راهنمای ثبت شرکت در امارات و گرجستان

مزایای ثبت‌شرکت در مناطق ویژه اقتصادی دوبی و تفلیس

راهنمای ثبت شرکت در امارات و گرجستان

ثبت شرکت در امارات متحده عربی و گرجستان به عنوان دو کشور همسایه ایران که رابطه اقتصادی و سیاسی به نسبت خوبی با ایران دارند، گزینه مطلوبی برای کارآفرینی و سرمایه گذاری در آنسوی مرزها است.

اگر قصد راه اندازی کارگاه تولید و خدمات و هم چنین سرمایه گذاری به منظور صادرات کالا و خدمات دارید، صندوق ضمانت صادرات ایران با ارائه تسهیلاتی مثل بیمه و ضمانت نامه، سرمایه گذاری شما را از نظر ریسک های مختلف، بیمه می کند و بعضا در صورت رخداد اتفاقی، اصل و سود سرمایه را به شما پرداخت می کند.

برای این منظور به سایت صندوق ضمانت صادرات ایران مراجعه و شرایط و مدارک لازم برای دریافت ضمانت نامه های سرمایه گذاری ایرانیان در خارج از کشور را مشاهده کنید.

ثبت شرکت درامارات و گرجستان به دلیل اینکه دریافت ویزای این دو کشور خیلی سخت نیست و سهولت در رفت و آمد و انتقال کالا و خدمات از ایران را برای شما به ارمغان می اورد، انتخاب شایسته ای برای کارآفرینی در خارج از کشور است. بازار خوبی صادراتی گرجستان وامارات در حوزه های مختلف غذایی تا صنعتی، بستر خوبی را برای کارآفرینان فراهم می کند. ثبت شرکت، گام اول است تا شخصیت حقوقی پیدا کنید.

اگر قصد ثبت شرکت در گرجستان و امارات در روزهای آینده دارید، حتما به سایت های رسمی و دولتی این کشور ها مراجعه کرده و در جریان شرایط ومدارک لازم قرار بگیرید. هم چنین ایرانیانی که دراین کشورها، شرکت دارند را از طریق توییتر یا لینکدین پیدا کنید و با آن ها رایزنی نمایید و مشورت حقوقی و تجاری دریافت کنید.

هزینه ثبت شرکت در امارات متحده عربی چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت در دبی تا حدود بسیار زیادی بستگی به نرخ ارز دارد و با توجه به این موضوع که در ماه های اخیر، قیمت ارز دچار نوسانات بسیار زیادی بوده است، ما در این نوشته هزینه ثبت شرکت در دبی را به صورت دقیق ذکر ننموده ایم اما شما می توانید برای آگاهی از هزینه ثبت شرکت در دبی بصورت دقیق و شفاف، به سایت های رسمی اماراتی مراجعه کنید.

مزایای ثبت شرکت در امارات

  •  دریافت امتیازات قانونی از کشور دبی
  •  حمایت از قوانین کلیه طرفین شرکت
  • برخورداری از مالکیت صد در صدی در مناطق تجاری
  • اخذ نمایندگی از اشخاص حقیقی به اعتبار برخورداری از سیستم قابل اعتماد و ثابت
  • دریافت اعتبارات دولتی مجوزهای مورد نیاز
  • معافیت از مالیات در شرکت های سهامی
  •  انتخاب مدیران شرکت با هر ملیتی (مدیر می تواند یک شخصیت حقوقی یا حقیقی باشد)
  • داشتن حساب بانکی بدون نیاز به ویزا
  • عدم نیاز به ارائه گزارش های بازرسی سالانه
  •  خرید ملک بدون نیاز به پاسپورت یا ویزا تحت عنوان شرکت بین المللی و معافیت از پرداخت هزینه انتقال

شرایط ثبت شرکت در دبی

  • وجود مکان و آدرس مشخص به عنوان محل انجام فعالیت های شرکت
  • پرداخت مالیات با ارائه اظهارنامه مالیاتی
  • پرداخت حقوق به کارکنان و اعضای شرکت و پرداخت بیمه
  • آشنا بودن با قوانین تجاری

برای ثبت شرکت در دوبی به خصوص در مناطق ویژه اقتصادی به این لینک مراجعه کنید.

برای ثبت شرکت در ابوظبی به این لینک مراجعه کنید.

سایت مرکز مالی بین المللی دوبی نیز در این لینک، اطلاعات خوبی درباره ثبت شرکت و هدایت بیزینس در این کشور در اختیار سرمایه گذاراان خارجی قرار می دهد.

ثبت شرکت در امارات و گرجستان
تصویر ایندکس سایت DIFC

پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکت در امارات برای انجام تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت در امارات نیاز به تحقیقات کافی و دسترسی به منابع معتبری است تا اشخاص متقاضی با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به سرمایه گذاری کنند.

مزایای ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان دارای مزایای بسیار زیادی است و ما در ادامه به برخی از مهم ترین این مزایا اشاره نموده ایم

  •  ثبت شرکت در گرجستان در حداقل زمان ممکن و با هزینه مناسب انجام می شود
  • قیمت محصولات و خدمات در این کشور نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر پائین تر است
  • هزینه بکارگیری نیروهای کار پایین است
  • میزان مالیات در کشور گرجستان بسیار کم است
  • تورم در کشور گرجستان کنترل شده است و به همین دلیل دارای ثبات اقتصادی خوبی است
  • دسترسی آسان به بازارهای کشورهای اروپایی

برای ثبت شرکت در منطقه ویژه اقتصادی گرجستان یه این لینک مراجعه فرمایید.

اقامت در گرجستان از طریق ثبت شرکت

در کشور گرجستان با دریافت پروانه جنرال تریدینگ (General Trading) می توانید به راحتی شرکت خود را در این کشور ثبت نمایید و با داشتن این پروانه دیگر نیاز به اخذ مجوز های مربوطه ندارید و تنها استثناء این موضوع اخذ مجوز برای فعالیت در زمینه تولید و پخش دارو است.

راهنمای سرمایه گذاری در گرجستان در این لینک قرار دارد.

انواع شرکت های قابل ثبت در گرجستان

شرکت سهامی (JSC): نوعی شرکت بازرگانی است که سرمایه آن به سهام تقسیم شده است و مسئولیت هر یک از شرکاء به مبلغ سهام مربوط می شود و بدهی های شرکت به شرکاء مربوط نمی شود.

شرکت هلدینگ بین المللی: نوعی سازمان قانونی که به عنوان شرکت سرمایه گذاری محسوب می شود و سرمایه شرکاء به سهام تقسیم شده و مسئولیت هر یک از اعضا به مبلغ سهام آن ها در شرکت بستگی دارد.

شرکت تعاونی(CO): نوعی شرکت است که برای انجام فعالیت واحد و به دست آوردن سود تشکیل می گردد و مسئولیت پرداخت قروض شرکت فقط خود شرکت است و نه اعضاء آن.

شرکت تجاری (BP): شرکتی تجاری است که بین دو و یا چند نفر تشکیل می شود که هر یک بخشی از سرمایه شرکت را تامین می نمایند و تقسیم سود و ضرر نیز به نسبت مقدار سرمایه ای است که هر یک از اعضاء با خود به شرکت آورده اند.

مشارکت محدود: شرکتی است که در آن چندین نفر فعالیت های مربوط به کارآفرینی مجزا و مستقل از هم ولی تحت نام و زیر مجموعه یک شرکت را انجام می دهند و در برابر قروض شرکت مسئولیتی را بر عهده ندارند.

مشارکت عمومی: شرکتی است که در آن چندین نفر فعالیت های مربوط به کارآفرینی مجزا و مستقل از هم ولی تحت نام و زیر مجموعه یک شرکت را انجام می دهند، امّا بر خلاف نوع قبلی، هر کدام از اعضاء در برابر قروض شرکت مسئول هستند.

(LLC): شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که برای انجام فعالیت ها و امور تجاری تاسیس و ثبت می شود و هر یک از شرکاء و اعضاء شرکت تا میزان آورده و سهم الشرکه خود در شرکت مسئول پرداخت بدهی های شرکت هستند.

حتما ببییند: راهنمای مقصدهای گردشگری  گرجستان

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • نوید مرداد ۹, ۱۳۹۸

    وقتی اسم امارات میاد ماجرای کرسنت یادم میاد. چه مردم احمقی داریم
    یاد جزایر قمر میوفتم. چه مردم ساده لوحی داریم
    یاد صرافی های فلان سردا فلان سرهنگ فلان سپاهی میوفتم. چه مردمی داریم

    یه زمان گفتن هرکی میتونه نفت بفروشه بیاد بفروشه. درسته گفتن هرکی. ولی منظورشون مردم نبود. اینطوری گفتن که مردم گول بخورن. وگرنه تنها اشخاص خاص که به هزاران نفر میرسید و هرکدومم سردار سپاه سرهنگ تیمسار و فلان جا مسئول بودن رفتن نفت بفروشن. شرکتها تاسیس شد تو دبی. شرکتها تاسیس شد تو کشورایی که حتی اسمشونو نشنیدیم. بانکها و صرافی ها تشکیل شد.
    اره نفت رو بردن و فروختن. اما پولش رو چیکار کردن؟ خود وزیر نفت میگه اکثر اونایی نفت بردن بفروشن نود درصد کمیسیون گرفتن و تنها ده درصدشو به دولت پس دادن و خیلی از سردارهای معلوم الحال حتی پول فروش رو تا امروز ندادن. زور دولت هم نمیرسه.
    یکی از ادمایی که کمترین فساد رو تو ایران داره زنگنه هست چون هیچی برا مخفی کردن نداره. هرچی که به دست اورده رو اعلام کرده و برا همینه میشه گفت تنها مسئولی هستش که ازش اتو ندارن تا برعلیه ش استفاده کنن. شما یادتون نمیاد اما این ماجرای پرستو شدن یه حقه قدیمیه. چند سال پیش زنگنه گفت سپاه چندبرابر یه شرکت خارجی اونم به دلار پول گرفته تا یه پروژه رو شروع کنه. تا قرون اخر پروژه پیش پیش اونم به دلار پول رو گرفته اما طی این چندسال حتی کلنگ نزدن و دوباره اومدن میگن چندمیلیارد دلار دیگه بدین تا تازه پروژه رو شروع کنن. بعدش قبول نکردن و بعم هی حواشی درست کردن تا تحت فشار قرار بگیره وزارت نفت. بعدش دیدیم که سپاه یا دولت مسلح کاری کرد اون موقع حتی شرکتهای چینی هم پا شدن رفتن. اونقدر برا این شرکتها مشکل درست کرد که شرکتهای چینی رفتن. تو همین ماجرا دیدین زنگنه اشاره ایی داشت که بارها براش دختر و زنهای جوون اومده تا باهاش طرح دوستی بریزه. اونجا خیلی قشنگ اشاره داشت این دختر و زنها پرستو بودن و دولت مسلح اونا رو فرستاده.
    اره اینه مملکت.