانس ۱۹ و ۲۲ برگزار خواهد شد.

کنسرت محسن میرزاده

محسن میرزاده روز ۳۰ آبان قطعاتی از موسیقی مقامی خراسان را به شکل فیوژن از موسیقی سنتی و پاپ در تالار وحدت روی صحنه می‌برد. در این اجرا که به همت موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق برگزار می‌شود، مجید نظام‌ضیا تنظیم و رهبری ارکستر را بر عهده دارد و علاوه بر اجرای قطعات که در چند قطعه با کنسرت قبلی تفاوت دارد، بخش‌هایی به اجرای حرکات آیینی و محلی منطقه خراسان اختصاص یافت است.

این خواننده موسیقی پاپ که سعی دارد معرف بخشی از موسیقی مقامی خراسان با زبان موسیقی فیوژن باشد، آلبومی را که منتخبی از آثار پرطرفدار او در سال‌های اخیر است و تعدادی از آن‌ها در شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده آماده انتشار دارد و به دنبال تهیه‌کننده‌ای برای انتشار این آلبوم است. این کنسرت ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

کنسرت سیمین غانم

سیمین غانم روزهای ۱ و ۲ و سپس ۸ آذرماه در تالار وحدت، ویژه بانوان روی صحنه می‌رود. در این اجرا که هر روز طی یک سئانس اجرا می‌شود، غانم چون همیشه برنامه‌ خود را با قطعه‌ای در مدحِ حضرت علی (ع) آغاز می‌کند و پس از آن تعدادی از قطعاتِ خاطره‌انگیزِ خود چون گل گلدون من، سیب، آسمان آبی، مرد من، گل پامچال، بی‌قرار و حلقه را به همراه قطعاتی جدید که خودش آهنگ‌سازی کرده، اجرا می‌کند.

نوازندگانی که در این کنسرت خواننده قطعات معروفی چون گل گلدون من، سیب، مرد من، پرنده و قلک چشات را همراهی می‌کنند عبارت‌اند از سارا احمدی (دف)، آزاده شمس (ویولن)، آرمینا جعفری (درامز)، فروغ فضلی (پیانو) و ارغوان منتظری (فلوت). این کنسرت‌ها ساعت ۱۴ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

کنسرت مهدی یراحی

مهدی یراحی بعد از اجرا در مجتمع تالار شهر قزوین در تاریخ ۱ آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود.

یراحی در این کنسرت مجموعه‌ای از قطعه‌های جدید و قدیم  از جمله بیست و یک روز بعد و  آینه قدی را به همراه تعدادی از تک قطعه‌های پرطرفدارش را برای مخاطبان اجرا می‌کند. نگو نگفتی و نفس از جمله تک قطعه‌های پرطرفدار این خواننده جوان موسیقی پاپ است که اجرای آن‌ها در هر کنسرت با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان او روبه‌رو می‌شود. همچنین آشوب، عطر تو، امپراتور، آینه قدی، مثل مجسمه، شال‌گردن، بی‌دفاع و تو که می‌رفتی از دیگر قطعه‌های پرطرفدار یراحی است. این کنسرت ساعت ۱۸ و ۲۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

کنسرت سامان جلیلی

این خواننده جوان که به‌تازگی دومین آلبومش را با عنوان “چه حال خوبیه” منتشر کرده در تاریخ ۲ آذر در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

تشویش، شعله در، چی میشه، حرف دلم، سربه هوا، حبس ابد، اعتراف، بهونه، کلنجار، دست بردار، به جون تو، حالم بده و  مرد قطعات اجرایی در این کنسرت خواهند بود. این کنسرت ساعت ۱۸ و ۲۱ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

کنسرت محمد علیزاده

محمد علیزاده روزهای ۲ و ۳ آذرماه در برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت.

علیزاده در این کنسرت‌ها قطعاتی چون یه آدم دیگه‌ای، برگرد، برادر، تو بری بارون، این اولین باره، گاهی بخند،کجا میری، عشقم این روز”، بی‌معرفت، فکرشم نکن، بیمارم، بی‌حوصله، خستم، قطعه تیتراژ برنامه تلویزیونی ماه عسل امسال، تصمیمتو بگیر، همینه که هست، چهل درجه و جز تو را اجرا ‌خواهد کرد.

اعضای ارکستر علیزاده را امیرحسین اویسی رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، علی‌ شهبازی نوازنده گیتار الکتریک، اشکان موسوی نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان نوازنده گیتار بأس، ایمان ذاکری نوازنده درامز، داوود اریکه نوازنده ساکسیفون، کلارینت و فلوت، پوریا فیروزی نوازنده کیبورد و همچنین کیانوش علی‌محمدی همخوان و بک وکال تشکیل می‌دهند.

این خواننده طی دو سئانس ۱۸ و ۲۱ در سالن همایش‌های برج میلاد اجرا خواهد کرد.

کنسرت علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی روز ۷ آذرماه تازه‌ترین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کند.

طلیسچی که به‌تازگی قطعه میرم پی کارم را منتشر کرده است در این کنسرت مجموعه‌ای از قطعات جدید و خاطره‌انگیز خود را اجرا می‌کند. این کنسرت در دو سئانس ۱۸ و ۲۲ در برج میلاد برگزار می‌شود.

کنسرت آوای موج

برنامه کنسرت‌ های تهران

گروه آوای موج بوشهر به سرپرستی محسن آقایی و خوانندگی علی عباسی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شوند برگرفته از موسیقی هرمزگان، بوشهر و خوزستان است. موسیقی بوشهر وام گرفته از موسیقی اقوام است. با توجه به اینکه در بوشهر منطقه‌های لُرنشین از جمله شبانکاره، لیراوی، ریزجم وجود دارد، در این کنسرت علاوه بر موسیقی کردی قطعه‌هایی از موسیقی لری همراه با رقص چهار دستمال اجرا می‌شود.

در این اجرا محسن آقایی (نی انبان)، مهدی گلستان (دم دم)، سید علیرضا فرحی بزرگ (ضرب و تمپو)، سید سهند امامزاده‌ای (دایره)، سید سیاوش مهیمنیان آزاد (تمپو)، امیرحسین ماهینی (عود)، سعید گلابتون (تمبورین) و فرهاد گلگون (دمام)، علی عباسی را در اجرای قطعات همراهی می‌کنند. این کنسرت روز ۷ آذرماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

مهدی جهانی

برنامه کنسرت‌ های تهران

مهدی جهانی پاپ در جدیدترین کنسرت خود با هوادارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به تاریخ ۸ آذرماه دیدار خواهد کرد. مجتبی طبیبی (گیتار و ماندولین)، امیر پرویزی (پرکاشن)، سروش عدل (گیتار الکتریک)، استیو آوانسیان (درامز)، مصطفی شعبانی (ساکسیفون)، کیوان فرشید نیا (بیس) اعضای ارکستر مهدی جهانی را به رهبری ایمان درخشنده نوازنده کیبورد اعضای گروه این خواننده را شامل می‌شوند.

این هنرمند ساعت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.

کنسرت خواننده نوستالژیک خوان:رضا یزدانی

برنامه کنسرت‌ های تهران

رضا یزدانی در آستانه ۲۰ سالگی فعالیت خود در بازار موسیقی روز ۲۳ آذرماه در برج میلاد روی صحنه می‌رود. این کنسرت قرار است منتخبی از قطعات خاطره‌انگیز یزدانی و خصوصاً آثاری باشد که کمتر یا هرگز در کنسرت‌های او اجرا نشده‌اند.

تا پیش از این هم دو قطعه و دو موزیک ویدئوی جدید با صدای یزدانی منتشر می‌شود. تور کنسرت‌های بیست سال با رضا یزدانی نیز بعد از اجرای تهران در شهرهای مختلف ایران هم روی صحنه خواهد رفت. یزدانی روز ۲۳ آذرماه در دو سئانس ۱۸ و ۲۱ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

کنسرت آذری رحیم شهریاری

برنامه کنسرت‌ های تهران

رحیم شهریاری خواننده موسیقی پاپ تازه‌ترین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند. این خواننده که در هفته‌های گذشته اجراهایی را در چهار شهر اورنج سیتی، سن‌دیه‌گو، مونترال و ونکوور تجربه کرده است، برای کنسرت تهران برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای انجام داده است.

برای آشنایی با متن و حاشیه و پشت صحنه اجراهای تهران و شهرستانها، به اینستاگرام خوانندگان محبوب خود مراجعه کنید و با استوری‌های جالب، شگفت زده شوید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود