پربیننده ترین هشتگ های کریسمس در آستانه سال ۲۰۲۰ میلادی

پربیننده ترین هشتگ های کریسمس در آستانه سال ۲۰۲۰ میلادی

در آستانه کریمس ۲۰۲۰ میلادی، بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی، مشغول گرفتن عکس هایی با کاج و اکسسوری های این ایام هستند تا پست های پر لایکی را در اینستاگرام خود تجربه کنند. پست های کریسمسی کاربران اینستاگرام در آستانه ژانویه ۲۰۲۰ میلادی از هفته های پیش آغاز شده و تا چند روز آینده به اوج می رسد.

خیلی ها از بازار کریسمس برای کسب و کار استفاده می کنند. بیش از ۶ میلیارد تومان درخت کاج در تهران و مراکز استان ها به فروش رسیده و به نظر می رسد که برای کاربران ایرانی هم داستان کریسمس، جذابیت های خاص خود را دارد.

برای دیده شدن بیشتر و بهتر پست های مخصوص کریسمس، علاوه بر هشتگ های پربیننده اینستاگرام در سال های اخیر مثل fashion و TBT و غیره، هشتگ هایی هستند که کاربران اینستاگرام در آستانه کریسمس و ژانویه گردی، از آن ها زیاد استفاده می کنند و معمولا مورد بازدید میلیون ها کاربر این شبکه اجتماعی قرار می گیرد.

در این گزارش، شماری از ان ها را معرفی می کنیم. هشتگ گذاری، ابزار قدرتمند در شبکه های اجتماعی است که فرصت دیده شدن بیشتر و بهتر تصاویر شما را فراهم می کند. اگر به دنبال لایک و VIEW بیشتر برای پست های طوفانی خود هستید، تگ کردن درست پست های کریسمسی روی هشتگ های پربیننده این ایام، سبب بازدید بیشتر مطالب شما می شود.

اگر به دنبال الگوهایی برای طراحی درخت کاج کریسمس، مشاهده اکسسوری های درخت، لباس و شیرینی و شکلات و مراسم این ایام در کشورهای مختلف جهان هستید، روایت های جذابی را در بررسی هشتگ های کریسمسی در اینستاگرام مشاهده کنید.

کریسمس
پربیننده ترین هشتگ کریسمس

معروفترین هشتگ کریسمسی در اینستاگرام، هشتگ CHRISTMAS است که بیش از ۱۴۶میلیون عکس روی آن تگ شده است. ساعت به ساعت هزاران عکس روی این هشتگ تگ می شود و احتمالا تگ کردن تصاویر کریسمی شما روی این هشتگ، سبب بازدید خوبی می شود.

هشتگ آشنایی با درختان کریسمس

از دیگر هشتگ های پربیننده در ایام کریسمس در اینستاگرام، هشتگ درختان کریسمس است که الگوی خوبی برای شما برای نحوه دیزاین و آماده سازی درخت کاج است. این هشتگ نیز مخاطبان زیادی داشته و بیش از ۲۲ میلیون عکس روی آن تگ شده است

هشتگی برای آشنایی با دیزاین خانه و درخت کاج و فشن مربوط به کریسمس

هشتگ پربیننده دیگری که در ایام کریسمس مورد استقبان کاربران کریسمس باز و ژانویه گرد قرار می گیرد، هشتگ کریسمس دکور است که شما را با الگوهای جالب و هیجان انگیز از نحوه طراحی دکوراسیون خانه، لباس های مخصوص این روزهای رنگارنگ و شیوه اماده سازی درخت کاج و هدایا، آشنا می کند.

کریسمس لایت

اگر به دنبال طرح و الگوهای جذاب و هیجان انگیز برای طراحی نورپردازی اتاق و محل کار و خانه و دفتر و مغازه در روزگار کریسمس هستید، هشتگ کریسمس لایت، شما را به دنیای رنگارنگ و نورانی طرح های خلاقانه ای می برد که ایده های دوست داشتنی برای نورپردازی و طراحی هدایا و دیزاین کریسمس ۲۰۲۰ میلادی ارائه می دهد.

هشتگ فشن بلاگرهای اینستاگرام نیز این روزها با طوفانی از پست های پر لایک و طوفانی همراه شده است که کریسمس را به روایت شاخ های اینستاگرام در حوزه مد و لباس به نمایش می گذارد. روایت فشن کریسمسی را نیز در هشتگ FASHIONBLOGGER دنبال کنید.

حتما بخوانید: پیشنهادات هیجان انگیز به ژانویه گردهای ۲۰۲۰

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود