منوچهر هادی و یکتا ناصر هم گرفتار کرونا شدند + ویدئو

منوچهر هادی و یکتا ناصر هم گرفتار کرونا شدند + ویدئو

منوچهر هادی ، کارگردان سینما و تلویزیون ایران و همسر یکتا ناصر، هنرپیشه ایرانی، روز گذشته با انتشار متنی در صفحه ی اینستاگرامش، از ابتلای خود به ویروس کرونا را خبر داد.

منوچهر هادی هم گرفتار کرونا شد

منوچهر هادی که این روزها سریال «دل» به کارگردانی او از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، در این پست اینستاگرامی نوشت:

«سلام امروز خبری در اینستاگرام داره دست به دست میشه و عده ای از دوستان و هواداران محترم صفحه بنده رو نگران کرده که من کرونا گرفتم. باید عرض کنم که یک هفته پیش کمی سرفه می کردم. تماس گرفتم آمدن منزل تست کرونا دادم و فرداش جواب اومد که مثبته. شبش کمی تب و لرز و از فرداش دیگه اوکیم. دکتر متخصص توصیه کردن دو هفته در منزل قرنطینه بشم و از منزل بیرون نرم تا دیگران رو مبتلا نکنم. پیش تولید عاشقانه قوی تر از قبل روزهای پایانی رو سپری می کنه. همه عوامل در دفتر تولید مشغول به کار هستند و بزودی کار رو کلید خواهیم زد. ممنون که نگران من بودید. برای همتون آرزوی سلامتی دارم و تروخدا مراقب خودتون باشید.»

منوچهر هادی در کنار همسرش، یکتا ناصر و دخترشان

ساعاتی پس از انتشار این پست، هادی یک ویدئو هم از خود منتشر کرد و در آن توضیحاتی در رابطه با وضعیت جسمانی خود ارائه کرد.

چند روز قبل هم خبر ابتلای بهاره رهنما و کیانوش گرامی به بیماری کووید–۱۹ منتشر شد.

بهاره رهنما طی پستی اینستاگرامی اعلام کرد که در قرنطینه به سر می برد و وعده داد که در روزهای آتی از طریق لایو اینستاگرام درباره ی وضعیت خود و این بیماری با مردم صحبت خواهد کرد.

اما کیانوش گرامی که به خاطر کرونا در بیمارستان بستری شده، در گفتگویی تصویری با خبرنگار صدا و سیما که گزارش آن از بخش خبری تلویزیون پخش شد به بی احتیاطی خود اشاره کرد و از مردم خواست این بیماری و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.

لیلا بلوکات، گلاب آدینه و دخترش، نورا هاشمی هم دیگر چهره های سینمایی ای هستند که طی ماه های گذشته از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داده و تجربه ی خود در این زمینه را با مردم به اشتراک گذاشته بودند.

دقایقی پیش خانم یکتا ناصر هم با انتشار پستی اعلام کرد که به شکل خفیف کرونا ویروس آلوده شده است و هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برد. خانم ناصر ضمن ابراز ناراحتی از زخم زبان های مردم (احتمالا منتقدان سریال دل) درخواست کرد که نسبت به یکدیگر مهربان تر باشیم.

بیشتر بخوانید:

کدام بازیگران ایرانی تا به حال کرونا گرفته اند؟

مطالب مرتبط
۳ نظر

ورود

  • محمدی تیر ۲۳, ۱۳۹۹

    این آهه بیننده های دل بود….مضخرف ترین سریال رو ساختی داداش. ۲۰ دیقش که آهنگه بقیشم یاداوری قسمتای قبلی. نمیدونم کی به اینا مجوز میده

    • سحر تیر ۲۳, ۱۳۹۹

      بی سواد جان مضخرف نه و مزخرف…. بعدم دوست نداری نگا نکن. مگه با چماق وایسادن بالاسرت. سریال دل کلی بیننده تو ایران داره

    • احمد تیر ۲۳, ۱۳۹۹

      خدایا ببین دقدقه مردم چیه. یکی عین من دنبال یه لقمع نون و یکی عین ایشون مشکلش فیلمه.. تا افرادی عین تو باشن این کشور درست نمیشه