پر فروش ترین کتاب ها و آلبوم های موسیقی دیجی کالا در سال ۱۳۹۸

پر فروش ترین کتاب ها و آلبوم های موسیقی دیجی کالا در سال ۱۳۹۸

پر فروش ترین کتاب های دیجی کالا در سال ۹۸ کتاب های روانشناسی و داستان هایی با مضامین فرهنگی و هنری و خودشناسی است.

دیجی کالا بزرگ ترین خرده فروش آنلاین ایران روز گذشته، گزارش کاملی از وضعیت این کسب و کار در سال ۱۳۹۸ منتتشر کرد که با توجه به استفاده بیش از ۲۶ میلیون تن از هموطنان از این پتلفرم خرده فروشی، جزییات خوبی از رفتار مصرف کننده ایرانی، کالاهای پرفروش، میزان رضایتمندی مشتری از کالاهای در ۳۱ استان کشور و مسائلی از این دست ارائه می کند.

دنیای خرده فروشی آنلاین امروزه یکی از موفق ترین کسب و کارهای جهان است و در اقتصاد دیجیتال امروز، یکی از بال های کسب و کار اینترنتی محسوب می شود. در گزارش سالانه دیجی کالا، فهرست ۱۰ کتاب و آلبوم موسیقی پر فروش نیز منتشر شده است که در این گزارش روزیاتو، نگاهی داریم به پر فروش تربن آلبوم های موسیقی و پر فروش ترین کتاب هایی که کاربران این سایت در سال گذشته سفارش دادند.

مطالعه گزارش دیجی کالا برای تولید کنندگان کالا و خدمات، کارآفرینان دیجیتال و هم چنین کسب و کارهای خانگی به خصوص بازاریاب ها و عاشقان دیجیتال مارکتینگ، توصیه می شود.

بررسی رفتار مصرف کننده در خرید آنلاین، علایق کاربران ایرانی به تفکیک کالا و استان و شیوه سفارش محصول، همه مقولات مهمی برای عاشقان کارآفرینی دیجیتالی است که چنین گزارش هایی، می تواند داده های خوبی در اختیار کارآفرینان و تحلیلگران قرار دهد. دیجی کالا به همراه کافه بازار، شیپور، فیلیمو و تپسی بزودی در بازار بورس ایران، عرضه اولیه خواهد شد.

پر فروش ترین آلبوم های موسیقی سال ۹۸ دیجی کالا

پر فروش ترین آلبوم های موسیقی دیجی کالا در سال ۱۳۹۸ طبق گزارش سالانه دیجی کالا، در سال ۱۳۹۸، آلبوم های موسیقی زیر بیش ترین میزان سفارش خرید را از سوی کاربران این سایت دریافت کرده و به فهرست پر فروش ترین آلبوم های موسیقی دیجی کالا تبدیل شدند:

  • آلبوم افسانه چشمانت به خوانندگی علیرضا قربانی و همایون شجریان، پر فروش ترین آلبوم موسیقی دیجی کالا در سال ۱۳۹۸ بود.
  • رتبه دوم پر فروش ترین آلبوم موسیقی دیجی کالا در سال ۱۳۹۸، باز هم متعلق به همایون شجریان (فرزند استاد آواز ایران محمد رضا شجریان) تعلق داشت. آلبوم ایران من، اثر مشترک سهراب پور ناظری با همایون شجریان بود که بازتاب های زیادی در دنیای موسیقی ایران داشت.
  • سومین آلبوم پر فروش دیجی کالا در سال ۱۳۹۸، آلبوم بی نام محسن چاوشی بود. همانطور که انتظار می رفت، نخستین آلبوم محسن چاوشی، به فروش بالایی رسید و رتبه سوم را کسب کرد. محسن چاوشی هنوز در ایران، کنسرتی برگزار نکرده است.
  • چهارمین آلبوم موسیقی دیجی کالا در سال ۱۳۹۸، آلبوم خراسانیات با صدای استاد محمدرضا شجریان و استاد مرحوم پرویز مشکاتیان بود. این جدید ترین آلبومی بود که از بزرگان معاصر موسیقی کشور منتشر شده و رتبه ۴ دیجی کالا را در سال ۹۸ از آن خود کرد.
  • آلبوم بی کلای آرامش خیال، پنجمین آلبوم موسیقی پر فروش دیجی کالا در سال نود و هشت بود.

پر فروش ترین کتاب های سال ۹۸ دیجی کالا

در میان ۳۴ گروه کالایی از موبایل تا لوازم خانگی و خوردنی جات، کتاب، یکی از کم رونق ترین کالا ها در سبد فروش مشتریان سایت دیجی کالا در سال ۱۳۹۸ بود. کم ترین میزان استقبال مشتریان دیجی کالا از گروه های کالایی در سال قبل، مربوط به خرید و سفارش کتاب بود.

پر فروش ترین کتاب های دیجی کالا در سال ۹۸
کتاب تختخوابت را مرتب کن (MAKE YOUR BED) نوشته دریاسالار ویلیام مک کورمک با ترجمه حسین گازر پر فروش ترین کتاب های دیجی کالا در سال ۹۸ بود
پر فروش ترین کتاب های دیجی کالا در سال ۹۸
کتاب شرمنده نباش دختر نوشته ریچل هالیس از پر فروش ترین کتاب های دیجی کالا در سال ۹۸ بود
پر فروش ترین کتاب های دیجی کالا در سال ۹۸
کتاب شدن نوشته میشل اوباما از پر فروش ترین کتاب های دیجی کالا در سال ۹۸ بود

در سال ۹۸، ۵ اثر به شرح زیر در فهرست پر فروش ترین کتاب ها قرار داشت که همان طور که پیش بینی می شد، کتاب های داستان با مضامین روانشناسی، در فهرست پر فروش ترین کتاب های دیجی کالا در سال نود و هشت قرار گرفت.

  • رتبه اول پر فروش کتاب سال ۹۸ سایت دیجی کالا به کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین اختصاص دارد (خرید از دیجی کالا). این کتاب یکی از پر فروش ترین و پر دانلود ترین کتاب های حوزه روانشناسی است که با استقبال کاربران ایران در سال های اخیر مواجه شده و توانست رتبه نخست پر فروش کتاب سال ۹۸ دیجی کالا را نیز از آن خود کند. متن کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین را اینجا بخوانید.
  • رتبه دوم پرفروش ترین کتاب سال ۹۸ دیجی کالا، در اختیار ریچل هالیس قرار گرفت. نویسنده کتاب خودت باش دختر که فروش بالایی در ایران در سال های اخیر تجربه کرده است (خرید از دیجی کالا). تجربه های ریچل هالیس به عنوان یک دختر موفق ثروتمند کارآفرین و سخنران حرفه ای آمریکایی، می تواند الگوی الهام بخش برای دختران ایران باشد. کتاب خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر، از کتاب های پر فروش ایران در سال های اخیر بود. درباره این کتاب اینجا بخوانید.
  • سومین کتاب پر فروش دیجی کالا در سال نود و هشت، کتاب خودت را به فنا نده نوشته گری جان بیشاب است (خرید از دیجی کالا). کتاب خودت را به فنا نده (Unfuck Yourself) در مایه های کتاب هایی چون: «خودت باش دختر»، «شرمنده نباش دختر» و «هنر ظریف بیخیالی» است. نویسنده توصیه می کند که کمتر فکر کن و دل به زندگی بده. از پر فروش ترین کتاب های آمریکا و مملو از تجربه های جالب و نظرات خواندنی نویسنده اسکاتلندی اهل گلاسکو. می کوشد تا شما را از تنش هایی که در طول هفته با آن روبرو هستید، خلاص کند.
  • چهارمین کتاب پر فروش دیجی کالا در سال ۹۸، کتاب BECOMING یا «شدن» نوشته میشل اوباما است (خرید از دیجی کالا). همسر باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا با انتشار این کتاب در سال ۲۰۲۰ میلادی، بخشی از خاطرات خود در ۸ سال اقامت در کاخ سفید را به عنوان بانوی اول آمریکا روایت می کند و مطالب جذابی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. کتابی که فروش میلیونی در سراسر جهان تجربه کرد و درآمد خوبی را نصیب دکتر میشل نمود. تصاویری از این کتاب را  اینجا ببینید.
  • پنجمین کتاب پر فروش دیجی کالا در سال ۹۸، کتاب تختخوابت را مرتب کن نوشته ویلیام اچ مک ریون است. کتابی که یک داستان یا مضامین روانشناسی و آموزشی را روایت میکند (خرید از دیجی کالا).

به امید آنکه استقبال از کتاب و کتابخوانی در میان ایرانیان افزایش یافته و شاهد افزایش میزان علاقه و تغییر رفتار خریداران سایت های خرده فروشی انلاین ایران نسبت به کالاهای فرهنگی به خصوص کتاب باشیم.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • امید مرداد ۴, ۱۳۹۹

    یادش بخیر زمان دانشجویی. تختتو خودت مرتب کن برا سوسولاست
    خابگاهمون هنوز دلم براش تنگ میشه. تو یه اتاق ۴ نفر بودیم. یه پنجره کوچیک . خودتون بقیه شو میدونین.

    تخت هیچکی مرتب نبود. من تخت بالایی بودم خسته میشدم هی بیام بالا برم پایین یه میز خریدم اوردمش رو تخت. همونجا رو تخت درس میخوندم. ترم اخر پنجره رو باز میزاشتیم تا بشه تحمل کرد. جدیدا دیدم بعضیا پانسیون میزنن و خیلیا ترجیح میدن پانسیون زندگی کنن .برا یکی از دختر عموهام رفتیم دنبال خوابگاه اطراف کارگر اخر براش پانسیون گرفتیم. تمیزتر و بهتره قیمتشونم اون موقع تفاوتی نداشت.