۱۰ رنگ حیرت‌انگیز برای شن‌های ساحل در همه جای دنیا

۱۰ رنگ حیرت‌انگیز برای شن‌های ساحل در همه جای دنیا

اگر تا کنون به سواحل مختلف دنیا سفر کرده باشید، حتما متوجه خواهید شد که بیشتر آنها شن‌های قهوه‌ای یا سفید دارند. اما در برخی از نقاط سیاره خاکی رنگ شن‌های ساحل خیلی متفاوت‌تر از جاهای دیگر است.

ما در این مطلب تصمیم گرفتیم فهرستی از ۱۰ رنگ حیرت‌انگیز شن‌های ساحلی را به شما معرفی کنیم.

سپری کردن اوقات فراغت در کنار دریا آن قدر لذت بخش و مفرح است که شاید حتی زیبایی‌های پشت آن را نادیده بگیرید. برخی از سواحلی که در پایین مشاهده می‌کنید کیفیت خاصی دارد که بر زیبایی چشم‌نواز و رویایی آن می‌افزاید. در ادامه، خوب است یادآور شویم که طبیعت همیشه خارق‌العاده است و زیبایی‌های خود را به طرق گوناگون به چشم ما می‌کشد.

بهترین راه برای تجربه زیبایی‌هایی طبیعت این که است که سفر کنیم و زمانی را در کنار سواحل زیبای گوشه و کنار دنیا سپری کنیم. شاید بعضی از شما اصلا به این گزینه فکر نکرده باشید. به همین دلیل، ما به شما فهرستی از این مکان‌های دیدنی و حیرت‌انگیز معرفی می‌کنیم که سواحلی با ده رنگ اعجاب‌انگیز هستند. با روزیاتو همراه باشید.

شن‌های سفید

شن‌های سفید را در بسیاری از سواحل دنیا می‌توانید پیدا کنید. رنگ سفید شایع‌ترین رنگ برای شن‌های ساحل دریا است اما در عین حال هنوز هم سواحلی که شن‌های سفید دارد و تا گستره وسیعی کشیده شده‌اند زیبا هستند.

شن‌های نارنجی

شن‌های نارنجی نیز کم و بیش منحصربه‌فرد هستند. اگر به هندوستان سفر کرده باشید و گذرتان به کرالا افتاده باشد، احتمالا آن قدر خوش شانس بوده‌اید که روی شن‌های نارنجی قدم بزنید یا بدوید.

شن‌های زرد

شن زرد یکی دیگر از رنگ‌های رایج ساحل است که شاید در بسیاری از سواحل اقصی نقاط دنیا با آن روبه‌رو شده‌ باشید. برخی دلشان می‌خواهد از واژه طلایی برای توصیف رنگ این سواحل استفاده کنند که البته چندان هم در وصف آن مبالغه نکرده‌اند.

شن‌های قرمز

شن قرمز را می‌توان در مکان‌های متفاوت بسیاری پیدا کرد اما یونان و هاوایی بیشتر از جاهای دیگر شن‌های قرمز قابل توجهی دارند. شن‌های این سواحل انگار از خاک رس هستند اما باز هم تماشایشان حیرت‌آور و زیبا است.

شن‌های صورتی

شن صورتی از شن‌های نادری است که هر جای دنیا یافت نمی‌شود. این شن‌ها بسیار سبک و حبابی هستند و ظاهر جذاب و خیره‌کننده‌ای دارند.

شن‌های رنگین کمانی

برای تماشای شن‌هایی که رنگ‌های رنگین‌کمان را به نمایش می‌گذارند، باید به استرالیا سفر کنید. جزایر فریزر مهد سواحلی با شن‌های رنگین‌کمانی هستند؛ سواحلی که مغزتان از تماشایش سوت می‌کشد.

شن‌های سبز

شما می‌توانید سواحلی که شن‌های سبز دارند را در هاوایی پیدا کنید. این رنگ زیبا به لطف وجود جریان گدازه و تفاله‌های آتشفشانی به وجود می‌آید.

شن‌های سیاه

شن‌ سیاه به دلیل وجود مواد معدنی تیره و سیاه‌رنگ شگفت‌انگیزی ایجاد می‌شود که در تفاله‌ها و ضایعات آتشفشانی یافت می‌شود.

شن‌های بنفش

ساحل پِفیفر در کالیفرنیا زادگاه این رنگ عجیب و مثال زدنی است.

شن‌های شکلاتی یا قهوه‌ای

شن‌های شکلاتی و قهوه‌ای در سواحل روکاوِی در کالیفرنیا دیده می‌شوند که خیلی نرم و غیرسمی هستند. با این که قهوه‌ای رنگ سردی است اما سواحلی که به این رنگ هستند بسیار زیبا و مدهوش‌کننده هستند.

منبع: 10mosttoday
بدون نظر

ورود