استخدام آتش نشان خصوصی توسط کیم کارداشیان و شوهرش برای نجات عمارت ۶۰ میلیون دلاری

نجات یافتن عمارت های آنتونی هاپکینز و پیرس برازنان و خاکستر شدن عمارت جرارد باتلر

استخدام آتش نشان خصوصی توسط کیم کارداشیان و شوهرش برای نجات عمارت ۶۰ میلیون دلاری

آتش سوزی اخیر رخ داده در کالیفرنیا، بدترین و ویرانگر ترین آتش سوزی تاریخ این منطقه بوده است که مرگ ده ها تن و نابودی طبیعت و عمارت های مجلل زیادی را در پی داشته است. در حالی که کمتر دیده می شود سلبریتی ها و افراد مشهور از ناحیه چنین فجایعی متضرر شوند، اما این بار بسیاری از چهره های مشهور هالیوود خانه ها و املاک خود در مناطق اعیان نشین یا ییلاقی کالیفرنیا را طعمه حریق دیدند.

آتش سوزی کالیفرنیا

تصاویر منتشر شده جدید نشان می دهد که آتش سوزی های مهیب تا چند متری عمارت ۶۰ میلیون دلاری کیم کارداشیان و کانیه وست در منطقه ییلاقی هیدن هیلز کالیفرنیا آمده است و آن ها تنها با استخدام تعدادی آتشنشان خصوصی موفق شده اند این آتش سوزی را از عمارت گرانقیمت خود دور کنند. تیم آتشنشان استخدام شده موفق شدند با کندن کانال و خیس کردن مداوم محیط اطراف این آتش را از عمارت کانیه و کیم دور نگه دارند. تصاویر هوایی منطقه کاملاً سوخته ای را در اطراف این عمارت نشان می دهد که پس از تخلیه اجباری منطقه از ساکنان طعه حریق شده است.

آتش سوزی کالیفرنیا

همسایگان کیم کارداشیان، ۳۸ ساله و کانیه وست، ۴۱ ساله از تلاش های این دو برای خاموش کردن آتش در این منطقه تشکر کرده اند. در صورت آتش گرفت خانه این دو، خانه های اطراف آن نیز بدون شک طعمه حریق می شدند که این خطر با استخدام تیمی زبده از آتشنشانان خصوصی برطرف شد. کیم کارداشیان در طی هفته گذشته فعالیت قابل توجهی در فضای رسانه های اجتماعی پرفالوور خود در مورد آتش سوزی گسترده کالیفرنیا و شرایط عمارت مجلل او و شوهرش داشت.

بیشتر بخوانید: آتش در مقابل آتش؛ استفاده از بمب لیزری برای اطفای حریق جنگل ها در سوئد

آتش سوزی کالیفرنیا

وی در یکی از پست های توئیتری خود چنین نوشت: «شنیدم که شعله ها به عمارت ما در هیدن هیلز رسیده است اما اکنون محدود شده و در حال حاضر متوقف شده است. به نظر نمی رسد که در شرایط کنونی بدتر شود، فقط دعا می کنم که باد با ما همراه باشد. خداوند مهربان است. فقط دعا می کنم که همه سالم باشند. آتش نشانان، عاشق شما هستم و به خاطر اینکه هر کاری که از دستتان برمی آمد برای تامین امنیت ما انجام دادید از شما ممنونم».

آتش سوزی کالیفرنیا

این زوج متمول، تمامی اعضای تیم امنیتی خود را پس از مخابره شدن خبرهایی در مورد اینکه شعله ها به خانه آن ها نزدیک شده تخلیه کردند. کیم کارداشیان، هفته گذشته در مراسم اهدای جوایز Choice Awards در سانتا مونیکا از تمام کسانی که با شعله های آتش مقابله کردند تشکر کرد. کیم اعلام کرد که او و خانواده اش جوایز خود را به آتش نشانان، افسران پلیس و اولین کسانی که به این آتش سوزی های گسترده واکنش نشان داده و برای خاموش کردن آن جانشان را به خطر انداختند تقدیم می کنند.

آتش سوزی کالیفرنیا

او در این مراسم چنین گفت: «به همان اندازه که این حادثه هولناک بوده، دیدن شجاعت کسانی که در این امر فعال بوده اند نیز حیرت انگیز است. از این رو هر کاری که برای کمک به سازمان های متعدد می توانیم بکنیم باید انجام دهیم، هر نوع کمکی را نباید کوچک شمرد. ما باید به درخواست کمک ادامه دهیم و در چنین زمان های بحرانی به همدیگر کمک کنیم».

بیشتر بخوانید: روایت ۱۰ عکس خیره کننده که وحشتناک ترین آتش سوزی ها در سراسر جهان را به تصویر می کشند

آتش سوزی کالیفرنیا

شوهرش، کانیه وست، نیز به تلاش های آینده او و همسرش برای در امان نگه داشتن محله اطراف خانه خود از آتش اشاره کرد و در پیامی توئیتری خواهان ایجاد جامعه ای ایمن در برابر آتش سوزی شد. آنتونی هاپکینز نیز یکی از سلبریتی های خوش شانسی بود که به سختی از خسارت های ناشی از آتش سوزی کالیفرنیا مصون ماند. تصاویر جدید هوایی نشان می دهند که آتش سوزی مهیب تا چند قدمی عمارت ۴.۸ میلیون دلاری این بازیگر ولزی افسانه ای پیش رفته و سپس متوقف شده است. عمارت کناری خانه هاپکینز کاملاً به خاکستر تبدیل شده، آتش سوزی که در این منطقه باعث مرگ ۳ نفر و سوختن بیش از ۹۸.۰۰۰ هکتار از اراضی این قسمت از کالیفرنیا شده است.

آتش سوزی کالیفرنیا
عمارت آنتونی هاپکینز

جالب این که دو صندلی پلاستیکی که مشرف به اقیانوس بودند را هنوز می توان در حیاط پشتی عمارت او دید. خانه ساحلی ۳.۵ میلیون دلاری پیرس برازنان در ساحل مالیبو نیز با خوش شانسی محض از گزند شعله های سوزان آتش در امان مانده است. بیش از ۲۵۰.۰۰۰ نفر در پی آتش سوزی های مهیب هفته گذشته این منطقه اعیان نشین را تخلیه کردند. خانواده کارداشیان ها، سایمون کاول، ویل اسمیت و لیدی گاگا تنها تعدادی از سلبریتی هایی بودند که مجبور شدند خانه های خود در این منطقه را تخلیه کنند. جرارد باتلر، نیل یانگ و کامیل گرامر می یر از جمله سلبریتی هایی بودند که خانه های مجلل خود را به دلیل آتش سوزی از دست دادند.

آتش سوزی کالیفرنیا
خانه جرارد باتلر که در آتش سوخت

بخش های بزرگی از لس آنجلس هنوز هم به دلیل قطع برق، احتمال روشن شدن دوباره آتش، مسدود شدن راه ها و قطع ارتباط، غیرقابل دسترسی هستند. در شمال کالیفرنیا، مقامات به جستجو در میان خرابه های شهر کوچک پارادایز مشغول هستند تا نشانی از ۱.۲۷۶ شخص ناپدید شده به ثبت رسیده بیابند. جسد سوخته ۷۹ قربانی این آتش سوزی تاکنون پیدا شده که هویت ۶۳ نفر از آن از طریق آزمایش دی ان ای مشخص شده است.

آتش سوزی کالیفرنیا

در حالی که هواشناسی برای هفته اخیر در این مناطق بارندگی شدید پیش بینی کرده که به خاموش شدن شعله ها کمک می کند اما باران های شدید می تواند منجر به جاری شدن سیل و رانش زمین شود که بر شدت فاجعه برای ۴۶.۰۰۰ نفری که مجبور به تخلیه منطقه شده اند خواهد افزود.

بیشتر بخوانید: با دختر نروژی که معروف ترین آتشنشان اروپا است، آشنا شوید

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود