آن‌چه از دختر مهندس نعمت زاده و ملکه داروی ایران آموختیم

با بهترین سهام دارویی ایران آشنا شویم

آن‌چه از دختر مهندس نعمت زاده و ملکه داروی ایران آموختیم

شبنم نعمت زاده دختر محمد رضا نعمت زاده، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت در دولت روحانی و هاشمی رفسنجانی بود. ایشان دکترای داروسازی داشته و در سال ۱۳۹۸، یکی از چهره های جنجالی در دادگاه ویژه رسیدگی به فعالیت مجرمان و اخلالگران اقتصادی بود.

وی تخلفات دارویی بسیاری در شرکت رسا انجام داده بود و در نهایت به ۲۰ سال حبس و۷۴ ضربه شلاق و رد مال به شرکت های دارویی ایران که طرف قرارداد با وی بودند، محکوم شد. شبنم نعمت زاده، یکی از فرزندان مسئولان سابق بود که ردپای آن ها در دادگاه جرایم اقتصادی پیدا شد.

سال نود و هشت، سال آقا زاده ها و خانم زاده ها و آقا داماد ها بود. از انتخابات یا دادگاه ویژه جرایم اقتصادی شاهد نقش آفرینی گسترده این ژن خوب ها بودیم و هستیم.

شبنم نعمت زاده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران اقتصادی در تهران، بارها از خود دفاع کرد. طبق گفته های نماینده دادستان در دادگاه محاکمه شبنم نعمت زاده، او به دوستان و اطرافیان و شرکا و همکارانش گفته بود که داروخانه های ایران، مثل کیف پول هستند و تجارت دارو، از پر سود ترین صنایع در اقتصاد امروز ایران خواهد بود.

شبنم نعمت زاده چهل و اندی ساله، سالهاست که در صنعت داروی ایران، کاسبی می کرد و بر خلاف پدرش که از غول های صنعت پتروشیمی محسوب می شود، در حوزه نفت و گاز حضوری ندارد و تمام انرژی خود را صرف صنعت دارو کرده بود. شبنم نعمت زاده، ثروت قابل توجهی را با ثبت شرکت های مختلف به همراه خواهر و مادرش کسب کرده بود که حالا باید صدها میلیارد تومانش را رد مال کند. از شبنم نعمت زاده و تلاش گسترده و مجدانه وی به سرمایه گذاری در صنعت داروی ایران، می توان درس های زیادی فرا گرفت.

اصرار شبنم نعمت زاده از دهه هشتاد تا پایان دهه نود که پایان ملکه داروی ایران شد، نسبت به فعالیت در صنعت داروسازی ایران نشان می دهد که این صنعت و فعالیت در آن را باید خیلی جدی گرفت. شبنم نعمت زاده به ما می آموزد که برای موفقیت، باید صبور بود و زمان گذاشت. او یک بازار پیشرو و صنعت راهبری را شناسایی کرده بود تا کسب وکار خود را در این حوزه هدایت کند.

اگر چه او با جعل اسناد و تخلفات مختلف، در نهایت سر از زندان اوین درآورد و به سید محمد هادی رضوی و حسین هدایتی و حسین فریدون پیوست، اما هوش تجاری این کلاهبردار صنعت دارویی ایران، واقعیت هایی را بر ما هویدا می کند که باید جدی بگیریم.

سرمایه گذاری در صنعت داروی ایران در بورس

شبنم نعمت زاده میلیاردها تومان در خرید و فروش و نگهداری و توزیع دارو سرمایه گذاری کرد و سرمایه کسب کرد. اگر شما هم قصد ورود به صنعت داروی ایران دارید و دوست دارید از این صنعت جذاب و پیشرو که ۹۸ درصد آن، تولید داخلی است، سود خوبی کسب کنید و پول زیادی هم ندارید، یک راه پیشنهادی داریم: سرمایه گذاری در صنعت داروی ایران در بازار بورس.

حدود ۴۰ شرکت دارویی در بازار بورس ایران مشغول به فعالیت هستند که بعضی، غول های سرمایه گذاری در بورس، سهامدار عمده آن ها بوده و بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید داروی کشور دارند.

داروسازی عبیدی، مشتنی نمونه خروار است. قیمت هر سهمش از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۹۸ بیش از ۸۰۰۰ برابر شده است. در اقتصاد ایران در این ۲ دهه، هیچ کسب وکاری پیدا نمی کنید که ظرف ۲۰ سال، چنین سود شگفت انگیز و راحتی را نصیب سبد سرمایه گذاری شما کرده باشد.

دارو
شاخص دارویی، طبق تحلیل پیش رفت و با بیش از ۳۲۰٪ رشد، از ۱۲۰۰۰ واحد به ۵۰۰۰۰ واحد رسید. سقف کانال ۱۴ ساله را شکسته و از قفس تراکمی آزاد شده. به خاطر رشد شارپ اخیر، در کوتاه مدت نیاز به اصلاح و استراحت دارد. بعد از پولبک به سقف کانال شکسته شده، به روند صعودی بلندمدت خود ادامه خواهد داد.

امسال که سال رونق تولید بود، صنعت دارویی با رشد چشمگیری از نظر تولید و تنوع محصولات و میزان سودآوری روبرو شده که با بررسی گزارشات ۹ ماهه شرکت های دارویی در سامانه کدال، می توان به ابعاد این موفقیت ژرف و شگرف دست یافت.

تحلیل گران بازار بورس ایران به سهامداران توصیه می‌کنند که در پرتفو خود، حتما یک سهم دارویی خوب از گروه دارویی بورس داشته باشند. علت هم واضح است. آینده طلایی، در انتظار سهام صنعت دارویی ایران در بورس است و احتمالا تا سال ۱۴۰۰۰ هجری شمسی، شاهد چند برابر شدن قیمت سهام دارویی از نقطه ای که امروز در زمستان ۹۸ هستیم، باشیم.

این یک پیام واضح و شفاف برای اهالی بازار بورس ایران دارد که سهام دارویی را جدی بگیرند. شبنم نعمت زاده از دهه هشتاد شمسی، این صنعت را جدی گرفت. به ثروت قابل توجهی دست پیدا کرد و شما هم می توانید از ۱ میلیون ریال شروع کنید و با سرمایه گذاری هوشمندانه و صبورانه در صنعت دارویی کشور، سود شگفت انگیزی کسب کنید. روزیاتو، اجازه معرفی سیگنال طبق قانون ندارد. اما در ادامه به بررسی چند سهم دارویی می‌پردازیم.

نمودار سهم دارویی والبر را مشاهده می کنید که هدف ۱۳۰۰ تومان را پیش رو دارد
سهم دارویی ریشمک: اهداف میانمدت و بلندمدت ۳۰۰۰ – ۸۹۰۰ تومان در دسترس خواهد بود.
نمودار سهم دالبر: روند رو به رشد کوتاه مدت و بلند مدت خواهد داشت
دارو
نمودار داروسازی دکتر عبیدی: دچار اصلاح کوتاه مدت شده‌. حمایت پیش روی دعبید را در نمودار مشخص شده است.

هیچ کس در ایران به شما التماس نخواهد کرد که کد بورس بگیرید و اصول سرمایه گذاری در بورس را مثل ۱۳ میلیون ایرانی یاد بگیرید. روزگار بر بسیاری از ایرانیان به دلیل رکود در بازارهای موازی، حکم می‌کند که برای سود های شگفت انگیز، از ذهن فریبکار خلاص شده و تن به دریای بورس بزنید که سال به سال بر حجم معاملاتش افزوده و سودهایش بیش‌تر می شود.

تا ابد، تماشاچی بورس ایران نباشید!

حتما بببینید:  اسناد شرکت های شبنم نعمت زاده

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود