ماجرای دستگیری علیرضا نیکبخت در یک پارتی شبانه از زبان خودش + ویدئو

ماجرای دستگیری علیرضا نیکبخت در یک پارتی شبانه از زبان خودش + ویدئو

علیرضا نیکبخت واحدی ستاره ی سال های نه چندان دور فوتبال بعد از خداحافظی اش از دنیای ورزش حالا چند وقتی است دوباره در رأس اخبار قرار گرفته.

نیکبخت به تازگی مصاحبه ای داشته که در آن به صراحت درمورد ماجرای دستگیری اش در یک پارتی شبانه، در سال های اوج فعالیتش صحبت کرده، اتفاقی که حاشیه ی زیادی برای او رقم زد و باعث دور شدنش از دنیای فوتبال شد.

علیرضا نیکبخت بازیکن سابق تیم ملی و دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران، در روزهای اوج خودش دچار حواشی زیادی شد که او را از فوتبال دور کرد.

دوران حرفه ای او به قدری با جنجال و سر و صدا همراه بود که وقتی چندی پیش نیکبخت در برنامه ی دورهمی حضور یافت، به ماجرای حواشی این بازیکن فوتبال هم پرداخته شد.

در شروع گفتگو مهران مدیری با اشاره به جنجال های فراوان دوران بازی علیرضا نیکبخت گفت: «اصلاً جای خالی نگذاشته که ما برای او حاشیه درست کنیم، باکس حاشیه هایش پر است.»

هفته ی پیش هم خبر ازدواج علیرضا نیکبخت منتشر شد که نام او را بعد از سال ها دوباره بر سر زبان ها انداخت. ابتدا تصاویر و ویدئوهایی در فضای مجازی منتشر شد که گفته می شد مربوط به مراسم عروسی نیکبخت است که در نهایت نیکبخت هم خود این خبر را تأیید کرد.

دستگیری علیرضا نیکبخت در پارتی

انتشار تصاویر مراسم عروسی نیکبخت انتقاداتی را هم به دنبال داشت چرا که این روزها منابع رسمی از افزایش آمار مبتلایان ویروس کرونا در کشور خبر می دهند و اینگونه تجمعات یکی از عوامل شیوع این ویروس دانسته شده.

طبق صحبت های قبلی خود نیکبخت این ازدواج دوم او محسوب می شود. او پیش از این در همان مصاحبه ی تلویزیونی اخیر خود در برنامه ی دورهمی در پاسخ به سؤال همیشگی مهران مدیری درباره ی ازدواج گفته بود: «در گوگل که سرچ می‌ کنم، سه بار ازدواج کرده ام. دو تا بچه دارم. (خنده) اما در واقعیت یک بار ازدواج کردم و جدا شدیم.»

نیکبخت در ادامه گفته بود: «قصد ازدواج دوباره را دارم، اما امیدوارم گوگل را سرچ نکنند ببینند که نوشته سه بار ازدواج کردم (خنده).»

علیرضا نیکبخت متولد ۹ تیر ۱۳۵۹ در مشهد است. او گرچه در ابتدا ورزش را از نوجوانی با رشته ی والیبال شروع کرد اما با تشویق مربی اش به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد. او تمرین و کار در ورزش فوتبال را ادامه داد تا آنکه در ۱۸ سالگی به تیم ملی جوانان دعوت شد و یک سال بعد از آنجا راهی تیم استقلال تهران شد. نیکبخت بعد از ۶ سال بازی برای تیم استقلال به دلیل عدم تمایل باشگاه برای تمدید قراردادش، در اقدامی جنجالی که حاشیه های فراوانی برای او به دنبال داشت، به تیم پرسپولیس رفت و به مدت ۳ سال برای این تیم بازی کرد.

او بعد از جدایی از باشگاه پرسپولیس، به عضویت تیم ‌های استیل‌ آذین، صبا باطری، پیکان تهران، گهر زاگرس و داماش گیلان درآمد و در نهایت در سال ۹۴ در حالی که ۳۵ سال داشت با تیم خونه به خونه، برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود