ماجرای جالب سلبریتی هایی که یک بار از دست مرگ قسر در رفتند

ماجرای جالب سلبریتی هایی که یک بار از دست مرگ قسر در رفتند

حضور ویژه و همیشگی سلبریتی ها در زندگی ما باعث شده آنقدر به بودن آن ها عادت کنیم که گاهی مرگ سلبریتی ها و تصور دنیایی بدون آن ها برایمان عجیب است. از طرفی چهره های همیشه خندان و زندگی پر زرق و برق آن ها این تصور را به وجود آورده که هیچ مشکلی در زندگی سلبریتی ها به وجود نمی آید، در حالی که آن ها هم مثل هر انسان دیگری در برابر حوادث، بیماری و مرگ آسیب پذیر هستند. در ادامه به ماجرای چند چهره ی مشهوری می پردازیم که زمانی در زندگی خود تا دم مرگ پیش رفتند اما بخت با آن ها یار بود و توانستند از دست ملک الموت قسر در بروند.

۱- شارون استونبازیگر سینما

تجربه های نزدیک به مرگ سلبریتی ها

در سال ۲۰۰۳، سردرد شدیدی شارون استون بازیگر مشهور هالیوودی را در بیمارستان بستری کرد. علت سردرد، نوعی آسیب مغزی به نام خونریزی ساب آراکنوئید بود که بر اثر آن، پارگی یکی از سرخرگ های مغز باعث خونریزی بین مغز و غشاء میانی آن می شود.

استون تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از آن به طور کامل بهبود یافت.

پزشکان به خبرگزاری ها اعلام کردند: «شارون استون از نظر عصب شناختی کاملا سالم است و هیچ محدودیت پزشکی ای در فعالیت های شخصی و حرفه ای اش نخواهد داشت.«

۲- هریسون فوردبازیگر سینما

کاراکتر ایندیانا جونز احتمالاً مشهورترین نقشی است که هریسون فورد، بازیگر امریکایی بازی کرده است و البته خود فورد هم مانند این کاراکتر علاقه ی زیادی به ماجراجویی دارد. فورد یک هواپیمای قدیمی، متعلق به دوران جنگ جهانی دوم داشت و در سال ۲۰۱۵، وقتی تصمیم گرفت با این هواپیما چرخی بزند، متأسفانه علاقه ی اش به هواپیما برایش خطرساز شد. حدود بیست دقیقه از شروع پرواز گذشته بود که فورد -که تنها کسی بود که در هواپیما حضور داشت- متوجه شد موتور هواپیما از کار افتاده.

فورد از ارتفاع حدوداً ۹۱۴ متری در یک زمین گلف سقوط کرد و کمی بعد به بیمارستان منتقل شد.  به طرز معجزه آسایی، بدترین صدمه ای که فورد دیده بود شکستگی های استخوانی و پارگی بسیار وسیع پوست سر بود.

۳- ساندرا بولاکبازیگر سینما

کمی پیش از اکران فیلم «دختر شایسته ی اخلاق» (Miss Congeniality) با بازی ساندرا بولاک در سال ۲۰۰۰، این بازیگر هالیوودی در یکی از ایالت های امریکا دچار سانحه ی هوایی ای شد که او را تا دم مرگ پیش برد. جتی که بولاک سوار بر آن بود، روی باند فرودگاه دچار لغزش شد که احتمالا دلیل آن آب و هوای زمستانی آن زمان بود. با وجود آسیبی که به هواپیما وارد شد، هیچ یکی از مسافران صدمه ای ندیدند.

جالب آنکه، درست یک سال قبل از این اتفاق، بولاک به همراه بن افلک در یک فیلم کمدی رمانتیک به نام «نیروهای طبیعت» (Forces of Nature) بازی کرده بود که درباره ی دو غریبه ای بود که در جریان حادثه ای که برای هواپیمای آن ها رخ می دهد با یکدیگر آشنا می شوند.

۴- کانیه وست- رپر و تهیه کننده ی موسیقی

کانیه وست، رپر مشهور و همسر کیم کارداشیان، در سال ۲۰۰۲ دچار تصادف رانندگی چنان شدیدی شد که او را تا دم مرگ پیش برد. در آن زمان، وست بیشتر به عنوان تهیه کننده شناخته می شد. او ساعت ها تحت عمل جراحی بازسازی صورت قرار گرفت و در نهایت فک او با سیم بسته شد. وست در حالی که فک او هنوز با سیم بسته بود، اولین تک آهنگ خود را که «از میان سیم ها» (Through the Wire) نام داشت ساخت و منتشر کرد. با انتشار این آهنگ بود که وست کار خوانندگی رپ را به طور رسمی آغاز کرد.

وست در یکی از مصاحبه هایش در اینباره گفته است: «اگه همون شب می مردم، اون آهنگ آخرین چیزی بود که ازم باقی می موند. حالا هر وقت وارد استودیو میشم، طوری کار می کنم که شاید آخرین روز زندگیم باشه.»

۵- امی شومربازیگر و کمدین

امی شومر در دوران نوجوانی در یکی از روزهای زمستان به تنهایی به موج سواری رفته بود که در آنجا دچار سانحه شد. یک غریبه شومر را که دچار خونریزی شده بود در ساحل پیدا کرد و تا وقتی که آمبولانس برسد برای نجات جان او، جای زخمش را با فشار نگه داشت.

شومر در یکی از مصاحبه هایش در اینباره گفته است: «جای زخم خیلی بدی روی پام دارم که مال موج سواریه. چهل و یکی بخیه تو سه لایه. کل تیغه ی تخته ی موج سواریم رفته بود تو پام و مجبور شدم سریع بکشمش بیرون. اونجا تنها بودم.«

۶- استفن کینگنویسنده

در یکی از روزهای سال ۱۹۹۹، کینگ در حال قدم زدن در کنار یک جاده بود که راننده ی حواس پرت یک ماشین ون از پشت به او زد. شدت شکستگی های استخوانی کینگ به حدی بود که چیزی نمانده بود پزشکان یک پای او را قطع کنند.

درد مداومی که کینگ بعد از این تصادف، هنگام نشستن احساس می کرد به قدری برایش غیر قابل تحمل بود که چیزی نمانده بود کینگ کار نویسندگی را برای همیشه کنار بگذارد. در سال ۲۰۰۷، این نویسنده ی مشهور اذعان کرد که او کار نویسندگی را رها نکرده اما با سرعت خیلی کمتری نسبت به گذشته می نویسد.

۷- فیفتی سنترپر

در سال ۲۰۰۰، فیفتی سنت در نزدیکی محل زندگی اش در نیویورک، از فاصله ی بسیار نزدیک مورد اصابت گلوله قرار گرفت. ضارب نُه گلوله به سمت او شلیک کرد.

به دنبال این اتفاق، فیفتی سنت سیزده هفته در بیمارستان بستری شد. او اولین آلبوم خود به نام «پولدار شو یا در راهش بمیر» (Get Rich or Die Tryin) را حدود سه سال بعد از این حادثه منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

چهره‌های سرشناسی که در سال ۲۰۱۸ دار فانی را وداع گفتند

چهره های مشهوری که به دلیل ابتلا به ایدز جانشان را از دست دادند

۱۰ چهره مشهوری که با وجود بیماری سخت، به شهرت و موفقیت رسیدند

۱۰ چهره سرشناسی که به بیماری‌های روحی خود اعتراف کرده‌اند

با گران ترین طلاق ها در میان سلبریتی های دنیا آشنا شوید

چهره های مشهوری که ثروت خود را برای فرزندان شان به ارث نمی گذارند

۸ سلبریتی مرد موفق دنیا که از مشکلات روحی خود پرده برداشته اند

با چهره های مشهوری آشنا شوید که مدرسه را نیمه تمام رها کردند

سلبریتی های ممنوع الورودی که اجازه سفر به بعضی کشورها را ندارند

چهره های مشهوری که روزگاری گرفتار اعتیاد شده بودند

۱۱ سلبریتی مشهوری که روی بدن خود جای زخم های بزرگی دارند

چهره های مشهور هالیوودی که والدینشان در کودکی آن ها را رها کردند

دوست داشتنی های فقیر: سلبریتی های مشهوری که ثروت خود را به باد دادند

با مشاغل عجیب چهره های سرشناس دنیا پیش از رسیدن به شهرت آشنا شوید

منبع: thisisinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود