مد گردی با بهنوش طباطبایی: از مری‌پاپینز تا نامه به «جولی اندروز»

مد گردی با بهنوش طباطبایی: از مری‌پاپینز تا نامه به «جولی اندروز»

بهنوش طباطبایی هنرپیشه ۳۸ ساله اردیبهشت ماهی تهرانی، دآنش آموخته مهندسی رایانه است و در فیلم و تئاترهای بسیاری در دو دهه اخیر نقش آفرینی کرده است. او سال ۱۳۹۵ از همسرش مهدی پاکدل که هنرپیشه سینما و تئاتر است، جدا شد. وی بیش از ۶ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و اخیرا تئاتر موزیکال مری پاپینز را در کنار مهراه شریفی نیا در تالار وحدت تهران روی صحنه برد که با استقبال گسترده تئاتردوستان همراه شد. تئاتری که باعث شد او به جولی اندروز، هنرپیشه نامدار انگلیسی، نامه بنویسد و از او برای تماشای این تئاتر در تهران، دعوت کند.

نامه بهنوش طباطبایی به جولی اندروز

۲۰ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی، بهنوش طباطبایی با انتشار پستی در اینستاگرامش و قرار دادن عکس زیر، نامه ای به زبان انگلیسی برای جولی اندروز، هنرپیشه انگلیسی مطرح فیلم های نوستالژیک «آوای موسیقی» و.«مری پاپینز» نوشت و آی‌دی ایشان را در پایین پست، تگ کرد. تا لحظه تنظیم این گزارش، جولی اندروز واکنشی به این نامه عاشقانه بهنوش طبایی نشان نداده است. پستی که با ۱۴۰ هزار لایک هواداران خانم بهنوش طباطبایی و ۵۰۰۰ کامنت همراه شد.

استایل رنگارنگ بهنوش طباطبایی در نقش مری پاپینز در تئاتر تهران

بهنوش چنین نوشت:

من بهنوش طباطبایی هستم.

از امشب روی صحنه یکی از زیبا ترین سالن های اپرای خاورمیانه در ایران، نقشی را ایفا می کنم که شما ۵۵ سال پیش آن را برای همیشه به یادگار گذاشتید و تحسین جهانی را بر انگیخت. یعنی مری پاپینز. امیداوارم از این که سرزمین من، یک سالن زیبای اپرا دارد، تعجب نکرده باشید.

خانم اندروز عزیز!

میخواهم به شما بگویم که چه خوشبختم که در روزگاری که زشتی ها و بدی ها بیش از هر زمان دیگری، رنگ خاکستری و کدر بر دنیا پاشیده، می توانم در گوشه ازدنیا، مردم را برای ساعتی هم که شده به عالم رنگ و موسیقی و حرکت های آهنگین ببرم. چه افتخاری! در مدت ۵ ماه گذشته و در طول تمام دقایق، تمرین تلاش کردم که خودم را به شما و هزاران نفری که در شب های پیش رو مرا بر روی صحنه در قامت مری پاپینز خواهند دید، متعهد بدانم.

جولی اندروز، اخیرا به اینستاگرام آمده است و صفحه رسمی او، بیش از ۲۵۰ هزار دنبال کننده با تیک آبی دارد

در همین روزهای تمرین بود که بیش از پیش دانستم که چه مرارت هایی دارد رسیدن به نقش فرشته ای که مراقبت آرزوهای پاک آدم ها باشد. خانم اندروز زیبا!

ما قدر مری پاپینز را می دانیم و هر وقت دلمان از اتفاق های روی زمین میگیرد، به آسمان آبی و ابرهای سپید خیره می شویم به امید معجزه ای که فرشته های خدا برایمان هدیه بیاورد. در آخر، مری پاپینز عزیز، مایلم به رسم ادب و با افتخار از شما دعوت کنم که از ان دور دست ها به تهران و به دیدن نمایشی بیایید که به نام شما آراسته شده است.

از دیدن شما بی نهایت خوشحال میشویم.

بازیگرى را نمیشناسم که آرزوى رفتن روى صحنه تالار زیباى وحدت را نداشته باشد. صحنه اى که بزرگترین کارگردانان ، بازیگران و موزیسینهاى ایران و حتى عده پر شمارى از مفاخر هنرى دنیا روى آن اجرا کرده و یا جایزه گرفته اند.سالنى که پس از گذشت سالها از تاسیسش هنوز مانندش را در ایران نمیشود یافت. خوشحالم پس از دو سال از اجراى نمایش آینه هاى روبه رو که با استقبال هزاران مخاطب رو به رو شد حالا باز با مرى پاپینز روى صحنه سالن زیباى تالار وحدت خواهم رفت. به امید تکرار همان استقبال پرشور …

بهنوش درباره عکس پایین در اینستاگرامش گفته بود که هر نمایشی، روزی متولد می شود و کودکی می کند و جوانی را با شور و حرارتی طی می کند. از میانسالی با غرور رد می شود و در آخر، پیر می شود اما مملو از لحظات ناب. شب آخر روی صحنه می میرد. تصاویری که در پایین مشاهده می کنید، با ۱۰۰ هزار لایک هواداران بهنوش طباطبایی همراه شد.

بهنوش طباطبایی
در ۲ تصویر بالا، استایل بهنوش طباطبایی را در اجرای تئاتر مری پاپینز در تالار وحدت مشاهده می کنید
بهنوش طباطبایی اواخر آبان ماه ۹۸ در مراسم رونمایی از آلبوم افسانه چشمهایت به خوانندگی همایون شجریان و علیرضا قربانی شرکت کرده و لباس مفهومی شنل گونه ای را که در عکس بالا مشاهده می کنید، بر تن داشت. طراح گریم او در این استایل، ایمان انصافی بود و استایلیست او، الهام حدادی. قریب به ۲۰۰ هزار نفر از هواداران بهنوش طباطبایی، عکس بالا را لایک کردند.
استایل بهنوش طباطبایی در عکس بالا، توسط الهام حدادی، دیزاین شده و او مانتویی پر زرق و برق که محصول صدف آریان دوست و سارا مردی است را بر تن داشت. ایشان این استایل را در مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی ماجرای نیمروز در پردیس سینمایی ملت تهران در اوایل آبان ماه ۹۸ رونمایی کرد که با استقبال ۱۹۰ هزار تن از هوادارانش همراه شده بود. گریم او را ایمان انصافی انجام داد.
تیپ تابستانی خاص بهنوش طباطبایی در تابستان ۹۸ در مراسم اکران مردمی فیلم ماجرای نیمروز در سینما آزادی تهران. طراح گریم، ایمان انصافی و استایل و مانتو محصول فاطمه تقوی است.
از کلکسیون شال ها و مانتوهای شاد و خوش رنگ بهنوش طباطبایی

حتما بخوانید: پایان مهناز افشار در استکهلم با پرشیا گات تلنت و ابی 

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود