طالع بینی بر اساس سال نو چینی، آیا سال خوک برای شما خوش یمن خواهد بود؟

طالع بینی بر اساس سال نو چینی، آیا سال خوک برای شما خوش یمن خواهد بود؟

سال نو چینی فرا رسیده و چینی ها در حال جشن گرفتن سال ۲۰۱۹ به عنوان سال خوک هستند. اگر چه شاید بسیاری از ما عبارت «فنگ شویی» یا «فانگ شویی» (Feng Shui) را نشنیده باشیم (یا اگر هم شنیده ایم معنای آن را به صورت دقیق نمی دانیم) اما این موضوع در میان چینی ها بسیار مهم و شناخته شده است. فنگ شویی به طور خلاصه به مطالعه محیط اطراف و تاثیر اشیاء و دکوراسیون بر روی احوال و روح و روان افراد اطلاق می شود. در فرهنگ چینی، علاوه بر فنگ شویی، رمالی یا پیشگویی در مورد آینده و سرنوشت فرد بر اساس سال تولید که بر اساس نشانه های زودیاک چینی انجام می شود نیز بسیار پرطرفدار و رایج است و از آنچه که فکر می کنید پیچیده تر می باشد.

فنگ شویی در سال خوک

سال ها تنها بر اساس ۱۲ حیوان مربوط به زودیاک چینی دسته بندی نمی شوند بلکه یک سیکل ۶۰ ساله (از ۶ تا ۹۶ سالگی) نیز در این پیشگویی ها تاثیر دارد که ترکیبی از یکی از ۱۰ ریشه بهشتی و یکی از ۱۲ شاخه زمینی است. برای مثال سال ۲۰۱۹ در زودیاک چینی، سال «جی های» (ji hai) شناخته می شود. در حالی که واژه «های» نماد شاخه زمینی است که به خوک اشاره دارد، «جی» با ریشه بهشتی نیروی منفی «یین» و زمین مرتبط است. به همین دلیل سال ۲۰۱۹ را سال خوک زمینی یا خاکی می نامند. هم فنگ شویی و هم زودیاک چینی بر اساس یک سیکل ۶۰ ساله عمل می کنند. تیری چو، یکی از استادان فنگ شویی در چین درباره معنای سال خوک ۲۰۱۹ چنین می گوید: «هیچ سال خوب یا بدی به معنای مطلق خود وجود ندارد. هر سالی لحظات بد و خوب خاص خود را دارد و این به عناصر مربوط می شود.

فنگ شویی در سال خوک

عنصر غالب امسال خاک [زمین] است، از این رو امسال سال خوبی برای کسب و کارهای مرتبط با زمین خواهد بود. یکی دیگر از عناصر آب است، سال خاک برای آب سال خوبی نیست. از این رو ممکن است امسال شاهد حوادث و فجایع مرتبط با آب بیشتری باشیم مانند سیل هایی که شاهد هستیم. دو ستاره برتر امسال در وسط و گوشه شمال غربی آسمان قرار دارند. از این رو وقتی در خانه هستید بهتر است در مرکز و گوشه شمال غربی خانه خود قرار داشته باشید، آنجا کار کنید، درس بخوانید و چرت بزنید». وی می گوید که برای دفع شانس بد بهتر است گیاهان متعددی را در این قسمت های خانه داشته باشید. چو ادامه می دهد:«همچنین این به معنای سفر به شمال غربی و مرکز کشور خواهد بود و یا مقاصدی که نام آن ها به مرکز اشاره دارد. برای مثال، واژه «چین» در زبان کانتونی یا ژونگ گوو به معنای «کشور وسطی» است».

بیشتر بخوانید: بهترین و بدترین ویژگی های شخصیتی شما بر اساس طالع بینی برج فلکی

فنگ شویی در سال خوک

به گفته چو، در سال ۲۰۱۹ سفر به کشورهای آسیایی بسیار خوش یمن است اما سفر به کشورهای ایالات متحده و بریتانیا، اگر چه مقاصد بدی به شمار نمی آیند، اما با حوادث و شاید ماجراجویی هایی همراه باشند. وی می گوید: «سال خاک است و بهتر است به کوهنوردی و پیاده روی بروید و کمتر به فعالیت های مرتبط با آب بپردازید». وی همچنین توصیه می کند که در سال خوک، پوشیدن لباس های شطرنجی بلند با رنگ های زرد و قهوه ای بهترین گزینه خواهد بود.

پیشگویی های زودیاک چینی در سال ۲۰۱۹

فنگ شویی در سال خوک

برای هر یک از نمادهای زودیاک چینی، خوش شانسی به مقدار بسیار زیادی به موقعیت «تای سوی» (Tai Sui) بستگی دارد که ستاره هایی هستند که دقیقاً در مقابل سیاره مشتری قرار گرفته اند. اگر نماد زودیاک شما را با تای شوی تناقض داشته باشد، به گفته استادان فنگ شویی، در سال های خاصی با مشکلات و بدشانسی هایی مواجه خواهید شد. برای درک این موضوع که سال خوک برای شما چه چیزهایی دارد، اول باید نماد حیوانی سال تولد خود را پیدا کنید و پس از آن پیشگویی ها برای سال ۲۰۱۹ را بخوانید تا متوجه شوید که سال ۲۰۱۹ چه اتفاقاتی در انتظار شما خواهد بود.

فنگ شویی در سال خوک

سال موش: ۱۹۱۲, ۱۹۲۴, ۱۹۳۶, ۱۹۴۸, ۱۹۶۰, ۱۹۷۲, ۱۹۸۴, ۱۹۹۶, ۲۰۰۸

سال گاو: ۱۹۱۳, ۱۹۲۵, ۱۹۳۷, ۱۹۴۹, ۱۹۶۱, ۱۹۷۳, ۱۹۸۵, ۱۹۹۷, ۲۰۰۹

سال ببر: ۱۹۱۴, ۱۹۲۶, ۱۹۳۸, ۱۹۵۰, ۱۹۶۲, ۱۹۷۴, ۱۹۸۶, ۱۹۹۸, ۲۰۱۰

سال خرگوش: ۱۹۱۵, ۱۹۲۷, ۱۹۳۹, ۱۹۵۱, ۱۹۶۳, ۱۹۷۵, ۱۹۸۷, ۱۹۹۹, ۲۰۱۱

سال اژدها: ۱۹۱۶, ۱۹۲۸, ۱۹۴۰, ۱۹۵۲, ۱۹۶۴, ۱۹۷۶, ۱۹۸۸, ۲۰۰۰, ۲۰۱۲

سال مار: ۱۹۱۷, ۱۹۲۹, ۱۹۴۱, ۱۹۵۳, ۱۹۶۵, ۱۹۷۷, ۱۹۸۹, ۲۰۰۱, ۲۰۱۳

سال اسب: ۱۹۱۸, ۱۹۳۰, ۱۹۴۲, ۱۹۵۴, ۱۹۶۶, ۱۹۷۸, ۱۹۹۰, ۲۰۰۲, ۲۰۱۴

سال گوسفند: ۱۹۱۹, ۱۹۳۱, ۱۹۴۳, ۱۹۵۵, ۱۹۶۷, ۱۹۷۹, ۱۹۹۱, ۲۰۰۳, ۲۰۱۵

سال میمون: ۱۹۲۰, ۱۹۳۲, ۱۹۴۴, ۱۹۵۶, ۱۹۶۸, ۱۹۸۰, ۱۹۹۲, ۲۰۰۴, ۲۰۱۶

سال خروس: ۱۹۲۱, ۱۹۳۳, ۱۹۴۵, ۱۹۵۷, ۱۹۶۹, ۱۹۸۱, ۱۹۹۳, ۲۰۰۵, ۲۰۱۷

سال سگ: ۱۹۲۲, ۱۹۳۴, ۱۹۴۶, ۱۹۵۸, ۱۹۷۰, ۱۹۸۲, ۱۹۹۴, ۲۰۰۶, ۲۰۱۸

سال خوک: ۱۹۲۳, ۱۹۳۵, ۱۹۴۷, ۱۹۵۹, ۱۹۷۱, ۱۹۸۳, ۱۹۹۵, ۲۰۰۷, ۲۰۱۹

فنگ شویی در سال خوک

بیشتر بخوانید: طالع بینی: واقعیت های جالب و عجیبی که ماه تولد افراد در مورد آن ها بازگو می کند

حالا در ادامه بر اساس سال تولد و حیوان مربوط به آن سال، پیشگویی هایی زودیاک چینی در مورد هر سال تولد را برای شما تشریح می کنیم.

سال موش: خبرهای خوب، کسانی که در سال موش به دنیا آمده اند باید بدانند که در سال ۲۰۱۹ هیچ تناقض و درگیری با تای سوی وجود ندارد. چو می گوید که سال ۲۰۱۹ سالی خوب برای کسانی است که در سال موش به دنیا آمده اند؛ به ویژه در زمینه شغلی، زیرا آن ها در مسیر درست و مثبت قرار گرفته و در کسب و کارشان با موفقیت مواجه خواهند شد. همچنین بهتر است که در سال ۲۰۱۹ به دنبال یاد گرفتن یک مهارت جدید باشید زیرا امسال سال خوبی برای متولدان سال موش به منظور بهبود استعدادهاست.

سال گاو: در سال ۲۰۱۹، گاو با ستاره اسب همراه است. نگران نباشید زیرا این موضوع اصلاً بد نیست. این موضوع بدین معناست که کسانی که در سال گاو به دنیا آمده اند ممکن است به خاطر مسائل کاری یا موضوعات شخصی بیش از پیش به سفر بروند و سفرها و جابجایی های بسیاری برای آن ها در سال جدید دیده می شود. چو به کسانی که در سال گاو به دنیا آمده اند توصیه می کند که برای خود و سلامتی شان وقت بگذارند زیرا وقتی که به شدت در کار و سفر کردن غرق شوید براحتی سلامتی خود را نادیده خواهید گرفت.

سال ببر: سال خوک برای متولدان سال ببر سال بسیار خوب و موفقی خواهد بود. اگر به دنبال یک شریک کاری جدید یا یک رابطه عاطفی تازه هستید امسال بهترین موقعیت شماست. چو می گوید که برای متولدین سال ببر، سال ۲۰۱۹ سالی است که باید بیشتر به سلامتی شان اهمیت داده و ورزش کردن و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکنند.

فنگ شویی در سال خوک

سال خرگوش: در ۲۰۱۹، خرگوش در انطباق با تای سوی قرار دارد از این رو بهترین موقعیت برای متولدین سال خرگوش است که جشن بگیرند و خوش بگذرانند. البته منظور ما تنها جشن و پایکوبی نیست زیرا اتفاقات شادی بخشی مانند تولد فرزند، نامزد کردن یا ازدواج کردن در سال خوک برای متولدین سال خرگوش بسیار مناسب است و احتمال آن بیشتر از هر زمان دیگری است. بنابراین به متولدین سال خرگوش توصیه می کنیم که در سال ۲۰۱۹ بیشتر روی خانواده و روابط خود تمرکز داشته باشند.

سال اژدها: کسانی که در سال اژدها بدنیا آمده اند سال ۲۰۱۸ را سالی سخت و چالش برانگیز برای خود دیده اند زیرا نماد سال تولد آن ها با تای سوی به شدت در تضاد بوده است. اما به گفته  چو، در سال ۲۰۱۹ اوضاع برای آن ها بهتر و آرام تر خواهد شد. امسال سالی است که متولدان سال اژدها می توانند به روابط و کسب و کار خود سروسامان بدهند و البته برای استراحت و شارژ روحی و جسمی مجدد خود پس از سالی سخت وقت بگذارند. ممکن است ماه های ابتدایی سال ۲۰۱۹ نیز برای شما سخت باشد، از این رو افکار ماجراجویانه و تلاش های تازه خود را به نیمه دوم سال موکول کنید.

بیشتر بخوانید: طالع بینی: بهترین زمان برای پیدا کردن عشق بر اساس ماه تولد

فنگ شویی در سال خوک

سال مار: مارها نفسی عمیق بکشید. نوبت شماست که طالعتان با تای سوی در تضاد باشد و این نماد تغییر و عدم ثبات است. شاید ترسناک باشد و بسیاری از افراد از تغییر بترسند اما هراس نداشته باشید و با تغییر روبرو شوید زیرا تغییر در اکثر موارد به معنای بهبود شرایط است. اما مواظب سلامتی تان بوده و از ورزش های سخت و سنگین دوری کنید. خانم های متولد سال مار بهتر است در سال جدید کمتر کفش پاشنه بلند بپوشند.

سال اسب: امسال هیچ ستاره تای سوی برای اسب وجود ندارد از این ر سال ۲۰۱۹، سالی باثبات برای متولدین سال اسب خواهد بود. اسب ها باید همه چیز را در سال خوک متعادل و منظم نگه دارند. روی هیچ چیزی بیش از حد تاکید نداشته باشید؛ چه رابطه عاطفی تان باشد و چه شغلتان.

فنگ شویی در سال خوک

سال گوسفند: همانند خرگوش ها، کسانی که در سال گوسفند بدنیا آمده اند نیز سالی مثبت و پر از شادی را پیش روی خود می بینند. از این رو متولدان این سال باید وقت بیشتری را به خانواده اختصاص داده و با تغییراتی که در زندگی عزیزانشان رخ خواهد داد باید خود را برای تغییر و تنظیم رفتارها و عادات قدیمی‌شان آماده کنند.

سالا میمون:  مانند مارها، کسانی که در سال میمون به دنیا آمده اند نیز امسال با تای سوی برخورد خواهند داشت. این موضوع می تواند به معنای کشمکش و آشوب در روابط باشد، از جمله سوء تفاهم بین شما و همکاران یا شرکایتان. فقط به یاد داشته باشید که وقتی عدم توافق به وقوع می پیوندد، بسیار مهم است که صبور باشید و سعی کنید تعامل سازنده و موثری داشته باشید.

سال خروس: افرادی که در سال خروس به دنیا آمده اند، امسال تاثیر ستاره اسب را حس خواهند کرد. این موضوع به معنای یک عالمه سفر، تغییر و جابجایی است که باید در تمامی این شرایط مواظب سلامتی خودتان باشید. لازم است که بهتر غذا خورده و بیشتر ورزش کنید. این سال شلوغ می تواند بر سلامت روانی شما نیز تاثیر منفی داشته باشد، از این رو سال ۲۰۱۹ سال خوبی برای انجام مدیتیشن و یوگا خواهد بود.

فنگ شویی در سال خوک

سال سگ: متولدان سال سگ که در سال ۲۰۱۸ از سال سختی گذشته اند، در سال ۲۰۱۹ به آرامش خواهند رسید. سال خوب و مثبتی در انتظار متولدان سال سگ خواهد بود و در دو ماه اول سال نو، انرژی های مثبت از شما دور خواهند شد. اما عجله نکنید زیرا برای بازیابی خود پس از یک سال سخت به مقداری زمان نیاز دارید.

سال خوک: و سرانجام سال خوک. اگر در سال خوک به دنیا آمده اید اکنون نماد زودیاک شما با نماد حیوانی سال تولدتان یکی است و این به معنای این است که ممکن است سال پرفراز و نشیب و پرآشوبی داشته باشید. البته این بدین معنا نیست که همه چیز بد خواهد بود. در این سال بهتر است با سفر رفتن و شرکت کردن در جشن ها و مهمانی ها، به خود انرژی مثبت تزریق نمایید.

بیشتر بخوانید: طالع بینی چینی چه رازهایی در مورد شخصیت شما می گوید؟

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود