رابطه عاشقانه «جف بیزوس» با «لورن سانچز» که باعث جدایی مالک آمازون از «مکنزی» شد

رابطه عاشقانه «جف بیزوس» با «لورن سانچز» که باعث جدایی مالک آمازون از «مکنزی» شد

هفته گذشته یکی از خبرهای مهمی که دنیای تکنولوژی را تکان داد، خبر جدایی جف بیزوس، ثروتمندترین مرد جهان و بنیانگذاران آمازون، از همسرش مکنزی پس از سال ها زندگی مشترک بود. در حالی که بسیاری در مورد علت جدایی این دو سخن می گفتند، روزهای گذشته اخبار شوکه کننده دیگری منتشر شد مبنی بر این که غول سیلیکون ولی با یک مجری تلویزیونی سابق به نام لورن سانچز رابطه داشته است. ظاهراً این مجری سابق تلویزیونی در مورد رابطه اش با بیزوس، ۵۴ ساله با دوستانش صحبت کرده و حتی پیام ها و عکس های سلفی که بیزوس برایش فرستاده را نیز به دوستانش نشان داده است.

بر اساس ادعای مجله اینترنتی Page Six، سانچز، ۴۹ ساله، حتی عکسی برهنه از جف بیزوس را همراه با پیام هایی عاشقانه برای وی فرستاده که در آن ها وی از عشق خود به سانچز صحبت کرده و گفته که دوست دارد او را «نفس بکشد»! دوست سانچز نیز این عکس و پیام ها را به مجله The National Enquirer داده، مجله ای که در ۴ ماه گذشته شایعاتی را در مورد رابطه خارج از ازدواج این دو فاش کرده بود. لورن سانچز تاکنون پاسخی به این موضوع نداده اما گفته می شود که او و شوهر ۵۳ ساله اش، لارا واسر را استخدام کرده اند که طلاقشان را برای آن ها برنامه ریزی و مدیریت نماید، وکیل مشهور دنیای سلبریتی ها که در طلاق های آنجلینا جولی و کیم کارداشیان نیز نقش داشته است.

جف بزوس

این زوج قصد دارند که جدایی شان بدون دعوای حقوقی و رفتن به دادگاه نهایی شود. از زمانی که رابطه این دو برملا شده، سانچز در مورد رابطه عاشقانه اش با ثروتمندترین مرد جهان که ثروت شخصی او به ۱۴۰ میلیارد دلار می رسد اظهار نظر نکرده است. افشای این رسوایی تنها ساعاتی پس از خبر جدایی بیزوس از مکنزی در روز چهارشنبه گذشته صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: ۹ چهره سرشناس دنیای هالیوود که به طور علنی به خیانت خود اعتراف کردند

جف بزوس
جف بیزوس در کنار لورن سانچز و همسر سابقش

جف بیزوس در طی ۸ ماه رابطه عاشقانه مخفیانه و نامشروع خود با سانچز، عکس های سلفی از خود همراه با پیام های عاشقانه برای وی فرستاده و در جاهایی مانند جت شخصی بیزوس با وی ملاقات داشته است. همچنین این دو با هم و به صورت خصوصی شام خورده و به کررات در خانه یکدیگر خوابیده اند. میلیاردر آمازون و معشوقه اش حتی چندین بار در هتل دیدار داشته اند که یک مورد آن در بوستون و ساعاتی پس از ترک هتل توسط بقیه اعضای خانواده بیزوس رخ داده است.

جف بزوس

مجله نشنال انکوایرر پس از انتشار عکسی از پیاده شدن سانچز و خواهرش از جت شخصی بیزوس در ماه اکتبر گذشته، سعی در جمع آوری مدارکی در مورد رابطه نامشروع این دو داشت. بر اساس ادعای این مجله، مکنزی، همسر بیزوس که ۲۵ سال در کنار او زندگی کرده بود با چک کردن فهرست پروازها و مسافران جت شخصی شوهرش متوجه شد که سانچز نیز در میان مسافران آن حضور داشته است. بر اساس پیام های متنی که منتشر شده، جف بیزوس از عشق خود به سانچز سخن گفته و این موضوع را با صراحت غیرقابل انکاری بیان کرده است: «ما نباید نگران باز شدن چتر پرواز باشیم زیرا با هم خواهیم پرید. ما از یک چتر استفاده می کنیم و به سلامت به زمین خواهیم رسید. ما همدیگر را انتخاب کرده ایم».

جف بزوس

علاوه بر رفتن به خانه یکدیگر، جف بیزوس در یک مورد یک اتاق مجلل را در هتل بورلی هیلز اجاره کرده و شب را با سانچز در آن جا مانده اند، جایی که تنها چند محله با عمارت مشترکش با مکنزی فاصله دارد. بر اساس ادعای مجله مذکور، بیزوس چون می دانسته بزودی رابطه نامشروعش با سانچز برملا خواهد شد، روز چهارشنبه گذشته به شکل غیرمنتظره طلاق خود و مکنزی را اعلام کرد. همچنین ادعا شده که بیزوس سعی کرده به هر شکل ممکن از انتشار این تصاویر و پیام ها جلوگیری کرده و در تماس با یکی از دوستانش چنین گفته است: «نمی توانم داستان را از آن ها بخرم؟». جف بیزوس نیز هنوز در مورد این رسوایی اظهار نظر نکرده اما گفته می شود که به محض اعلام جدایی اش از مکنزی، او و سانچز چندین بار با هم دیدار داشته اند.

بیشتر بخوانید: میلیاردرها و سلبریتی های ثروتمند جهان هر ساعت چقدر پول درمی آورند؟

جف بزوس

پیام های عاشقانه او به سانچز که در ۱۳ سال گذشته همسر پاتریک ویتسل، از مدیران سرشناس هالیوود بوده و مشترکاً دارای دو فرزند هستند، به ماه آوریل گذشته باز می گردند. در یکی از این پیام ها، بیزوس خطاب به لورن سانچز چنین می گوید: «دوستت دارم، دختر سرزنده. با بدنم و لب هایم و چشمهایم نشانت خواهم داد، خیلی زود». در یکی دیگر چنین آمده است: «می خواهم تو را ببویم، می خواهم تو را نفس بکشم» و در یکی دیگر از پیام هایش نیز بی پرده از عشق خود به سانچز صحبت می کند.

جف بزوس

گفته می شود که بیزوس چندین عکس از خود که در مقابل آینه گرفته بود را نیز برای سانچز فرستاده که مجله مذکور از انتشار آن ها خودداری کرده است. گفته می شود که این دو ماه ها قبل از این که لارن از همسرش جدا شود و ۹ ماه قبل از جدایی بیزوس و مکنزی، نیز با هم ملاقات داشته اند. آشنایی این دو به احتمال فراوان از طریق شوهر سانچز بوده که از دوستان بیزوس به شمار می آید.

جف بزوس

در سال های گذشته دو خانواده بارها در مراسماتی مانند مراسم اسکار ونیتی فیر در کنار هم دیده شده و عکس گرفته بودند و اولین بار در مراسم تقدیر از فیلم «منچستر کنار دریا» (Manchester By The Sea) بوده که بیزوس معشوقه اش را در جریان علاقه خود قرار داده است. در گزارش مجله نشنال انکوایرر به جزییات تمامی دیدارهای این دو در ماه های گذشته که تعدادشان نیز کم نیست اشاره شده است. سانچز و شوهرش در پاییز سال گذشته به طور رسمی از هم جدا شدند و ظاهراً شوهر او از رابطه همسر سابقش با بیزوس خبر نداشته است. باید دید که جف بیزوس و لورن سانچز چگونه به این اخبار شنیع و رسوا کننده واکنش نشان خواهند داد.

بیشتر بخوانید: مشهورترین زوج های دنیا چقدر ثروت دارند؟

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • S بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    خاک بر سر کچلش احمق. لیاقت مکتبی را نداشتی بیشوعور??