عکس های دیده نشده از والیبال بازی کردن دونالد ترامپ با همسر سابقش در ساحل دریا

عکس های دیده نشده از والیبال بازی کردن دونالد ترامپ با همسر سابقش در ساحل دریا

برای اولین بار عکس های دیده نشده ای از والیبال بازی کردن دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا با همسر سابقش، مارلا ماپلز در یک زمین والیبال ساحلی در نیویورک منتشر شده که مربوط به دهه ی ۱۹۹۰ هستند.

این عکس ها که رئیس جمهور حالای آمریکا در آن ها چهره ی نسبتاً جوان تری دارد، نزدیک به یک ربع قرن قبل، در تابستان ۱۹۹۶ گرفته شدند.

ترامپ که در آن زمان ۵۰ سال داشت در این عکس ها یک شلوار جین آبی و یک پیراهن پولوی سفید رنگ به تن دارد و یک کلاه بیس بال بر سر گذاشته و البته جوراب های سفید رنگش چندان سرجایشان نیستند.

در سوی دیگر تور، مارلا ماپلز، همسر سابق ترامپ دیده می شود که یک دست لباس ورزشی شیک تمام سفید به تن دارد.

والیبال بازی کردن دونالد ترامپ

در ترامپ در تلاش برای نشان دادن مهارت ورزشی اش، به سمت زمین شیرجه می زند تا توپ را مهار کند اما آن را از دست می دهد و در برابر چشمان تماشاچی ها نقش بر زمین می شود.

علیرغم گرمای داغ تابستان، از قرار معلوم ترامپ تمایلی به درآوردن جوراب های سفید رنگش در حین بازی نداشته، گرچه به نظر می رسد بعدتر در گیر و دار هیجان بازی جوراب هایش شل شدند و حتی از پایش درآمدند.

این برنامه که برای نشریه ی  W Magazine و اسپانسر آن یک شرکت تولید مشروبات الکلی بود، ۳ سال قبل از جدایی ترامپ و ماپلز برگزار شده بود. تنها فرزند مشترک این زوج تیفانی ترامپ است.

اینطور که گفته می شود ترامپ با هلیکوپتر به آنجا آمده و بعد از بازی هم بلافاصله با هلیکوپتر به خانه اش بازگشته بود.

چهره های مشهور دیگری هم در این رویداد شرکت داشتند.

عکاس این عکس ها، روسا کول می گوید آن ها را همین هفته تصادفاً هنگام دسته بندی آرشیوش پیدا کرد.

کول که حالا ۵۰ سال دارد می گوید از طرف یک روزنامه ی محلی برای عکاسی از این برنامه به آنجا فرستاده شده بود و حالا مرور این تصاویر برای اولین بار بعد از ۲۶ سال خاطراتی را برای او زنده کرده است.

او می گوید: «یادم است که برنامه ی خیلی دوستانه ای بود. مدل های زیادی آنجا بودند و قطعاً یکی از آن اتفاقاتی بود که خیلی ها دوست داشتند در آن حضور داشته باشند.»

به گفته ی کول، او و دونالد ترامپ در آن روز با یکدیگر صحبت هم کردند.

کول می گوید: «من آن زمان ۲۵ سنت بیشتر پول نداشتم به خاطر همین فکر کردم که حتماً جالب است که با کسی حرف بزنم که آن همه پول دارد.»

«از آنجایی که اسپانسر برنامه یک شرکت تولید مشروبات الکلی بود خیلی ها آنجا مست کرده بودند. یادم است که وقتی درباره ی مواد مخدر و مشروب با ترامپ صحبت کردم گفت که بیشتر برادرش اهل این چیزها است.»

کول به خاطر می آورد که ترامپ با وجود آنکه آن زمان فقط یک تاجر بود، اما هنگام صحبت کردن با او «خیلی پز می داد و از خودراضی بود».

کول می گوید: «در عکس هایش هم می توانید به نوعی این را ببینید که او حتی آن زمان هم فقط به خودش فکر می کرد. فقط در شن ها شیرجه می زد، به دیگران توجهی نمی کرد و فقط کار خودش را می کرد.»

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • mdjdh مرداد ۷, ۱۳۹۹

    ههه،پر و پاچه زنا رو چه ضایه سانسور کردین?متاسفم واستون، خخخ

  • Zc مرداد ۷, ۱۳۹۹

    فقط اون عکس سومی ?
    زانو زنه که شلوارک پاشه رو سانسور کردید بعد سمت راست عکس اون زنی که شرتک پوشیده رو سانسور نکردید ???