سهیل گوهری مدیر سابق روابط عمومی باشگاه استقلال درگذشت

سهیل گوهری مدیر سابق روابط عمومی باشگاه استقلال درگذشت

سهیل گوهری مدیر سابق روابط عمومی باشگاه استقلال روز شنبه گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. او که ۱۸ تیرماه با حکم مدیرعامل باشگاه استقلال به سمت ریاست واحد روابط عمومی باشگاه استقلال منصوب شده بود یک روز بعد یعنی در تاریخ ۱۹ تیرماه از سمت خود استعفا داد.

علت درگذشت سهیل گوهری

سهل گوهری در نامه استعفای خود چنین آورده بود:

«با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و درگیر شدن خانواده بنده با این بیماری امکان حضور فعالانه در باشگاه را نداشته و در شرایط حساس کنونی که تیم محبوبم استقلال در آن قرار دارد، اخلاقی نمی‌دانم که بدون تمرکز کافی که ناشی از مشکلات خانوادگیست حقی از هوادار و باشگاه ضایع کنم».

ساعاتی پس از انتشار خبر درگذشت سهیل گوهری سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین کشورمان نیز با انتشار دستنوشته ای درگذشت او را به همسر ایشان (خانم آیت حسینی) تسلیت گفت.

علت درگذشت سهیل گوهری

باشگاه پرسپولیس که رقیب دیرینه استقلال تهران محسوب می شود نیز پس از این ضایعه درگذشت سهیل گوهری را به خانواده و جامعه ورزشی کشور تسلیت گفت.

آیت حسینی همسر سهیل گوهری اما با انتشار پستی متفاوت در صفحه اینستاگرام خود خبر درگذشت او را به سمع و نظر دوستان و آشنایانش رساند.


سهیل گوهری در سال ۱۳۵۸ متولد شد. او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد رشتهٔ حقوق ادامه داد و از سال ۱۳۸۴ فعالیت رسانه‌ای خود را آغاز کرد. گوهری به عنوان روزنامه ‌نگار حوزه اجتماعی، با پوشش دادن اخبار شورای شهر تهران فعالیت خود را ادامه داد و مدتی نیز با هیئت اتومبیل رانی استان تهران همکاری کرد. سهیل گوهری فعال سیاسی اصلاح‌طلب، عضو شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان و عضو کمیته ورزش شورای شهر تهران بود.

او که تنها یکسال از ازدواجش با آیت حسینی (کارآفرین حوزه تکنولوژی) می گذشت در ۲۷ تیرماه به دلیل ابتلا به کرونا و وخامت یافتن حالش درگذشت.

علت درگذشت سهیل گوهری

خانم آیت حسینی از تحلیلگران کسب و کارهای نوین است و هم اکنون معاونت تحلیل و پایش اداره بازارافزایی بانک آینده را بر عهده دارد. آیت حسینی پیشتر معاون سابق ارزیابی شناسا و مشاور سرمایه گذاری نوآورانه  بوده است و از معدود بانوانی به شمار می رود که در سال‌های اخیر در حوزه‌ی کارآفرینی کشور فعالیت برجسته‌ای داشته. برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و ارائه مشاوره به استارت‌آپ‌ها تنها بخشی از فعالیت‌های اوست.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود