شنیدنی های «داوود کروکودیل»: مهمان برنامه «دورهمی» شبکه نسیم

شنیدنی های «داوود کروکودیل»: مهمان برنامه «دورهمی» شبکه نسیم

شکیب شجره هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در دومین چهارشنبه اردیبهشت ماه ۹۹، مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی شبکه نسیم بود. این برنامه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش شد.

شکیب شجره با حضور در سریال شبکه نمایش خانگی هیولا که توسط مهران مدیری کارگردانی شده بود، در نقش داوود کروکودیل یا بیزاکودیل حضور داشت و بخشی از بار طنز این سریال پربیننده شبکه نمایش خانگی سال پیش را بر عهده داشت. او امشب قصد دارد درباره زندگی و برنامه کاری سال جدید وخاطراتش از همکاری با مهران مدیری بگوید.

شکیب شجره در سریال هیولا، عاشق مادر شرافت شده بود. او متولد ۲۷ مرداد در زنجان است. پسر زنجانی دهه شصتی پر استعداد ، برادر زاده استاد صدرالدین شجره، از پیشکسوتان فقید گویندگی کشور است. بعد از نقش آفرینی در سریال هیوالا، توانست در فیلم «عروسی مردم» بازی کند، سپس در فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲» نقش آفرینی کند و حال به چهره اش شناخته شده است.

این نخستین حضور داوود بیزاکودیل یا همان شکیب شجره در برنامه دورهمی و شبکه نسیم است. بازپخش برنامه امشب، ۵ شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۶ صبح، ۱۱ صبح و ۵ عصر خواهد بود.

شکیب شجره
شکیب شجره با این استایل در دورهمی حضور یافت

شکیب شجره مدتی است که در اینستاگرام فعالیت دارد و بیش از ۳۵۰ پست به اشتراک گذاشت و ۳۴ هزار دنبال کننده دارد. او در دانشگاه ولونگونگ استرالیا در رشته هنرهای نمایشی تحصیل کرده است و خود را پیانیست و مسلط به سالسا و هنرپیشه معرفی کرده است . اینستاگرام این چهره طنز پرداز جوان کشورمان مملو از تصاویر آکروباتیک داوود کروکودیل است.

گزیده گفته های شکیب شجره در برنامه دورهمی چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹ به این شرح بود:

  •  لطف مردم است که کار من را در سریال هیولا پسندیدند.
  • من هیچ وقت گفتگو نکردم و این اولین صحبت من با رسانه ها است.
  • من مدرک بازیگری تئاتر از سیدنی و لیسانس فیزیک دارم که گرفتنش ۷ سال طول کشید. پیانیست هستم و خوانندگی میکنم و تدریس بازیگری دارم.
  • من از ۱۸ سالگی وارد بازیگری شدم. ۲ جا تست بازیگری دارم موسسه آقای تارخ و سمندریان. در موسسه آقای تارخ، تست گروهی داشتیم. آقای تارخ از من خواست اتفاقاتی که در دیالوگ های بین ۷ نفر رد وبدل شده است را بگوید. من گفتم و تارخ گفت با استعدادی و قبولی اما متاسفم برات چون تو هیچ وقت بازیگر سینما نخواهی شد چون قد بلند داری! اما الان در سینما هستم مثل بهرام افشاری.
  • در موسسه مرحوم سمندریان، تست بازیگری دادم و اونجا هم قبول شدم و مشغول تمرینات تئاتر شدم.
  • من پول نداشتم کلاس های بازیگری که در آن قبول شدم رو برم.
  • اولین تجربه تئاترم در زیر زمین دانشگاه علوم تحقیقات بود و پس از آن به دانشگاه سینما تئاتر معرفی شدم و سر کلاس ها می رفتم و کارهای کلاسیک کار میکردم. کلاس های بازیگری زیادی در ایران رفتم و سپس به استرالیا رفتم و تحصیل در این زمینه را انجام دادم. دانشگاه نزدیک به کار بازیگری من در سیدنی، خیلی کار من سخت بود.
  • صاحب متد آموزش بازیگری هستم که ثبت شده است و آن را تدریس می کنم در تهران. ۲۰۰۰ صفحه درباره این متد آموزشی نوشته ام. من آدم جدی هستم. شوخ و شلوغ و پر انرژی هستم.
  • بدن منعطفی دارم چون ۴ روز در هفته تمرین می کنم. من همیشه در حال تمرین هستم و آقای اسلاوسکی در سن ۷۰ سالگی تمرین می کرد. تمرینات بدنی و بیان و انجام متدها. پیانیست نیستم اما سالها هست که کلاسیک میزنم و الان در راستای بازیگری میزنم.
  • پدر و مادرم در کار هنر نبودند و اولویتم ازدواج نیست و مجرد هستم فعلا. زندگی مشترک چون وقت گیر است، در کار بازیگری اخلال ایجاد می کند. الان مشغول اجرای دو تئاتر بودیم که بخاطر کرونا قطع شد. ۳ فیلم اکران نشده دارم که در آن ها بازی کردم.
  • با بازی در هیولا، باعث محبوبیت من شد که از مردم سپاسگزارم. در تئاتر سارت بودم که موبایلم زنگ خورد و فردی به نام افشین آقایی به من گفت که برای کار آقای مدیری به سریال بیا و نقش داوود را بازی کن.
  • رفتم ۲ روز دستیار یک داروفروش در ناصر خسرو شدم تا بتوانم نقش را بفهمم. داوود در سریال هیولا، دارو فروش بود. من در ناصرخسرو چیزهای عجیب دیدم. از نحوه چای خوردن و حرف زدن دارو فروش های ناصرخسرو تهران. من با این نقش زندگی کردم.
  • بعد از هیولا، پیشنهادهای زیادی داشتم. برای بازی نقش ها، متناسب با نقش، به مکان های واقعی میروم. مثل بیمارستانی در ولنجک.
  • دوست ندارم همیشه بازیگر نقش طنز داشتم.
  • نقشم در خوب بد جلف ۲ نقش جدی دارم.
  • به نظرم عشق، دردآور است. درد و رنج از عشق است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود